ELADÓ COROLLA
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Tény, hogy veszélyforrás és meg kell nézni, de én nem zárkóznék el tõle azért ennyire. Persze, ha valaki az utolsó 3 fillérjét is elkölti autóra, akkor ne vegyen ilyet, de az amúgy is rizikós vállalkozás.
Ha már van, akkor viszont nem csak a fogyasztás miatt éri meg, hanem kényelmes is, alul is kellemesen nyomatékos, pörgetés nélkül is normálisan mozog.
A D-4D esetén pedig az 1.4 nyilván könnyû, a 2 literes biztos más blokk. Továbbá legalább akkora rizikó, mint a vvti, és 430 forintos gázolaj mellett a fogyasztáson sem nyersz akkorát.
Ha már van, akkor viszont nem csak a fogyasztás miatt éri meg, hanem kényelmes is, alul is kellemesen nyomatékos, pörgetés nélkül is normálisan mozog.
A D-4D esetén pedig az 1.4 nyilván könnyû, a 2 literes biztos más blokk. Továbbá legalább akkora rizikó, mint a vvti, és 430 forintos gázolaj mellett a fogyasztáson sem nyersz akkorát.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel.PiciPeti írta:Egyetértünk!![]()
Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.
De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni...
Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
és egy kicsit jobban is megy..montoya írta:Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel.PiciPeti írta:Egyetértünk!![]()
Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.
De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni...
Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
10.2 vs 12.0 szárza, E12 bódéban. E11 1.6 vvti 10-en belül van fenn. (-150kg)gecsa írta:és egy kicsit jobban is megy..montoya írta:Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel.PiciPeti írta:Egyetértünk!![]()
Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.
De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni...
Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
Szerk: közben megtaláltam a konkrét adatot, 9.7, a 3-ajtós 9.5.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Szerintem az 5l simán tartható. Az 1.6 vvt-i meg 8 alatt nem nagyon eszik pályán. Legalábbis E12 bódéban. Tudom mert volt. És az 1.4 D-4D sokkal dinamikusabb (normál használat mellett, 130-nál 4,9-5l között eszik klímával)....
A 2.0D-4D pedig ugyanaz pepitában. (legalábbis papíron, azzal nincs tapasztalatom)
Forintosítva most (itthon) kb tényleg ugyanoda jön ki a költség.
De ismétlem nem a fogyasztás, hanem a hosszú sebességek, és a nyugodtabb teljesítményleadás miatt mondtam a dízelt.
A 0-100 egy dolog. De szerintem te sem 4000 felett használod az autót, hanem 2-3000 közt leginkább. És ott a dízel sokkal erõsebb...
Persze ha tiltásig forgatod, akkor jobban megy a benzines...
Normál használatban (utazásra) egy dízel motor sokkal kényelmesebb szerintem.
A 2.0D-4D pedig ugyanaz pepitában. (legalábbis papíron, azzal nincs tapasztalatom)
Forintosítva most (itthon) kb tényleg ugyanoda jön ki a költség.
De ismétlem nem a fogyasztás, hanem a hosszú sebességek, és a nyugodtabb teljesítményleadás miatt mondtam a dízelt.
A 0-100 egy dolog. De szerintem te sem 4000 felett használod az autót, hanem 2-3000 közt leginkább. És ott a dízel sokkal erõsebb...
Persze ha tiltásig forgatod, akkor jobban megy a benzines...
Normál használatban (utazásra) egy dízel motor sokkal kényelmesebb szerintem.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Csak úgy mellékesen szeretnék beleszólni...
A cégnél, ahol dolgozom E15-ös Corollák vannak és néha azokkal megyek vidékre, ha ott van tárgyalnivalóm. Van 1.6 benzines és 1.4 D4D. Mindkét motor nagyon jó a maga nemében még ebben a kaszniban is, olyannyira, hogy egy markáns különbség miatt elvileg tökmindegy, hogy melyiket választja az ember (nem számítva az üzemanyagárat, költségeket).
Szóval az az egy különbség az országúti elõzés. A kisdízel baromira megindul, nagyon nyomatékos, viszont a kamion felénél elfogy, váltani kell. És ez elég idegörlõ tud lenni a 4-es úton, Szolnok elõtt, a nagy, elnyújtott kanyarokban. A benzines viszont jól pörgethetõ, és az a tartomány, amiben rendesen húz (akár nyomatékból, akár már teljesítménye miatt), sokkal szélesebb. Így elõzni sokkal jobban szeretek a benzinessel, hiába a dízel nagy nyomatéka.
Egyébként viszont tökmindegy. Lenne, ha nem utálnám a dízelhangot.
De mindez csak szubjektív vélemény.
A cégnél, ahol dolgozom E15-ös Corollák vannak és néha azokkal megyek vidékre, ha ott van tárgyalnivalóm. Van 1.6 benzines és 1.4 D4D. Mindkét motor nagyon jó a maga nemében még ebben a kaszniban is, olyannyira, hogy egy markáns különbség miatt elvileg tökmindegy, hogy melyiket választja az ember (nem számítva az üzemanyagárat, költségeket).
Szóval az az egy különbség az országúti elõzés. A kisdízel baromira megindul, nagyon nyomatékos, viszont a kamion felénél elfogy, váltani kell. És ez elég idegörlõ tud lenni a 4-es úton, Szolnok elõtt, a nagy, elnyújtott kanyarokban. A benzines viszont jól pörgethetõ, és az a tartomány, amiben rendesen húz (akár nyomatékból, akár már teljesítménye miatt), sokkal szélesebb. Így elõzni sokkal jobban szeretek a benzinessel, hiába a dízel nagy nyomatéka.
Egyébként viszont tökmindegy. Lenne, ha nem utálnám a dízelhangot.
De mindez csak szubjektív vélemény.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Pályán számít a legkevésbé a tömegbeli különbség, légellenállásban meg nincs sok. Sok az a 8... vagy falábra, vagy esetleg télen, -12 fokban, párás levegõ esetén....PiciPeti írta:Szerintem az 5l simán tartható. Az 1.6 vvt-i meg 8 alatt nem nagyon eszik pályán. Legalábbis E12 bódéban. Tudom mert volt. És az 1.4 D-4D sokkal dinamikusabb (normál használat mellett, 130-nál 4,9-5l között eszik klímával)....![]()
A 2.0D-4D pedig ugyanaz pepitában. (legalábbis papíron, azzal nincs tapasztalatom)
Forintosítva most (itthon) kb tényleg ugyanoda jön ki a költség.
De ismétlem nem a fogyasztás, hanem a hosszú sebességek, és a nyugodtabb teljesítményleadás miatt mondtam a dízelt.
A 0-100 egy dolog. De szerintem te sem 4000 felett használod az autót, hanem 2-3000 közt leginkább. És ott a dízel sokkal erõsebb...
Persze ha tiltásig forgatod, akkor jobban megy a benzines...
Normál használatban (utazásra) egy dízel motor sokkal kényelmesebb szerintem.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
én úgy tudom,párás levegõben inkább kevesebbet eszik az autó..erre alapul a vízbefecskendezéses rendszer is...de ez egy másik topic témája...
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
1085kg a liftbackmontoya írta:F@szOhm a vvti sírásba, az enyém átlépte a 200-at, és 5w-30-ból eszik 1000km-en 2-3 decit. Akinek ennyit eszik, az nagyon nem vigyázhatott rá korábban.
PiciPeti: ez a D4D fenn van régóta, igaz, már vagy 250-et olcsósodott. 1250kg-t írnak rá, iszonyat orrnehéz és ebbõl kifolyólag orrtolós lehet. A normál E11 lb. kb 1000kg.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nehogy azt hidd, hogy csöndes. Az E11-ek még nincsenek megfelelõen szigetelve, de még az E12 1,6 is kifejezetten zajos autópályán hosszabb távon (én 2x utaztam ilyenben Debrecen-Bp-Debrecen távon. Meglepõdtem, mennyire nem zajmentes a kasztni, pedig, városban és sima országúti tempónál alig hallatszik vmi a külsõ környezetbõl.PiciPeti írta:Egyetértünk!![]()
Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.
De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni...
Pályán pl. egy Hastra, vagy GolfV érezhetõen csendesebb.
...és, bizony az E11 még a 12-nél is zajosabb pályatempónál. A dízel is az, hangszigetelés hiányában.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bepi81 2012 jan. 02, 09:43 am-kor.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Hát, igen, itt mutatkozik meg a kisdízel hátránya. Egészen addig nagyon kellemesen gyorsít, és használható a motor, amíg el nem kezded hajtani. Nekem anno ugyanez volt a véleményem az 1,5 dci Mégane Grandtourral. Szerettem, de forszírozott tempónál hamar elfogyott a tartalék belõle. Ellenben, a kis d-4d-hez hasonlóan vicces mennyiségû dízellel ment, rendre hoztam a 4,6-4,7-es teljes tankra vetített átlagokat, járva az egész országot keresztbe-kasul.bagoly írta:Csak úgy mellékesen szeretnék beleszólni...
A cégnél, ahol dolgozom E15-ös Corollák vannak és néha azokkal megyek vidékre, ha ott van tárgyalnivalóm. Van 1.6 benzines és 1.4 D4D. Mindkét motor nagyon jó a maga nemében még ebben a kaszniban is, olyannyira, hogy egy markáns különbség miatt elvileg tökmindegy, hogy melyiket választja az ember (nem számítva az üzemanyagárat, költségeket).
Szóval az az egy különbség az országúti elõzés. A kisdízel baromira megindul, nagyon nyomatékos, viszont a kamion felénél elfogy, váltani kell. És ez elég idegörlõ tud lenni a 4-es úton, Szolnok elõtt, a nagy, elnyújtott kanyarokban. A benzines viszont jól pörgethetõ, és az a tartomány, amiben rendesen húz (akár nyomatékból, akár már teljesítménye miatt), sokkal szélesebb. Így elõzni sokkal jobban szeretek a benzinessel, hiába a dízel nagy nyomatéka.
Egyébként viszont tökmindegy. Lenne, ha nem utálnám a dízelhangot.![]()
De mindez csak szubjektív vélemény.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

