E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat :evil:. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga. :? Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb. :D Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.


UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PTom 2012 márc. 07, 07:40 pm-kor.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
PTom
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 123
Csatlakozott: 2011 okt. 10, 02:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: PTom »

kleingy írta:
PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.
Igen azt megkaptam. Akkor hamarosan meglátogatom õket.
Kép

98' AE111L-AEMDKW
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?

http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html

Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
Dettó ugyanez volt a hiba nálam is! Ingyen adják az új forgalmit :D Csak nem valami adatbázis hiba miatt volt/van eltérés a tényleges és a bejegyzett adat között?
GSY831
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Ozseb írta:Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?

http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html

Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
Én kétszer találtam itthon dobozzal együtt (mert tényleg csak úgy lehet kapni), de mind letörik... :( Úgy, hogy hozzájuk se nyúltam, nem is használtam. Pont ezért keresnék két darab 1 DIN-es tartót a helyére, de eddig nem találtam. :(
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?
GSY831
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Ozseb írta:
kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?
Fiókszerû, van ajtós meg ajtó nélküli változatban. Most hirtelen csak az ajtósat találom (bár lehet, ez a CD tartó, de van olyan is, aminek nincs ajtaja, csak egy egyszerû lik). :lol:

Kép
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

kleingy írta:
Ozseb írta:
kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót
Az mi is?
Fiókszerû, van ajtós meg ajtó nélküli változatban. Most hirtelen csak az ajtósat találom (bár lehet, ez a CD tartó, de van olyan is, aminek nincs ajtaja, csak egy egyszerû lik). :lol:
Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

montoya írta:Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(
Brühü... :( Láttam olyat is, amit ugyanúgy le lehet nyitni mint a 2 DIN-es méretût, ami folyton letörik. Ahogy nézem, légvárakat kergetünk. :(
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

kleingy írta:
montoya írta:Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik. :(
Brühü... :( Láttam olyat is, amit ugyanúgy le lehet nyitni mint a 2 DIN-es méretût, ami folyton letörik. Ahogy nézem, légvárakat kergetünk. :(
EZ az! :) Ez ugyanugy lenyithato, csak kisebb. Nalam nem tort le, mert vigyazok ra, de nalam sem az igazi mar, mint irtam fentebb. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Ozseb írta:
Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?
Igen, a 2 DIN-es ajtóra gondoltam (én CD-ket tartok benne :)
Hát, sejtettem.

Amúgy az angol E11-emben teljesen patent a mai napig az ajtó, pedig használom.
A japánt már ajtó nélkül vettem, abba kellene. Látszik, hogy az ajtó sarkát tartó patent is le van törve...
A két autó egyforma korú egyébként.

Köszi az infót, hát akkor majd valahogy megoldom, hogy elindulásnál ne zúduljanak ki a cédék a japánból :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

PTom írta:Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat :evil:. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga. :? Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb. :D Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.


UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni :evil: Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
Ez a baj:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t_aldozat/
külön kiemelik a 4A-FE motort a cikkben


Nekem az angol E11 kék matricás, 04 kód.
A japán piros, 02. Próbáltam átíratáskor, meg eredetvizsgán korrigáltatni, nem lehetett. Hiába mutattam, hogy itt egy másik autó, ami kék stb.
Azt mondták, a soronkövetkezõ mûszaki vizsgán majd 'automatikusan' korrigálják...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
lexuxka
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Vas Celldömölk

Hozzászólás Szerző: lexuxka »

[quote="lexuxka"]Helló!

Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!Ma este a fogcsikorgató hidegben mikor kijártam fûtetlen garázsomból az utcára és a kapuk betevése után az autóhoz érve hallom,hogy a gépnek bizony vérzik a torka mert egy henger nem igazán akart létrejönni :cry: Aztán benézek az utastérbe és a check lámpa villog ezerrel!Azt tudom,hogy azért villogott mert gyújtás kimaradást észlelt hamar leállítottam majd újra indítottam aztán már csak világított "hála Isten" de a motor össze vissza ejtette meg növelte a fordulatot míg nem olyan 1 perc után kezdett csak beállni!Így mentem el dolgozni vele mert hát persze mindig ilyenkor van valami amikor az embernek mennie kell.Aztán utána már nem volt gond vele vette a lapot rendesen de a hiba bent maradt!Aztán kint éjszakázott a melóhely elõtt és reggel ugyan ez csak villogás nélkül!Hazaérve bejártam tesómék pincéjébe ahol jó idõ van azért és lám a check lámpa elaludt!A kérdésem az lenne,hogy szerintetek mivel lehet probléma!Én személy szerint a gyújtótrafóra gyanakodom mert azok az egyetlenek amik Made in Germany jelzéssel vannak ellátva!Gyertyákat néztem még a tél beállta elõtt NGK-k vannak bent még nagyon jó állapotban!Tavaly megoldotta a problémát,hogy spurit adtam a benzin mellé,idén is használom folyamatosan és megint ezt csinálta :cry: Tudom,hogy gépre kell tenni de szerintem az sem fog többet mondani annál,hogy gyújtás kimaradás volt x hengerben!Szerintetek mi lehet a gond?Valakinek volt már ilyen problémája?Válaszotokat elõre is köszönöm.



Helló!

Ma egy hete bekerültek a Denso gyertyák amikhez helyben :lol: és 1000ft/ darabos áron tudtam hozzájutni.Bár az autó azóta nem produkált hidegindításkor 3 hengerezést igaz nem is volt -5 foknál hidegebb nagyon!A lényeg az,hogy amióta kicseréltem a gyertyákat mintha könnyebben indulna az autó és a fogyasztása is csökkent (bár ez talán a jobb idõnek is betudható) :o Most azonban egy kicsit alacsonynak érzem az alapjáratot :shock: Azon lehet valahol egy kicsit feljebb állítani esetleg?Elõre is köszönöm a válaszokat és azoknak is köszönöm akik tapasztalataikkal segítettek 8)
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Én mondtam, hogy jó lesz a Denso!!! :wink:

Az alapjárat 620 rpm, állítani nem lehet rajta, ezt én is kérdeztem a szervizben. Meg kell szokni...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Esetleg a pillangószelep megpucolásával nõhet az alapjárat ? Nekem off autóban bevált.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Válasz küldése