UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni
E11 - (1997-2002)
Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat
. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga.
Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb.
Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.
UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni
Remélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetni
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára PTom 2012 márc. 07, 07:40 pm-kor.
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetniRemélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Igen azt megkaptam. Akkor hamarosan meglátogatom õket.kleingy írta:Ahhoz kell a mûszakin kapott valami A4-es lap környezetvédelmi besorolás módosításáról vagy mi, azzal lehet 585 forintos matricadíj ellenében - amúgy ingyen - cseréltetni a forgalmit.PTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetniRemélem ingyen cserélik mert õk voltak balfékek.
Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html
Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
Dettó ugyanez volt a hiba nálam is! Ingyen adják az új forgalmitPTom írta:UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetniRemélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
GSY831
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Én kétszer találtam itthon dobozzal együtt (mert tényleg csak úgy lehet kapni), de mind letörik...Ozseb írta:Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?
http://www.bigtuning.de/Innenausstattun ... 37986.html
Ha igen, akkor rossz hírem van.
Nekem is törött, és sajnos az ajtó külön nem cserélhetõ, dobozzal együtt megy csak a dolog. Körbejártam egy pár bontót, pár kocsit megnéztem, és vagy hiányzik, vagy törött a kérdéses alkatrész. Gyári cucc ha jól emlékszem 16E+áfa. Külföldrõl tudtam egyet szerezni, újat, de abban az országban az volt az utolsó darab, és már e11-hez nem rendelnek több alkatrészt.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik.kleingy írta:Fiókszerû, van ajtós meg ajtó nélküli változatban. Most hirtelen csak az ajtósat találom (bár lehet, ez a CD tartó, de van olyan is, aminek nincs ajtaja, csak egy egyszerû lik).Ozseb írta:Az mi is?kleingy írta: két darab 1 DIN-es tartót![]()
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
EZ az!kleingy írta:Brühü...montoya írta:Ez nem CD tartó, nekem is ilyen van. Sajnos a rugó ebben is elgyengül, az enyém is kb. magától nyílik.Láttam olyat is, amit ugyanúgy le lehet nyitni mint a 2 DIN-es méretût, ami folyton letörik. Ahogy nézem, légvárakat kergetünk.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Igen, a 2 DIN-es ajtóra gondoltam (én CD-ket tartok benneOzseb írta:Arra a nagyobbacska ajtóra gondolsz a szellõzõ gombjai alatt?Jorn írta:Békalámpás E11-be lenne valakinek a sebváltó elõtti rekesz (CD tartó) ajtaja eladó ?
Hát, sejtettem.
Amúgy az angol E11-emben teljesen patent a mai napig az ajtó, pedig használom.
A japánt már ajtó nélkül vettem, abba kellene. Látszik, hogy az ajtó sarkát tartó patent is le van törve...
A két autó egyforma korú egyébként.
Köszi az infót, hát akkor majd valahogy megoldom, hogy elindulásnál ne zúduljanak ki a cédék a japánból
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ez a baj:PTom írta:Ma végre megtörtént a mûszaki. Az emisszió mérésnél nagy volt az érték , valszeg a katalizátor haldoklik. Viszont kiderült azért rosszalkodott a bal hátsó fék mert: 1. a munkahenger be volt rohadva és 2. mint kiderült a vásárlás utáni szervizelésnél a dobokat nem szabályozták fel csak beleturták az új fékpofákat. Mivel nem egyenletesen koptak ezért ragasztás is kellet. Kellet még két hátsó csillapító porvédõ (el volt szakadva mindkettõ) meg egy futómû állítás. Meg egy kis munkadíj meg egy kis áfa plusz üveg és mindjárt 3x annyiba került a móka mint egy sima vizsga.
Nem baj legalább rendben van és nyugott vagyok. Ez a legfontosabb.
Igazság szerin ezek is csak kopó alkatrészek ez legyen a legnagyobb gond vele.
UI: Az okmányiroda meg jól elb@xta a forgalmit mert amikor megvettem a corit akkor is kék matrinya volt a rendszámon. A forgalmiba meg a pirosnak megfelelõ kat. írták. Most is kéket kapott a táblára. Mehetek forgalmit cseréltetniRemélem ingyé cserélik mert õk voltak balfékek.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t_aldozat/
külön kiemelik a 4A-FE motort a cikkben
Nekem az angol E11 kék matricás, 04 kód.
A japán piros, 02. Próbáltam átíratáskor, meg eredetvizsgán korrigáltatni, nem lehetett. Hiába mutattam, hogy itt egy másik autó, ami kék stb.
Azt mondták, a soronkövetkezõ mûszaki vizsgán majd 'automatikusan' korrigálják...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- lexuxka
- Visszajáró

- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: 2010 nov. 12, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Vas Celldömölk
[quote="lexuxka"]Helló!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!Ma este a fogcsikorgató hidegben mikor kijártam fûtetlen garázsomból az utcára és a kapuk betevése után az autóhoz érve hallom,hogy a gépnek bizony vérzik a torka mert egy henger nem igazán akart létrejönni
Aztán benézek az utastérbe és a check lámpa villog ezerrel!Azt tudom,hogy azért villogott mert gyújtás kimaradást észlelt hamar leállítottam majd újra indítottam aztán már csak világított "hála Isten" de a motor össze vissza ejtette meg növelte a fordulatot míg nem olyan 1 perc után kezdett csak beállni!Így mentem el dolgozni vele mert hát persze mindig ilyenkor van valami amikor az embernek mennie kell.Aztán utána már nem volt gond vele vette a lapot rendesen de a hiba bent maradt!Aztán kint éjszakázott a melóhely elõtt és reggel ugyan ez csak villogás nélkül!Hazaérve bejártam tesómék pincéjébe ahol jó idõ van azért és lám a check lámpa elaludt!A kérdésem az lenne,hogy szerintetek mivel lehet probléma!Én személy szerint a gyújtótrafóra gyanakodom mert azok az egyetlenek amik Made in Germany jelzéssel vannak ellátva!Gyertyákat néztem még a tél beállta elõtt NGK-k vannak bent még nagyon jó állapotban!Tavaly megoldotta a problémát,hogy spurit adtam a benzin mellé,idén is használom folyamatosan és megint ezt csinálta
Tudom,hogy gépre kell tenni de szerintem az sem fog többet mondani annál,hogy gyújtás kimaradás volt x hengerben!Szerintetek mi lehet a gond?Valakinek volt már ilyen problémája?Válaszotokat elõre is köszönöm.
Helló!
Ma egy hete bekerültek a Denso gyertyák amikhez helyben
és 1000ft/ darabos áron tudtam hozzájutni.Bár az autó azóta nem produkált hidegindításkor 3 hengerezést igaz nem is volt -5 foknál hidegebb nagyon!A lényeg az,hogy amióta kicseréltem a gyertyákat mintha könnyebben indulna az autó és a fogyasztása is csökkent (bár ez talán a jobb idõnek is betudható)
Most azonban egy kicsit alacsonynak érzem az alapjáratot
Azon lehet valahol egy kicsit feljebb állítani esetleg?Elõre is köszönöm a válaszokat és azoknak is köszönöm akik tapasztalataikkal segítettek 
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok!Ma este a fogcsikorgató hidegben mikor kijártam fûtetlen garázsomból az utcára és a kapuk betevése után az autóhoz érve hallom,hogy a gépnek bizony vérzik a torka mert egy henger nem igazán akart létrejönni
Helló!
Ma egy hete bekerültek a Denso gyertyák amikhez helyben
Svájcban órát,Japánban autót gyártanak!!!


