E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
zsocacorolla
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm

Hozzászólás Szerző: zsocacorolla »

PiciPeti írta: Ki kell szedni a "púpot", és akkor már hozzáférsz. :wink:


A "púp" az a középkonzolt jelenti? Vagy azt a mûanyag valamit, ami a rádió elõlapja alatt van. Utóbbit leszedtem, alatta egyetlen csavarhoz fértem hozzá, de az "nem csinált semmit".
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

zsocacorolla írta:
PiciPeti írta: Ki kell szedni a "púpot", és akkor már hozzáférsz. :wink:


A "púp" az a középkonzolt jelenti? Vagy azt a mûanyag valamit, ami a rádió elõlapja alatt van. Utóbbit leszedtem, alatta egyetlen csavarhoz fértem hozzá, de az "nem csinált semmit".
Ha a mûszerfal legtetején van a rádió, akkor az van "púpban".
Az alatta levõ két szellõzõrostélyt kell kikapni (tompa késsel :) és utána hozzáférhetõ lesz két csavar, ami a púpot tartja.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Mooc
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013 szept. 22, 08:42 am

Hozzászólás Szerző: Mooc »

Sziasztok,

jovendobeli uj tagkent erdeklodnek hatha itt kicsit tobb a tapasztalat, mint ½odaat½

Epp autovasarlas elott vagyunk a paromnak. 2001-es 1.6-os automata valos 117 000-es futasteljesitmennyel.

A valotval kapcsolatban lennek leginkabb kivancsi. mik a tapasztalatok tartossag teren mik azok amik elofordulhatnak, mennyire javithato?

Segitsegeteket elore is koszonom!
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Elsõ dolog, hogy minden javítható, a második, hogy ez toyota. Ha 117.000 -tegyük föl, hogy valós- km akkor beleül és megy. Ha gond is lesz az automataváltóval az sem mostanában. 200-300.000 km-ig hozzá se kell nyúlni ha eddig korrektül volt szervizelve. Érdemes átvizsgáltatni még vásárlás elõtt, ha relatíve drágán is de arra ne sajnáljátok a pénzt. Ha jó akkor meg kell venni ha nem akkor az eladóval megegyezni, hogy az állapotfelmérés költségét osszátok meg vagy ha kiderül valami gixer a kocsiról akkor teljes mértékben õ kell, hogy állja a költségeket.
Nem tudom, hogy a klubban Gyurmién kívül van-e automata. A robotváltókról halottam rosszakat, hidrodinamikus darabokról még nem.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Mooc
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013 szept. 22, 08:42 am

Hozzászólás Szerző: Mooc »

Koszonom a gyors valaszt! Lehet Gyurmira rakeresek ;)

Kulfoldon elunk az auto is kulfoldi beszerzes lesz. Itt az allapotfelmeres nem ½divat½ bar amilyen allapotban van kivulrol belulrol nem hinnem h barmi gond lenne...

Egyedul az olajfogyasztasos problema van meg ami aggaszt (szervizkonyv van) meg, de annak megprobalok utanna jarni.

Lehet nem a legjobb topic, de a gyari CD-s radio (SOL felszereltseg) mikent lehet lecserelni v.mi USB-re? Csak azert mert lattam, h a kijelzo a muszerfal tetejen van. Mi lesz a sorsa annak ha kicserelem a radiot? :roll:
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Mooc írta:Lehet nem a legjobb topic, de a gyari CD-s radio (SOL felszereltseg) mikent lehet lecserelni v.mi USB-re? Csak azert mert lattam, h a kijelzo a muszerfal tetejen van. Mi lesz a sorsa annak ha kicserelem a radiot? :roll:
Minden gond nélkül ki tudod cserélni a rádiót, a fenti kjelzõt nem is kell piszkálni hozzá. Annyit vesztesz csak, hogy nem tudod majd fentrõl kezelni a fejegységet, de az órát megy a fogyasztást ugyanúgy fogja mutatni.
Az új rádió bekötéséhez kell majd egy Toyota-ISO átalakító is, ez itthon kb 1000-1500 Ft-ba kerül.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Így igaz. Nekem is így van megoldva az E11-ben és még jobb is így, mert nem kell mindig nyomogatni a kijelzõ melletti gombokat, ha másra vagyok kíváncsi (rádió/CD, illetve fed. comp. adatok). Annyi baja van, hogy a faceliftes (tehát vvt-i motorral szerelt) E11-ben a fejegység kissé mélyre került, ami nem célszerû, de megszokható. A békalámpásban fent jobb helyen volt, csak abban meg ugye fed. comp. nem volt...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Egy kis infó...

Folyik az angol gyártású Liftbackemen a kuplung csere... Meglepetésre, a gyárilag beszerelt kuplung gyártója a Valeo !
Azért gondoljuk, hogy még a gyári, mert egyrészt jól el van kopva, másrészt a Valeo logo mellett ott van a Toyota felirat és cikkszám is beütve a kuplungszerkezetbe.

Egyébként 260E km van az autóban, én 160E-el vettem, és már akkor is adott ki egy bizonyos zörgõ hangot, ha 1-esben csúsztattam a kuplungot egy bizonyos pedálállással. Szétszedéskor kiderült, hogy a kinyomócsapágy rugójának az egyik vége le volt törve, valószínûleg az okozta.

Szóval eddig úgy tudtam, a gyári kuplung az Aisin és Luk, de úgy tûnik, Valeo is lehet gyári. (?)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
yodamastah
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm

Hozzászólás Szerző: yodamastah »

E11 béka vészvillogó kapcsolóban nem ég az izzó. Ki szeretném cseréni.

Hogy kell ezt a kapcsolót kibányászni a helyérõl?

jav: közben rájöttem.... :oops:
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Úgy.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
yodamastah
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm

Hozzászólás Szerző: yodamastah »

Tud valaki ajánlani BP-n horpadás javító céget?

Éjjel valami kedves ember ugrált kicsit a motorháztetõn, és hát nem néz ki valami jól a végeredmény :evil:
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Avatar
Skyll
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány

Hozzászólás Szerző: Skyll »

six írta:
Skyll írta:Az "A" oszlop belsõ burkolata folyamatosan lejött. Nincs egy hónapja, hogy vettem hozzá patentot, feltettem, és meg se mozdult. Örültem... tegnapig... amikor ismét kicsúszott
Szintén zenész, de szerencsére még nem maradt a kezemben, csak pár havonta lejön, visszapattintom és kész. Ha lesz megoldás az epokiten kívül, érdekelne! :-)

six
A-oszlop burkolat probléma...akit érint/érdekel...
Úgy néz ki, hogy van megoldás az A-oszlop tartós rögzítésére, és ez nem az epokit.
A gyári patentot kicsit megmûtöttem: 4 lábából 2 szemköztit alul elvágtam és kicsit kifeszitettem.
Most a helyén van, és tartósnak tûnik.

Üdv
B
"sörbõl barnát, borból vöröset, nõbõl szõkét, autóból japánt"

Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
zsocacorolla
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2013 szept. 18, 08:54 pm

Gári hangszóró

Hozzászólás Szerző: zsocacorolla »

Az ajtóban lévõ gyári hangszórók helyére befér 16 cm-es? Lemértem õket és csak 14cm, félek, hogy nem fér be a helyére a 16-os. Valaki cserélte már? Illetve a kiszerelése csak úgy megy, hogy szétvagdalom a hangszórót? Mivel a beszerelõ-keret szegecselve van, ha jól látom, hozzá pedig a hangszóró szintén nem csavarozva van...
Köszi
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Gári hangszóró

Hozzászólás Szerző: Jorn »

zsocacorolla írta:Az ajtóban lévõ gyári hangszórók helyére befér 16 cm-es? Lemértem õket és csak 14cm, félek, hogy nem fér be a helyére a 16-os. Valaki cserélte már? Illetve a kiszerelése csak úgy megy, hogy szétvagdalom a hangszórót? Mivel a beszerelõ-keret szegecselve van, ha jól látom, hozzá pedig a hangszóró szintén nem csavarozva van...
Köszi
Befér, én többet is cseréltem már.
Kell hozzá adapter (kiemelõkeret), ezt tudsz venni is, vagy házilag csinálni, de akár a gyáriból is lehet csinálni, ha a membránt, mágnest stb. kifaragod belõle... A kiemelés is segít, hogy beférjen, mert akkor már nem lesz olyan széles az ajtó lemezére esõ rész.
Ha egyben akarod kivenni a gyárit, akkor a 3 szegecset kell átfúrni.
Ha túl mély hangszórót tennél be, akkor szükség lehet akár 2 kiemelõkeretre is, hogy ne ütközzön az ablaküvegbe... Ilyen esetekben a gyári (lyuggatott) hangszórónyílás mögött is le kellhet faragni a kiálló mûanyag bordákat, hogy ne érjenek a membránhoz.
De lehet venni kimondottan lapos hangszórókat is, és akkor talán kiemelõ sem kell.
Érdemes komponens szettben is gondolkozni, tehát ajtóba mélyközép, A oszlopra csipogó.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Ezek békalámpás tapasztalatok, de a ráncfelvarrott is hasonló lehet...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Válasz küldése