komplett hátsó hidat kell cserélned, úgy mennek fel csak a féknyergek.
Ritka, nem fogsz találni.
Kb 1-2 évente felbukkan egy...

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Nem a behimbálással van a baj hanem, hogy nagyon megül. Nem volt teherautó, most van benne 90 ezer, gyári hátul minden és röhögve ment át a mûszakin. Az autóval többen járunk, 4-5-en plusz egy heti cucc, így a "terheléssel van a baj". Ezért gondolkodtam, bontott kombi dolgokban (vagy a meglévõ jó gátlóm felújításán és erõsítésén) mivel annak erõsebb a rugója és a csillapítója is. Az már csak plusz, hogy diák vagyok és nem anyu-apu tartja fenn a kocsit, így kayabára nincs pénzem most...Pacsker írta:Szerintem vegyél két új Kayaba gázos gátlót hátra. Picit emel is a hasán, kevésbé is engedi nagy bukkanóknál behimbálni.
Aztán menj így egy tesztkört. Ha még továbbra is kritikusan rossz a rugó (E11-nél nem jellemzõ, maximum, ha elõtte haszongépjármûnek volt használva), akkor gondolkozhatsz a cseréjén, edzésén, utángyártott, bontott újon.

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Köszi a kimerítõ választ!Pacsker írta:Senki sem gondolta, hogy Anyuci-Apuci fizeti a költségeket.
Csupán tapasztalatból írok. Egy felújított gátló, sokszor az 1 évet se bírja ki és van ahol 8-10-ért csinálnak 1 darabot. Ha van olyan ismerõsöd, akinek van kedvezménye alkatrészekre, akkor egy új komplett gólyalább is megvan 20 alatt. Jobban megéri, ha kicsit tovább gyûjtesz és újat veszel.
Természetesen lehet a legtöbb Corolla-hoz utángyártott erõsített rugókat is venni. (Talán Zed Kristianz is ilyet vett annó). Vagy nagy eséllyel az E10 Wagoné is keményebb lehet egy picit (szerintem 99%, hogy csereszavatos a tieddel), de ezekkel a legnagyobb probléma általában, hogy normál használat mellett (kevés csomag, 1-2 személy), igen csúnyán kiemeli az autó fenekét.
Mi az E9-es szériánál megoldottuk. (rövidebb, de erõsebb rugó. 2-es Golf elsõ) Így üresen se néz ki rosszul és a terhelést is jobban bírja. Elvileg berakható a tiedbe is, de a tied feneke szerintem nehezebb. Bár próba cseresznye, hisz csak pár ezer Ft egy pár.
Mindemellett megjegyzem, teljesen természetes dolog, hogy egy személyautó 4-5 személlyel és ezek 1 heti csomagjaival igen nagyon megül... Konkrétan az lenne gáz, ha nem. Vagyis az a Hilux, L200 effektus, hogy viszont terheletlenül igencsak pattogós, kényelmetlen az úton.
Döntsd, el. Valamit valamiért. Nem utolsó sorban, ha az ember használja a fényszóró magasság állítást és nem rossz úton megy, akkor sok bajt nem okoz.


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)