E11 - (1997-2002)
- RadiosJani
- Újonc

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012 jún. 24, 07:33 pm
- Tartózkodási hely: Budapest - Siófok
- Kapcsolat:
Hûtõrács
Hello! érdeklõdnék, hogy merre tudok venni, beszerezni 97-es E11-hez Hûtõrácsot. Az a müanyag cucc elöl. De nem az alap-gyári érdekelne, hanem valami egyéb vadabb, változat (és nem az ezüst). Ebben tudnátok segíteni?
Tsy.-
- ati999
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2011 márc. 08, 10:47 am
- Tartózkodási hely: Budapest III.
Re: Hûtõrács
Én itt találtam: hûtõrács
- RadiosJani
- Újonc

- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2012 jún. 24, 07:33 pm
- Tartózkodási hely: Budapest - Siófok
- Kapcsolat:
Re: Hûtõrács
Köszi szépen. Igen ezt lestem már de csak ezüst van meg sima fekete. Keresgélek még, csak gondoltam hátha valaki tud valami helyet, eladót, vagy oldalt ahol akadati999 írta:Én itt találtam: hûtõrács
Tsy.-
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Az ilyeneken már túl vagyok. Azért kösz a tippet. Most éppen azon agyalok, honnan lehetne egy kopogásérzékelõt szerezni olcsón. Bontott is lehetne, csak biztos jó legyen. Van valami tuti Toyota bontó képben?toytomi írta:Nem titok az.Tisza Volánnál vagyok felújítós bõ egy éve, azelõtt maszeknál voltam.
Gyertya cserét próbáltál már amúgy? Hátha ilyen kis probléma van csak.
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Kedves Car-társaim!
Megosztom veletek másfél hónap tapasztalatait.
A kopogós motorommal kezdek megbarátkozni. Bújom a fórumokat meg a youtube-ot, van szó néhány féle kopogásról. Egyet tapasztalok közülük: ha alapjáratról felpörgetem, majd visszaengedem a gázt, amíg esik a fordulat, halkan kerreg a motor, de csak a motortérben hallható (dugattyúcsapszeg lógás?).
Menet közben gyorsításkor morog, mintha állandóan nagy lenne az elõgyújtás, de nem állítható, már elosztó nélküli típus. Ha néha becsörren, hallhatóan visszavesz, tehát a kopogásérzékelõ jó. Merjem neki nyomni?
A fogyasztásom mesés, 6,5 erõsen vegyesben, sok hidegindítással (mondjuk Spurival nyomom...)
A hátsó fõtengelyszimering elfosta magát olajcsere után, mondjuk kissé könnyezett már, de úgy látszik az Aral betette neki a kaput.
1 stabi bekötõt kellett cserélnem meg egy féltengely gumiharangot eddig.
Bocs, ha untattam valakit ezzel, várnám a véleményeteket, ha bármi eszetekbe jut ezekrõl.
Köszönöm.
Megosztom veletek másfél hónap tapasztalatait.
A kopogós motorommal kezdek megbarátkozni. Bújom a fórumokat meg a youtube-ot, van szó néhány féle kopogásról. Egyet tapasztalok közülük: ha alapjáratról felpörgetem, majd visszaengedem a gázt, amíg esik a fordulat, halkan kerreg a motor, de csak a motortérben hallható (dugattyúcsapszeg lógás?).
Menet közben gyorsításkor morog, mintha állandóan nagy lenne az elõgyújtás, de nem állítható, már elosztó nélküli típus. Ha néha becsörren, hallhatóan visszavesz, tehát a kopogásérzékelõ jó. Merjem neki nyomni?
A fogyasztásom mesés, 6,5 erõsen vegyesben, sok hidegindítással (mondjuk Spurival nyomom...)
A hátsó fõtengelyszimering elfosta magát olajcsere után, mondjuk kissé könnyezett már, de úgy látszik az Aral betette neki a kaput.
1 stabi bekötõt kellett cserélnem meg egy féltengely gumiharangot eddig.
Bocs, ha untattam valakit ezzel, várnám a véleményeteket, ha bármi eszetekbe jut ezekrõl.
Köszönöm.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Szia,
pár gondolat, ha már kérdezted...
Nekem mindkét autó halkan kerreg, amikor 1-esben motorfékezek, erre azt mondták, hogy normális. (ez a rezgõcsõ környékérõl jön, biztosan nem a motorból)
Legutóbbi fogyasztásom hasonló körülmények között 6.5l, de mindenféle csodaszer nélkül, Shell Fuelsave 95-ös benzin, 5W-40 olaj (Motul illetve Mobil). Igazából sosem volt 7l feletti fogyasztásom (kivéve az autópályázás 50% bioetanollal), bár óvatosan vezetek, az igaz
pár gondolat, ha már kérdezted...
Nekem mindkét autó halkan kerreg, amikor 1-esben motorfékezek, erre azt mondták, hogy normális. (ez a rezgõcsõ környékérõl jön, biztosan nem a motorból)
Legutóbbi fogyasztásom hasonló körülmények között 6.5l, de mindenféle csodaszer nélkül, Shell Fuelsave 95-ös benzin, 5W-40 olaj (Motul illetve Mobil). Igazából sosem volt 7l feletti fogyasztásom (kivéve az autópályázás 50% bioetanollal), bár óvatosan vezetek, az igaz
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Barátaim a zûrben!
Legfrissebb fogyasztásom 6,4. Spuri nélkül, itteni tanácsra Shell fuel save 95. Bevált. A kopogásom is csökkent. Mintha nem lennének akkora robbanások az égéstérben. ( Ugyanitt fél flakon Spuri eladó ...
)
A baj: olajfolyás. Az a gyanús, hogy a fõtengely mindkét végén egyszerre indult meg, ma nézegettem, és nem igazán tudom eldönteni, szimering lehet vagy az olajteknõ pasztája engedett a teknõ két végén.
Létezik ez? Mintha már láttam volna itt a fórumon hogy valaki újrakente az olajteknõt.
Csak azért kérdem, mert nem mindegy hogy a váltót meg a teljes vezérlést kell lebontanom, vagy az olajteknõt újratömíteni.
Legfrissebb fogyasztásom 6,4. Spuri nélkül, itteni tanácsra Shell fuel save 95. Bevált. A kopogásom is csökkent. Mintha nem lennének akkora robbanások az égéstérben. ( Ugyanitt fél flakon Spuri eladó ...
A baj: olajfolyás. Az a gyanús, hogy a fõtengely mindkét végén egyszerre indult meg, ma nézegettem, és nem igazán tudom eldönteni, szimering lehet vagy az olajteknõ pasztája engedett a teknõ két végén.
Létezik ez? Mintha már láttam volna itt a fórumon hogy valaki újrakente az olajteknõt.
Csak azért kérdem, mert nem mindegy hogy a váltót meg a teljes vezérlést kell lebontanom, vagy az olajteknõt újratömíteni.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem szimering. Ha nem volt eddig bontogatva az olajteknõ, akkor nem jellemzõ, hogy onnan folyna.
1 veztengely szimering, elsõ-hátsó fõtengely szimering. Ezeket alaphangon cseréld. Ha ahátsó is folyik, az szívás, mert le kell venni a váltót.
1 veztengely szimering, elsõ-hátsó fõtengely szimering. Ezeket alaphangon cseréld. Ha ahátsó is folyik, az szívás, mert le kell venni a váltót.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Most lemosogattam, és várom a hatást. Mondjuk az igazsághoz tartozik hogy a múltkor egy-két decivel több került bele olajcserénél, nívó fölött volt, azóta szedtem ki belõle.Pacsker írta:Szerintem szimering. Ha nem volt eddig bontogatva az olajteknõ, akkor nem jellemzõ, hogy onnan folyna.
1 veztengely szimering, elsõ-hátsó fõtengely szimering. Ezeket alaphangon cseréld. Ha ahátsó is folyik, az szívás, mert le kell venni a váltót.
Valami adalék esetleg beválna? Vannak ilyen folyásgátlók, ami állítólag megpuhítja a gumi alkatrészeket. Bár ebben én annyira hiszek, hogy még sosem gondoltam rá hogy egy adalékkal oldjak meg egy kopásból adódó problémát. Csak azt a rohadt váltót ne kéne levenni ezért!
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
4E-FE motoron a szimmerring háza alatti csészénél el szokott engedni az olajteknõ tömítése. Legalábbis nálunk ez volt.
Továbbá sokkal olcsóbb mint tömítést cserélni, és elõbb-utóbb úgyis el fog engedni a paszta egy ilyen idõs autónál.
Szerintem inkább pasztázzátok újra a következõ olajcserénél. Legalább ki tudjátok takarítani a teknõt, aztán ha még mindig ereszt, akkor jöhet le a váltó...
Továbbá sokkal olcsóbb mint tömítést cserélni, és elõbb-utóbb úgyis el fog engedni a paszta egy ilyen idõs autónál.
Szerintem inkább pasztázzátok újra a következõ olajcserénél. Legalább ki tudjátok takarítani a teknõt, aztán ha még mindig ereszt, akkor jöhet le a váltó...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
No erre gondoltam! Szimering folyásnál a lendkerék szétszórja. De nálam csak csurog ki alul. Azt hiszem, egy olajteknõ leszereléssel kezdek.PiciPeti írta:4E-FE motoron a szimmerring háza alatti csészénél el szokott engedni az olajteknõ tömítése. Legalábbis nálunk ez volt.
Továbbá sokkal olcsóbb mint tömítést cserélni, és elõbb-utóbb úgyis el fog engedni a paszta egy ilyen idõs autónál.
Szerintem inkább pasztázzátok újra a következõ olajcserénél. Legalább ki tudjátok takarítani a teknõt, aztán ha még mindig ereszt, akkor jöhet le a váltó...
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ma megcsináltuk az angol gyártású Corollánk szelepfedéltömítését (szelephézag méréssel és persze vezérmûszíj állapotfelméréssel egybekötve
Pár infót megosztanék, hátha ezzel másnak könnyebben fog menni:
- a motoron keresztben átmenõ kábelcsatornát a generátorról le kellett csatlakoztatni, illetve a tûzfal felé menõ felfüggesztését is ki kellett ugrasztani a helyérõl, enélkül esély nem volt félrehúzni a kábelköteget a szelepfedélrõl
- a gyertya tömítõgyûrûket csak úgy tudtuk cserélni, hogy mindegyiket tartja 3-3 fülecske, amelyek egy nagyobb lemezbõl jönnek ki. Ezeket a füleket kell kihajlítani, majd csere után vissza... nem örültem neki, de más megoldás nem volt. Gyárilag vélhetõen elõbb behelyezik a tömítéseket, majd a lemezt felszegecselik - leszedni és újraszegecselni mi nem tudtunk és nem is akartunk...
- amennyiben a fenti lemezkihajlítós módszer a korrekt, akkor láthatóan még sosem voltak cserélve a gyertya tömítések, 250E km-t bírtak, és Elring gyártmányúak a gyáriak (újonnan is Elringet kapott, amelyek picit ugyan máshogy néznek ki, de a szívet melengetõ Made in Japan felirat volt az újakon
- a szelepfedél tömítés nagyobb hajlataiba (a félkörök és az egyenesek találkozásához) tettünk "piros" tömítõpasztát is, illetve az összes rést féktisztítóval olajmentesítettük - aki házilag belevág, mindenképpen szerezze be ezeket a cuccokat, és ügyeljen, hogy ezek ne menjenek a nem kívánt helyekre, de egyébként nem bonyolult a mûvelet, a következõt már egyedül fogom csinálni...
Pár infót megosztanék, hátha ezzel másnak könnyebben fog menni:
- a motoron keresztben átmenõ kábelcsatornát a generátorról le kellett csatlakoztatni, illetve a tûzfal felé menõ felfüggesztését is ki kellett ugrasztani a helyérõl, enélkül esély nem volt félrehúzni a kábelköteget a szelepfedélrõl
- a gyertya tömítõgyûrûket csak úgy tudtuk cserélni, hogy mindegyiket tartja 3-3 fülecske, amelyek egy nagyobb lemezbõl jönnek ki. Ezeket a füleket kell kihajlítani, majd csere után vissza... nem örültem neki, de más megoldás nem volt. Gyárilag vélhetõen elõbb behelyezik a tömítéseket, majd a lemezt felszegecselik - leszedni és újraszegecselni mi nem tudtunk és nem is akartunk...
- amennyiben a fenti lemezkihajlítós módszer a korrekt, akkor láthatóan még sosem voltak cserélve a gyertya tömítések, 250E km-t bírtak, és Elring gyártmányúak a gyáriak (újonnan is Elringet kapott, amelyek picit ugyan máshogy néznek ki, de a szívet melengetõ Made in Japan felirat volt az újakon
- a szelepfedél tömítés nagyobb hajlataiba (a félkörök és az egyenesek találkozásához) tettünk "piros" tömítõpasztát is, illetve az összes rést féktisztítóval olajmentesítettük - aki házilag belevág, mindenképpen szerezze be ezeket a cuccokat, és ügyeljen, hogy ezek ne menjenek a nem kívánt helyekre, de egyébként nem bonyolult a mûvelet, a következõt már egyedül fogom csinálni...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- lehella
- Visszajáró

- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2012 okt. 23, 02:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok! Olcsón tudnék venni egy lámpa búra üveget az E11-ünk lyukas elsõ fényszórója helyett, lényegesen olcsóbb mint egy komplett. Kérdésem az, hogy hogyan lehet kicserélni az üveget viszonylag egyszerûen, fájdalommentesen? Valaki foglalkozott már ilyesmivel?
Toyota Corolla E11 4EFE
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250