Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Egyenesben erõbõl elmegy a hacsi, de félelmetes, ahogy féktávon és kanyarban ráesik a Yaris TS. Utóbbi alapvetõen nem egy erõmûvész, de Lizard munkássága révén hihetetlen, milyet fékez és kanyarodik az a kis tojás....
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Jaja, nagyon állat a Yaris
, de a gyári, szívó 1.5-tel azért nem lehet csodát tenni az egyenesekben.
De azért az se volt kispályás, amikor Aaronnal mentem. Nézem, megyünk úgy istenesen negyedikben valamelyik utolsó kanyar körül már, mikor én már padlófékeztem volna, õ még azért inkább szúrt egy ötödiket!
Aztán úgy megállt a Cori mint a szél...
Elsõ élménynek király volt! 
De azért az se volt kispályás, amikor Aaronnal mentem. Nézem, megyünk úgy istenesen negyedikben valamelyik utolsó kanyar körül már, mikor én már padlófékeztem volna, õ még azért inkább szúrt egy ötödiket!
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Azért ebben nem kis érdeme van ám a Yaris slickjeinek isbepi81 írta:Egyenesben erõbõl elmegy a hacsi, de félelmetes, ahogy féktávon és kanyarban ráesik a Yaris TS. Utóbbi alapvetõen nem egy erõmûvész, de Lizard munkássága révén hihetetlen, milyet fékez és kanyarodik az a kis tojás....
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Persze, én csak a jelen állapotot hasonlítottam össze. Lizard is mondta, hogy ennyi pénzt ráköltve lehet csak nagyot autózni a Yarissal, amúgy nem túl ideális építgetni, mert eleve magas a súlypontja. Éppen ezért írtam, hogy amit beépített a futómûnek és fékeknek (eredeti Porsche féknyereg!!! + tudtommal Corolla TS tárcsa + EBC versenyfékbetét), az sokba került ugyan, de egészen meghökkentõ lett az eredmény.[Walaki]D`Lair írta:Azért ebben nem kis érdeme van ám a Yaris slickjeinek isbepi81 írta:Egyenesben erõbõl elmegy a hacsi, de félelmetes, ahogy féktávon és kanyarban ráesik a Yaris TS. Utóbbi alapvetõen nem egy erõmûvész, de Lizard munkássága révén hihetetlen, milyet fékez és kanyarodik az a kis tojás....Ha én is rendes gumival mennék sansztalan lenne az utolérés, nemcsak egyenesben, kanyarban is
![]()
![]()
Azért azt se felejtsük el, hogy még mindig csak 110LE-s az a kisautó, és így ment 2:22-es idõt a Hringen.
A hacsi slickeken biztos komoly lesz, egyenesekben és kigyorsításoknál is látszott azért az a bõ 30-40LE többlet.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Biztosan nagyon f@sza volt,
én meg melóztam.... miért kell egy nyíltnapot hétfõre tenni baszki? Hát tisztahülyeakinemnormális...
Remélem a következõn ottlehetek, addigra lesznek jófajta gumijaim, meg fékem,
mindenképp akarok menni egy pár kört, kíváncsi vagyok mit tud az általam összelegózott futómûvem.
A videók nagyon jók lettek, öröm lesz otthon HDban nézni, veszek popcornt is
ügyesen mentetek. Köszi.
én meg melóztam.... miért kell egy nyíltnapot hétfõre tenni baszki? Hát tisztahülyeakinemnormális...
Remélem a következõn ottlehetek, addigra lesznek jófajta gumijaim, meg fékem,
mindenképp akarok menni egy pár kört, kíváncsi vagyok mit tud az általam összelegózott futómûvem.
A videók nagyon jók lettek, öröm lesz otthon HDban nézni, veszek popcornt is
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Elõször is köszi a videókat! 
Szuper nézni õket. Jó minõség és egy picit át is ad a valós hangokból, erõkbõl. Nagyon jó
(Lizzard kameráján a koridõ, sebesség és a térkép hogy jelenik meg? utólag rakjátok oda, vagy GPS-es a kamera...? Nem értek hozzá, de nagyon pofás és hasznos!)
Másodszor:
Az, hogy megdrágult, kiszûrt sok jó embert is, de volt egy pozitívuma, hogy a legtöbb családi autókázót is. Relatív komoly gépek és tapasztalt pilóták maradtak.
Bárcsak készíthettem volna képeket, videókat. Fenomenális volt onnan a kis csücsökbõl nézni (érezni) titeket, ahogy a pálya utolsó harmadán száguldoztok.
A színvonalat az is bizonyította, hogy egyedül a kék E36-os BMW-t tiltottuk ki, mert állat módjára Driftelt többszöri figyelmeztetés ellenére, plusz a fehér Subarut kellett leküldeni, mert lobogott az elsõ lököse.
A többség kulturáltan és körültekintõen ment!
Toyota negyed:
- ZDoman / AE86 GT (Slickel mentél? Sokkal stabilabbnak tûnt az autód, mint Józsié és nagyon szépen fogtad a többieket! Az olajadat láttam, hogy melegszik és hûtöttél párszor. Mi volt benne?)
- Walaki D'Lair / AE86 GT BT (Óriási jelenség az autó, mind hangban, mind látványban. Látszott az elejétõl kezdve, hogy imbolyog nagyon, ennek ellenére azért sikerült néha olyat kifékezni, hogy öröm volt nézni. Szerintem egy jobb futómûbeállítással és Slickel, talán megközelíthetõ lesz a 2:20, sõõt... Nagyon baba az autó, a vezetési tudásod megvan, mostmár csak a gumi és a beállítások szükségesek. Következõ nyílt nap?)
- Karotta / AE86 GT BT (ne feledkezzünk meg róla sem! Az ominózus Yaris-Walaki csatában õ volt elõttük és iszonyat gyönyörûen ment. Ha valaki tudja az idejét, írja meg, mert biztosan impozáns! Látszik a nagyon sok gyakorlás és hogy már egy igen összeszokott gép-sofõrrõl van szó. Az most komoly, hogy neki még gyári féke van?! Besz@ok, ha igen... Tényleg csodálatosan ment! Kíváncsi leszek a Datsunra
)
- Aaron85 / E12 TS (most mondjam azt, hogy ezt vártuk?
Kollega, akihez be voltam osztva, csak annyit mondott: "Na ez a fekete corolla mindig kint van és nagyon ügyesen megy"
Így is volt! Élvezet nézni, ahogy a többi "hot hatch"-el vitatkoztál, szinte kivétel nélkül eredményesen. Köridõ? Videó?
- Lizzard / TS Yaris (maximális elismerésem. Gyönyörûen terelted és a kis Yarisból nagyon szép köridõket facsartál ki! Az egyik legpontosabb és leggyorsabb autó volt a pályán. Szóljatok neki, hogy regisztráljon és írjon egyéb adatokat a nyílt napról és a kocsijáról is, mert nagyon kiváncsivá tett! Az autó külleme, még mindig nem a zsánerem, de szeretnék úgy vezetni, mint õ
)
- Szuti / GT4 Celica ST20 (Brutál a gép és meglepõ milyen alacsony fordulatról használja és mekkorát lép onnan. Teljesen más, mint a Corolla világ. Kíváncsi lennék a köridõdre és gondolom folyamatosan fejlõdik körrõl körre. Láttam, hogy az íveket, féktávokat is egyre merészebben választottad)
- Attila / E9 Lb GZE (szokásos erõbõl, ész nélkül
Futómûveddel mi volt? Elsõ kerekekre gondolok. Láttam, hogy negatívos. Mit raktál be? Coiloveres rendszer van már bent? )
Az, hogy szinte mindenkirõl áradozok, nem nyali. Egyszerûen tényleg szépen ment mindenki! Picit irígykedem is, hogy nem fejlõdhetek az õ szintjükre, mert nincs mivel menni. A következõ alkalommal, ha lehet beülnék mellétek. Ígérem szorgalmasan videózom is
Emellett volt a szerelmem NSX végig lángoló kipukkal, brutálisan menõ kompresszoros Mini és fehér E30 (M5 motoros, ahogy mondtátok), Román különítmény V-ös Golf Gti-kkel, EVO-val, luxusautókkal, betegeskedõ Turbos "új" MR2, Gyönyörû RX7, sofõr helyett elektronika vezetett R8, ugyancsak hasonló cipõben járó RS6 kombi, sírvafakadó Ferrari, meglepõen fickós M6...
Nagy élmény volt!
Szuper nézni õket. Jó minõség és egy picit át is ad a valós hangokból, erõkbõl. Nagyon jó
(Lizzard kameráján a koridõ, sebesség és a térkép hogy jelenik meg? utólag rakjátok oda, vagy GPS-es a kamera...? Nem értek hozzá, de nagyon pofás és hasznos!)
Másodszor:
Hasonlóan vélekedem.Bohi írta:Nagyon jó volt ez a nyílt nap, talán az egyik legjobb!
Az, hogy megdrágult, kiszûrt sok jó embert is, de volt egy pozitívuma, hogy a legtöbb családi autókázót is. Relatív komoly gépek és tapasztalt pilóták maradtak.
Bárcsak készíthettem volna képeket, videókat. Fenomenális volt onnan a kis csücsökbõl nézni (érezni) titeket, ahogy a pálya utolsó harmadán száguldoztok.
A színvonalat az is bizonyította, hogy egyedül a kék E36-os BMW-t tiltottuk ki, mert állat módjára Driftelt többszöri figyelmeztetés ellenére, plusz a fehér Subarut kellett leküldeni, mert lobogott az elsõ lököse.
A többség kulturáltan és körültekintõen ment!
Toyota negyed:
- ZDoman / AE86 GT (Slickel mentél? Sokkal stabilabbnak tûnt az autód, mint Józsié és nagyon szépen fogtad a többieket! Az olajadat láttam, hogy melegszik és hûtöttél párszor. Mi volt benne?)
- Walaki D'Lair / AE86 GT BT (Óriási jelenség az autó, mind hangban, mind látványban. Látszott az elejétõl kezdve, hogy imbolyog nagyon, ennek ellenére azért sikerült néha olyat kifékezni, hogy öröm volt nézni. Szerintem egy jobb futómûbeállítással és Slickel, talán megközelíthetõ lesz a 2:20, sõõt... Nagyon baba az autó, a vezetési tudásod megvan, mostmár csak a gumi és a beállítások szükségesek. Következõ nyílt nap?)
- Karotta / AE86 GT BT (ne feledkezzünk meg róla sem! Az ominózus Yaris-Walaki csatában õ volt elõttük és iszonyat gyönyörûen ment. Ha valaki tudja az idejét, írja meg, mert biztosan impozáns! Látszik a nagyon sok gyakorlás és hogy már egy igen összeszokott gép-sofõrrõl van szó. Az most komoly, hogy neki még gyári féke van?! Besz@ok, ha igen... Tényleg csodálatosan ment! Kíváncsi leszek a Datsunra
- Aaron85 / E12 TS (most mondjam azt, hogy ezt vártuk?
- Lizzard / TS Yaris (maximális elismerésem. Gyönyörûen terelted és a kis Yarisból nagyon szép köridõket facsartál ki! Az egyik legpontosabb és leggyorsabb autó volt a pályán. Szóljatok neki, hogy regisztráljon és írjon egyéb adatokat a nyílt napról és a kocsijáról is, mert nagyon kiváncsivá tett! Az autó külleme, még mindig nem a zsánerem, de szeretnék úgy vezetni, mint õ
- Szuti / GT4 Celica ST20 (Brutál a gép és meglepõ milyen alacsony fordulatról használja és mekkorát lép onnan. Teljesen más, mint a Corolla világ. Kíváncsi lennék a köridõdre és gondolom folyamatosan fejlõdik körrõl körre. Láttam, hogy az íveket, féktávokat is egyre merészebben választottad)
- Attila / E9 Lb GZE (szokásos erõbõl, ész nélkül
Az, hogy szinte mindenkirõl áradozok, nem nyali. Egyszerûen tényleg szépen ment mindenki! Picit irígykedem is, hogy nem fejlõdhetek az õ szintjükre, mert nincs mivel menni. A következõ alkalommal, ha lehet beülnék mellétek. Ígérem szorgalmasan videózom is
Emellett volt a szerelmem NSX végig lángoló kipukkal, brutálisan menõ kompresszoros Mini és fehér E30 (M5 motoros, ahogy mondtátok), Román különítmény V-ös Golf Gti-kkel, EVO-val, luxusautókkal, betegeskedõ Turbos "új" MR2, Gyönyörû RX7, sofõr helyett elektronika vezetett R8, ugyancsak hasonló cipõben járó RS6 kombi, sírvafakadó Ferrari, meglepõen fickós M6...
Nagy élmény volt!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Engedd meg, hogy a többiek helyett is válaszoljak, valszeg nem olvassákToyota negyed:
- ZDoman / AE86 GT (Slickel mentél? Sokkal stabilabbnak tûnt az autód, mint Józsié és nagyon szépen fogtad a többieket! Az olajadat láttam, hogy melegszik és hûtöttél párszor. Mi volt benne?)
- Walaki D'Lair / AE86 GT BT (Óriási jelenség az autó, mind hangban, mind látványban. Látszott az elejétõl kezdve, hogy imbolyog nagyon, ennek ellenére azért sikerült néha olyat kifékezni, hogy öröm volt nézni. Szerintem egy jobb futómûbeállítással és Slickel, talán megközelíthetõ lesz a 2:20, sõõt... Nagyon baba az autó, a vezetési tudásod megvan, mostmár csak a gumi és a beállítások szükségesek. Következõ nyílt nap?)
- Karotta / AE86 GT BT (ne feledkezzünk meg róla sem! Az ominózus Yaris-Walaki csatában õ volt elõttük és iszonyat gyönyörûen ment. Ha valaki tudja az idejét, írja meg, mert biztosan impozáns! Látszik a nagyon sok gyakorlás és hogy már egy igen összeszokott gép-sofõrrõl van szó. Az most komoly, hogy neki még gyári féke van?! Besz@ok, ha igen... Tényleg csodálatosan ment! Kíváncsi leszek a Datsunra Wink )
Doman slicken ment ja, valóban sokkal stabilabb volt a kocsija emiatt
Nekem fõleg gumiproblémáim voltak, a futómû beállítástól kicsit féltem (elöl -4° dõlés, hátul ugyebár 0°) de végül is bejövõs a dolog, pont az ízlésemnek megfelelõen enyhén túlkormányzott így. Azaz a gumik miatt most iszonyatosan, de amúgy finom
Karotta: Nem, már nem gyári féke van, ugyanolyan 4 dugós RX7 nyerge van, mint a legtöbbünknek akik komolyan veszik a hacsizást
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszönöm!
Ment már be AE86 a ringen 2:20 alá?
Tibcsié tudom, hogy nagyon orrnehéz, de ment már vele a Ringen? célegyenes király lenne biztos, kanyarba be tolná az orrát, kifele meg kizárnák drift miatt
Mit tudna menni a jelen technikával?
Karotta és a tied közt mi súlyban és technikában a különbség? Az, hogy más a szívó részetek jelentõs különbséget okoz? Kiputok?
Ment már be AE86 a ringen 2:20 alá?
Tibcsié tudom, hogy nagyon orrnehéz, de ment már vele a Ringen? célegyenes király lenne biztos, kanyarba be tolná az orrát, kifele meg kizárnák drift miatt
Karotta és a tied közt mi súlyban és technikában a különbség? Az, hogy más a szívó részetek jelentõs különbséget okoz? Kiputok?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Nem, eddig tézé2 ment egyszer 2:21 végét T1R-eken, azóta ezt senki nem tudta megközelíteni sem...Pacsker írta:Köszönöm!
Ment már be AE86 a ringen 2:20 alá?
Tibcsié tudom, hogy nagyon orrnehéz, de ment már vele a Ringen? célegyenes király lenne biztos, kanyarba be tolná az orrát, kifele meg kizárnák drift miattMit tudna menni a jelen technikával?
Karotta és a tied közt mi súlyban és technikában a különbség? Az, hogy más a szívó részetek jelentõs különbséget okoz? Kiputok?
Tibié jelen állás szerint szerintem nem alkalmas pályázásra, az krúzolós autó
Karotta kocsija szerintem nehezebb, mint az enyém...plusz nekem szarrá van merevítve a kasztni is, a futómûvem is jobb valszeg...motorerõben kb. ugyanaz az összes BT...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
MoZso mennyit tud?[Walaki]D`Lair írta:Nem, eddig tézé2 ment egyszer 2:21 végét T1R-eken, azóta ezt senki nem tudta megközelíteni sem...Pacsker írta:Köszönöm!
Ment már be AE86 a ringen 2:20 alá?
Tibcsié tudom, hogy nagyon orrnehéz, de ment már vele a Ringen? célegyenes király lenne biztos, kanyarba be tolná az orrát, kifele meg kizárnák drift miattMit tudna menni a jelen technikával?
Karotta és a tied közt mi súlyban és technikában a különbség? Az, hogy más a szívó részetek jelentõs különbséget okoz? Kiputok?
Tibié jelen állás szerint szerintem nem alkalmas pályázásra, az krúzolós autóAnnak viszont igen kemény
![]()
Karotta kocsija szerintem nehezebb, mint az enyém...plusz nekem szarrá van merevítve a kasztni is, a futómûvem is jobb valszeg...motorerõben kb. ugyanaz az összes BT...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Ezt tõle kell megkérdeznimontoya írta:MoZso mennyit tud?[Walaki]D`Lair írta:Nem, eddig tézé2 ment egyszer 2:21 végét T1R-eken, azóta ezt senki nem tudta megközelíteni sem...Pacsker írta:Köszönöm!
Ment már be AE86 a ringen 2:20 alá?
Tibcsié tudom, hogy nagyon orrnehéz, de ment már vele a Ringen? célegyenes király lenne biztos, kanyarba be tolná az orrát, kifele meg kizárnák drift miattMit tudna menni a jelen technikával?
Karotta és a tied közt mi súlyban és technikában a különbség? Az, hogy más a szívó részetek jelentõs különbséget okoz? Kiputok?
Tibié jelen állás szerint szerintem nem alkalmas pályázásra, az krúzolós autóAnnak viszont igen kemény
![]()
Karotta kocsija szerintem nehezebb, mint az enyém...plusz nekem szarrá van merevítve a kasztni is, a futómûvem is jobb valszeg...motorerõben kb. ugyanaz az összes BT...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
