Autoreszelgetes
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szuper !Gabes írta:Szerintem nem eszik sokat (10.000 km-en 1-1,2l). Ma kicseréltem a gyertyákat, és siker!Lackó írta:Hali !Gabes írta: Nekem is hasonló problémám van E10nél. Görögországba voltam múlthéten, és visszafelé úton elkezdett csörögni a motor nagyobb terhelésre. Fõként pl. harmadikba történõ erõteljes gyorsításnál. Kisebb gáznál nincs semmi rendellenes hang. Majdnem azon a határon kezdõdik, mikor az economy lámpa átvált pirosba. Azt hittem, h a kinti benzin miatt (szerbia) csinálja, de már többször kifogyasztottam majdnem teljesen és utána tankoltam 100ast OMVnél, de még mindig megvan a tünet. Próbáljam én is meg a gyertyacserét? Azt jól tudom, h hézagot kell állítani a beszerelés elõtt (0,8mm)?
köszi, Gábor
Kopogásos égés (öngyulladás). Jó esetben csak gyertya, de lehet kokszosodás az égéstérben. Olajat nem eszi ?Elhallgatott szépen. Örülök, h nincs más gond vele.
Az az olajfogyás elhanyagolható.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Munka, pénz és idõ a legelenyészõbb.
Elõször találj!
Ha megvan vedd meg!
Kanyarstab éles kanyarban érezhetõen számít, toronymerevítõ csak a szemedet és a lelkedet nyugtatja.
Toronymerevítõ 8-15 ezer Ft
Elsõ kanyarstab 5-15 ezer Ft?
Két új kanyarstabilizátor pálca ~5-6 ezer Ft
Két új kanyarstab szilent 1-2 ezer Ft
Lengõkarra vagy heggesztesz fület (gyári is úgy van) vagy cseréled a lengõkart. Utóbbinál akkor két hátsó szilentet is érdemes cserélni. (6-8ezer Ft)
Beszerelés nem nagy szám. Megvan egy délután alatt.
Kanyarstabnál a dupla gömbfejes verzióról beszélek, nem a "rough road" kivitelre szánt gumi pogácsás irányító karokra.
Elõször találj!
Kanyarstab éles kanyarban érezhetõen számít, toronymerevítõ csak a szemedet és a lelkedet nyugtatja.
Toronymerevítõ 8-15 ezer Ft
Elsõ kanyarstab 5-15 ezer Ft?
Két új kanyarstabilizátor pálca ~5-6 ezer Ft
Két új kanyarstab szilent 1-2 ezer Ft
Lengõkarra vagy heggesztesz fület (gyári is úgy van) vagy cseréled a lengõkart. Utóbbinál akkor két hátsó szilentet is érdemes cserélni. (6-8ezer Ft)
Beszerelés nem nagy szám. Megvan egy délután alatt.
Kanyarstabnál a dupla gömbfejes verzióról beszélek, nem a "rough road" kivitelre szánt gumi pogácsás irányító karokra.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem halu... 
Reálisan én nem érzek változást. Biztos máshogy nyeli el a rezgést, a nagyobb kátyúkat, de szerintem azért merevítõ nélkül is elég merev az autó...
Reálisan én nem érzek változást. Biztos máshogy nyeli el a rezgést, a nagyobb kátyúkat, de szerintem azért merevítõ nélkül is elég merev az autó...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Szerintem inkább tempósabb kanyarban (tehát amikor az autó jobban rádõl valamelyik oldalra) van hatása, nem "dõl össze" a két torony.Pacsker írta:Szerintem halu...
Reálisan én nem érzek változást. Biztos máshogy nyeli el a rezgést, a nagyobb kátyúkat, de szerintem azért merevítõ nélkül is elég merev az autó...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
kézifék beállítása
Kézifék beállításában kérném a segítségeteket. Lecseréltem a hátsó fékdobot, és a betéteket. Az üzemi fék mûködik is, ahogy kell, de a kézi az nagyon halovány. Hol-hogy tudom beállítani, hogy mûködjön rendesen?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Pontosan!Janesz írta:En reneznek az autimatikara h rendesen utanallit-e. Lehet h azert szar a kezifek mert nem allit utana.ha az jo csak utana allitanek ra a bowdenre
Elõször a két oldalt külön-külön kell megnézni, hogy ugyanannyi kattanásra ugyanúgy fogjanak. Sok idõbe telik, de így lesz jó. Oldalanként kell állítani. És ha minden egyszerre, ugyanolyan erõsen mûködik, utána kell a bowden útját beállítani a karnál a boxban.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
A bowdenekhez elõször ne nyúlj, azaz mégis, nézd meg, nincs-e nagyon ráállítva. Nem a bowdennél kell állítani a kéziféket! Ott csak a kötél lógását állítod be.ksz315 írta:Ehhez azt hiszem kérnék egy kicsit részletesebb leírást, ha lehet
Autó hátulja (kiengedett kézifékkel) megemel, kerék megforgat, hogy kiengedett kéziféknél súrlódik-e a fék. Ha mindkét oldalon érzel egy minimális ellenállást (kerkeket ne fogja meg), akkor csak a bowdennél kell a lógást állítani, ha nincs súrlódás, kerék levesz, fékdob levesz. A fékpofák felsõ részénél van egy fogazott menetes tárcsa, azt ha tekergeted, nyitja, illetve özzerája a pofákat. Na...ezzel kell "játszani" addig, amíg alap állásban hangyányit nem érzed, hogy súrlódik a fék. Fontos, hogy minden fékdob le-fel rakás után nyomkodd meg a fékpedált, forgasd meg a dobot párszor, hogy a pofák beálljanak középre. Ha úgy érzed, rendben mindkét oldal, akkor lehet a kötél lógását belõni. Ne legyen gitárhúr, de ne is lógjon. Elsõ kattanásnál már érezhetõen fognia kell, és kb a harmadiknál már meg kell fognia az autót. Kb ennyi, jószórakozást.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Lackó 2012 okt. 13, 11:18 am-kor.

