ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Tény, hogy veszélyforrás és meg kell nézni, de én nem zárkóznék el tõle azért ennyire. Persze, ha valaki az utolsó 3 fillérjét is elkölti autóra, akkor ne vegyen ilyet, de az amúgy is rizikós vállalkozás.

Ha már van, akkor viszont nem csak a fogyasztás miatt éri meg, hanem kényelmes is, alul is kellemesen nyomatékos, pörgetés nélkül is normálisan mozog.

A D-4D esetén pedig az 1.4 nyilván könnyû, a 2 literes biztos más blokk. Továbbá legalább akkora rizikó, mint a vvti, és 430 forintos gázolaj mellett a fogyasztáson sem nyersz akkorát.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Egyetértünk! :wink:

Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.

De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni... :?
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

PiciPeti írta:Egyetértünk! :wink:

Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.

De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni... :?
Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel. :D

Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

montoya írta:
PiciPeti írta:Egyetértünk! :wink:

Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.

De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni... :?
Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel. :D

Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
és egy kicsit jobban is megy.. :lol:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

gecsa írta:
montoya írta:
PiciPeti írta:Egyetértünk! :wink:

Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.

De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni... :?
Hát ha 3.5-3.6-ból kihozod pályán 130-nál, klímával, 4 emberrel, csomagokkal, akkor jövök egy rekesz Millerrel. :D

Lesz az mondjuk 5.5 (alsó hangon), ami jelenleg annyiba kerül, mint 6 liter benzin, a vvti 1.6 ilyen felhasználásnál eszik 7-7.2-t.
és egy kicsit jobban is megy.. :lol:
10.2 vs 12.0 szárza, E12 bódéban. E11 1.6 vvti 10-en belül van fenn. (-150kg)

Szerk: közben megtaláltam a konkrét adatot, 9.7, a 3-ajtós 9.5.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Szerintem az 5l simán tartható. Az 1.6 vvt-i meg 8 alatt nem nagyon eszik pályán. Legalábbis E12 bódéban. Tudom mert volt. És az 1.4 D-4D sokkal dinamikusabb (normál használat mellett, 130-nál 4,9-5l között eszik klímával).... :wink:
A 2.0D-4D pedig ugyanaz pepitában. (legalábbis papíron, azzal nincs tapasztalatom)
Forintosítva most (itthon) kb tényleg ugyanoda jön ki a költség.

De ismétlem nem a fogyasztás, hanem a hosszú sebességek, és a nyugodtabb teljesítményleadás miatt mondtam a dízelt.
A 0-100 egy dolog. De szerintem te sem 4000 felett használod az autót, hanem 2-3000 közt leginkább. És ott a dízel sokkal erõsebb...
Persze ha tiltásig forgatod, akkor jobban megy a benzines...

Normál használatban (utazásra) egy dízel motor sokkal kényelmesebb szerintem.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
bagoly
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 425
Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
Autód gyártási éve: 1991
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Hozzászólás Szerző: bagoly »

Csak úgy mellékesen szeretnék beleszólni...

A cégnél, ahol dolgozom E15-ös Corollák vannak és néha azokkal megyek vidékre, ha ott van tárgyalnivalóm. Van 1.6 benzines és 1.4 D4D. Mindkét motor nagyon jó a maga nemében még ebben a kaszniban is, olyannyira, hogy egy markáns különbség miatt elvileg tökmindegy, hogy melyiket választja az ember (nem számítva az üzemanyagárat, költségeket).

Szóval az az egy különbség az országúti elõzés. A kisdízel baromira megindul, nagyon nyomatékos, viszont a kamion felénél elfogy, váltani kell. És ez elég idegörlõ tud lenni a 4-es úton, Szolnok elõtt, a nagy, elnyújtott kanyarokban. A benzines viszont jól pörgethetõ, és az a tartomány, amiben rendesen húz (akár nyomatékból, akár már teljesítménye miatt), sokkal szélesebb. Így elõzni sokkal jobban szeretek a benzinessel, hiába a dízel nagy nyomatéka.

Egyébként viszont tökmindegy. Lenne, ha nem utálnám a dízelhangot. :D

De mindez csak szubjektív vélemény.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

És ha magasabb sebességfokozatban kezdenél a dízellel elõzni?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

PiciPeti írta:Szerintem az 5l simán tartható. Az 1.6 vvt-i meg 8 alatt nem nagyon eszik pályán. Legalábbis E12 bódéban. Tudom mert volt. És az 1.4 D-4D sokkal dinamikusabb (normál használat mellett, 130-nál 4,9-5l között eszik klímával).... :wink:
A 2.0D-4D pedig ugyanaz pepitában. (legalábbis papíron, azzal nincs tapasztalatom)
Forintosítva most (itthon) kb tényleg ugyanoda jön ki a költség.

De ismétlem nem a fogyasztás, hanem a hosszú sebességek, és a nyugodtabb teljesítményleadás miatt mondtam a dízelt.
A 0-100 egy dolog. De szerintem te sem 4000 felett használod az autót, hanem 2-3000 közt leginkább. És ott a dízel sokkal erõsebb...
Persze ha tiltásig forgatod, akkor jobban megy a benzines...

Normál használatban (utazásra) egy dízel motor sokkal kényelmesebb szerintem.
Pályán számít a legkevésbé a tömegbeli különbség, légellenállásban meg nincs sok. Sok az a 8... vagy falábra, vagy esetleg télen, -12 fokban, párás levegõ esetén....
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

én úgy tudom,párás levegõben inkább kevesebbet eszik az autó..erre alapul a vízbefecskendezéses rendszer is...de ez egy másik topic témája...
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

montoya írta:F@szOhm a vvti sírásba, az enyém átlépte a 200-at, és 5w-30-ból eszik 1000km-en 2-3 decit. Akinek ennyit eszik, az nagyon nem vigyázhatott rá korábban.

PiciPeti: ez a D4D fenn van régóta, igaz, már vagy 250-et olcsósodott. 1250kg-t írnak rá, iszonyat orrnehéz és ebbõl kifolyólag orrtolós lehet. A normál E11 lb. kb 1000kg.
1085kg a liftback
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

bepi81 írta:1085kg a liftback
Az én klímásomra 1135 kg-t ír a forgalmi.
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

PiciPeti írta:Egyetértünk! :wink:

Csak azért írtam, mert sokkal hosszabbak a fokozatai, így pályán is csöndes, és alig több mint fele annyit eszik mint egy 1.6 benzin.

De a turbó, befecskendezõk igen költségesek tudnak lenni... :?
Nehogy azt hidd, hogy csöndes. Az E11-ek még nincsenek megfelelõen szigetelve, de még az E12 1,6 is kifejezetten zajos autópályán hosszabb távon (én 2x utaztam ilyenben Debrecen-Bp-Debrecen távon. Meglepõdtem, mennyire nem zajmentes a kasztni, pedig, városban és sima országúti tempónál alig hallatszik vmi a külsõ környezetbõl.

Pályán pl. egy Hastra, vagy GolfV érezhetõen csendesebb.

...és, bizony az E11 még a 12-nél is zajosabb pályatempónál. A dízel is az, hangszigetelés hiányában.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bepi81 2012 jan. 02, 09:43 am-kor.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

kleingy írta:
bepi81 írta:1085kg a liftback
Az én klímásomra 1135 kg-t ír a forgalmi.
Rosszul. :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

bagoly írta:Csak úgy mellékesen szeretnék beleszólni...

A cégnél, ahol dolgozom E15-ös Corollák vannak és néha azokkal megyek vidékre, ha ott van tárgyalnivalóm. Van 1.6 benzines és 1.4 D4D. Mindkét motor nagyon jó a maga nemében még ebben a kaszniban is, olyannyira, hogy egy markáns különbség miatt elvileg tökmindegy, hogy melyiket választja az ember (nem számítva az üzemanyagárat, költségeket).

Szóval az az egy különbség az országúti elõzés. A kisdízel baromira megindul, nagyon nyomatékos, viszont a kamion felénél elfogy, váltani kell. És ez elég idegörlõ tud lenni a 4-es úton, Szolnok elõtt, a nagy, elnyújtott kanyarokban. A benzines viszont jól pörgethetõ, és az a tartomány, amiben rendesen húz (akár nyomatékból, akár már teljesítménye miatt), sokkal szélesebb. Így elõzni sokkal jobban szeretek a benzinessel, hiába a dízel nagy nyomatéka.

Egyébként viszont tökmindegy. Lenne, ha nem utálnám a dízelhangot. :D

De mindez csak szubjektív vélemény.
Hát, igen, itt mutatkozik meg a kisdízel hátránya. Egészen addig nagyon kellemesen gyorsít, és használható a motor, amíg el nem kezded hajtani. Nekem anno ugyanez volt a véleményem az 1,5 dci Mégane Grandtourral. Szerettem, de forszírozott tempónál hamar elfogyott a tartalék belõle. Ellenben, a kis d-4d-hez hasonlóan vicces mennyiségû dízellel ment, rendre hoztam a 4,6-4,7-es teljes tankra vetített átlagokat, járva az egész országot keresztbe-kasul.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Válasz küldése