A mai napig imádom
Csak, hogy a sok panaszos mellé jöjjek 70nél ha letalpalom 5ben a gázt akkor full elcsúszik :d na?
Igencsak kuplungszett csere elõtt állok nemgondoljátok?


Sziasztok!Bakerman írta:Üdv!
A kocsit megnézettem két autószerelõvel. Az egyik azt mondta, hogy ez tuttira lendkerekes, a másik meg azt hogy a ferrodol réteg a hõ hatására tapad, kenõdik a lenkerékre és azért van ez a rángatózás.
most akkor döntse el az ember mi tévõ legyen.
Tisztelettel


Egyértelmûen a kuplungról van szó, a motor minden körülmények között hibátlanul dolgozik, csak OMV-nél tankolok. A rángatás csak elsõ fokozatban, indulásnál jelentkezik, és az említett elõzmények alapján gyanakszom arra, hogy valamilyen lerakódás keletkezik a kuplungtárcsa súrlódó felületén, ami egyenetlenséget, ezáltal rángatást okoz. Ha már felengedtem, teljesen jó, nem csúszott még meg sosem.Sancy írta:minden sebességben rángat?
-próbáld ki, hogy nem 95-ös tescós osanos vagy akármilyen bengát tankolsz.(etanoltse)
Tegyél bele valami jobbat, pl omv carerra (maxxxmotion) 95-öst.
Kuplung miatt nem szokott rángatni, az vagy fog, vagy nem....
Talán gyújtás probléma is lehet, elõbb kísérletezz az üzemanyaggal sztem.

Nekem szinte pontosan ez volt a jelenség, de csak dinaminkus indilásnál. Ha óvatosan indultam, akkor nem rángatott.adam.koszegi írta:Egyértelmûen a kuplungról van szó, a motor minden körülmények között hibátlanul dolgozik, csak OMV-nél tankolok. A rángatás csak elsõ fokozatban, indulásnál jelentkezik, és az említett elõzmények alapján gyanakszom arra, hogy valamilyen lerakódás keletkezik a kuplungtárcsa súrlódó felületén, ami egyenetlenséget, ezáltal rángatást okoz. Ha már felengedtem, teljesen jó, nem csúszott még meg sosem.Sancy írta:minden sebességben rángat?
-próbáld ki, hogy nem 95-ös tescós osanos vagy akármilyen bengát tankolsz.(etanoltse)
Tegyél bele valami jobbat, pl omv carerra (maxxxmotion) 95-öst.
Kuplung miatt nem szokott rángatni, az vagy fog, vagy nem....
Talán gyújtás probléma is lehet, elõbb kísérletezz az üzemanyaggal sztem.


A Toyotának két beszállítója van, az egyik az AISIN ASKO, a másik a LUK. (legalábbis az E11-ek esetében így van)adam.koszegi írta:Bepi, milyen kuplungszettet vettél? hol? mennyibe került?
Azt mondják, nem mindegy, milyen gyártó alkatrészét építed be... Nem meglepõ módon...


nemogeri írta:Sziasztok!
A következõ témában szeretném a segítségeteket kérni, mert már nem tudok kihez fordulni.
Van egy 98-as 1,4-es Corollám. A probléma a következõképpen kezdõdött:
Tolattam ki valahonnan, kinyomom a kuplungot és nem állt meg az autó, valamint váltásoknál éreztem, hogy mintha levegõs lenne a kuplung lassan ugrik vissza az alaphelyzetébe. Még menni tudtam vele, de mondták, hogy fõhenger hiba, ezért azt kicseréltem.
Ekkor jó is lett, de csak nagyon rövid ideig.
Majd használom tovább és azt tapasztalom, hogy elkezd csúszni a kuplung, menet közben, sebességben felpörög a motor és a kocsi alig megy.
Levettem a váltót, megkuplungoztam, kicseréltem a tárcsát, a szerkezetet és a kinyomócsapágyat, lendkereket felcsiszoltam.
Összeraktam, jónak tûnt, majd melegen, városi használat során megint elkezdett 2000-es fordulat körül felbõgni a motor.
Mindent kicseréltem rajta, gondoltam, hogy ez már csak a munkahenger lehet, így azt is kicseréltem.
Most új benne minden és most is ezt csinálja. Városi használatban melegen.
Ha országúton használom és ha hideg nincs gond, de városi használatban elõjön rajta ez a hiba. Van, hogy megyek vele 100 kilométert autópályán, utána beérek egy városba és minden ok, majd, ha sokat kuplungolok megint elkezdi.
Egyszerûen nem értem és nagyon tanácstalan vagyok, kicseréltem rajta mindent és még mindig nem jó!
Ha valaki tud valami infót errõl kérem segítsen!
Köszönöm


KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
