Szerintem pályán rakj bele 500-1000km-t, és nézz szintet. Ha nem csökken, akkor ne nagyon aggódj.PiciPeti írta:Üdv!
Újabb "érdekességet" fedeztem fel. Amikor megvettük az autót, megnéztük a nívópálcát (még ott hidegen, indítás elõtt). Gyönyörû tiszta olaj volt benne. Egyértelmûen akkor töltöttek utána. Pont maxon állt. Viszont 500km után lement 4/5-ig, és megbarnult. Semmi égés, stb. Normál használt olaj színe van. Az autó valószínüleg állt egy ideje...
Szóval a kérdés:
Lehet, hogy annyira elejtette a nyomást, hogy a friss olajat felpumpálta, és innen ered a szintcsökkenés? (Ott 2-3% os leejtõn állt az autó háttal, itthon síkban, esetleg kicsit elõre.)
A barnulás egyértelmûen keveredés miatt van.
Olajszaga nincs(Egy kis szaga van indítás után, hidegen, de szerintem ez inkább a szivató miatt), melegen nem füstöl.
Toyota szervizes hallgatta a motort, különleges, oda nem illõ hangja elvileg nincs.
Kezdjek aggódni? 4E-FE- nél is jelentkezhet a gyûrûletapadás?
Vagy valami más oka lehet?
E11 - (1997-2002)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Igy elnezve annyira nem is nez ki jol, de ketsegtelenul erdekes otlet.sede7 írta:Na, ilyet még nem láttam:)
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Re: autó bemutatás
1,4-es, és caklipakli, alkatrészekkel, kuplungtárcsával együtt, garanciás hüvelyezés+garis összeszerelés 180 pár ezer Ft.montoya írta:Ez 1.4 vagy 1.6? Es mibe kerult vegulis a general?KunLacus írta:Sziasztok.
Új tag vagyok, gondoltam, miután kérés is volt, hogy nagy vonalakban leírom, milyen autóm mióta van, és miket kellett (semmit sem kellett, nem hagyott ott sehol sem soha) javítani, foglalkozni vele.
Szóval 2008-ban vásároltam egy 3 ajtós, 2001-es Corollát. Talán E11 facelift... bocs ha nem jól írtam. Elsõre minden rendben volt a kocsival, imádtam, kényelmes volt, teszik benne mai napig, hogy alacsony.
Aztán elkezdte enni a jobb elsõ csapágyat. Volt koppintva, tudtam is, de valószínû, egy bontós, szintén sérült csonkállvány lett belerakva. Ez az ügy nem kevés ideget és pénzt felemésztett, végül 2010-ben lett pont téve a dologra: újabb bontós csonkállványra csere, gyári csapágyra és kerékagyra. Azóta okés a dolog.
Vásárlás után kis idõ elteltével a nívópálca sûrû nézegetése után szomorúan tapasztaltam: eszi az olajat. Sok gondolkozás után szétszedettem, gyûrûzésnek indult a dolog, de sajna a szerelõ barátom mondta, hogy nagyobb a baj, lötyögnek benne a dugók. Összerakja, vagy megduplázom az összeget, és akkor teljes motorgenerál. Hát, ha már elkezdtük, legyen 100%-os. Így motor ki, hüvelyezés (mert ugye +-os dugó nem volt), csapágyazás, új dugók, verte az olajat a vezérlésnél így teljes szigetelés, még talán a tûzgyûrû is ki lett cserélve... Azóta nem eszi az olajat kicsit sem. Kb. 25.000km-t futott az "új" motorral.
Minden olajcserénél valamit még kicseréltetek rajta, amit egyébként nem kellene. legutóbb talán benzinszûrõ volt cserélve...
Ha valami részlet érdekel valakit, és tudok rá válaszolni, igyekezni fogok.
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Lassan kész vagyok a gyári lemezfelnik felújításával, jövõ héten ha minden igaz megy szerelõhöz is, hogy orvosolják a bajait. Ezt mivel hálálja meg? Megragadt ma a jobb elsõ fék
(mindez akkor derült ki, mikor a vízszereléshez mentünk cuccot venni, mert elüntött minket a víz. Ráadásul a felnin is megfolyt a festék, asszem valami kis péntek 13 volt ma....) Szóval ideges lettem. Nem kicsit, nagyon. Csúnyán szidtam is a csacsit.....
(lehet lassan tényleg nyitok projektet)
(lehet lassan tényleg nyitok projektet)
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
PiciPeti írta:Üdv!
Újabb "érdekességet" fedeztem fel. Amikor megvettük az autót, megnéztük a nívópálcát (még ott hidegen, indítás elõtt). Gyönyörû tiszta olaj volt benne. Egyértelmûen akkor töltöttek utána. Pont maxon állt. Viszont 500km után lement 4/5-ig, és megbarnult. Semmi égés, stb. Normál használt olaj színe van. Az autó valószínüleg állt egy ideje...
Szóval a kérdés:
Lehet, hogy annyira elejtette a nyomást, hogy a friss olajat felpumpálta, és innen ered a szintcsökkenés? (Ott 2-3% os leejtõn állt az autó háttal, itthon síkban, esetleg kicsit elõre.)
A barnulás egyértelmûen keveredés miatt van.
Olajszaga nincs(Egy kis szaga van indítás után, hidegen, de szerintem ez inkább a szivató miatt), melegen nem füstöl.
Toyota szervizes hallgatta a motort, különleges, oda nem illõ hangja elvileg nincs.
Kezdjek aggódni? 4E-FE- nél is jelentkezhet a gyûrûletapadás?
Vagy valami más oka lehet?
Az az elsõ, ha autó veszek, motor olaj, váltó olaj, ha kell difi olaj csere. Vezérlést megnézem, hogy kell-e cserélni.
Érdemes a fék-, kuplung-, szervóolajat, fagyállót is megnézni, ha csúnya színû azt is cserélni.
Nem olyan nagy tételek, de sok késõbbi kiadástól megóvhatja az embert
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Természetesen le lesz cserélve az összes olaj (Castrol Edge, TAF-X), és szûrõ.
A vezérléssel együtt 162-nél volt cserélve légszûrõ, és olaj is. Na ezek közül a légszûrõ már tuti hogy akkor volt. Teljesen újszerû. De azért kap szép gyári újat.
Szintén gyári olajszûrõvel, és üzemanyagszûrõvel.
Gyári stab rúd szilenteket is kap.
Ngk gyertyák mennek bele.
(Már megvan minden cumó, csak szabad emelõre várunk...)

[web]http://kepfeltoltes.hu/view/110219/P101 ... es.hu_.jpg[/web]
Meg persze megnézzük a vezérmûszíjat is. SKF van benne Gates szíjjal, ha igaz a matrica.
Holnap megkapja a nyári gumiait.
Végülis 185/60 R15 lett. Continental PremiumContact.
Remélem beválik.
Március közepén talán már fel is lehet tenni.

[web]http://kepfeltoltes.hu/view/110219/P101 ... es.hu_.jpg[/web]
Más:
270 km-ert mentem el vele fél tankkal. (mutató szerint)
Mennyire átlagos ez?
Szerk.:
Feltettem a képeket, illetve fény derült a rejtélyes kopogás/surrogásra. A Fõtengely ékszíjtárcsájában elöregedett a gumi "betét", és így egy kicsit lötyög, és beleér a vezérmûszíj fedelébe.
Sorry a teljes oldalakért, de a képfeltöltés valamiért nem mûködik
A vezérléssel együtt 162-nél volt cserélve légszûrõ, és olaj is. Na ezek közül a légszûrõ már tuti hogy akkor volt. Teljesen újszerû. De azért kap szép gyári újat.
Szintén gyári olajszûrõvel, és üzemanyagszûrõvel.
Gyári stab rúd szilenteket is kap.
Ngk gyertyák mennek bele.
(Már megvan minden cumó, csak szabad emelõre várunk...)

[web]http://kepfeltoltes.hu/view/110219/P101 ... es.hu_.jpg[/web]
Meg persze megnézzük a vezérmûszíjat is. SKF van benne Gates szíjjal, ha igaz a matrica.
Holnap megkapja a nyári gumiait.
Végülis 185/60 R15 lett. Continental PremiumContact.
Remélem beválik.
Március közepén talán már fel is lehet tenni.

[web]http://kepfeltoltes.hu/view/110219/P101 ... es.hu_.jpg[/web]
Más:
270 km-ert mentem el vele fél tankkal. (mutató szerint)
Mennyire átlagos ez?
Szerk.:
Feltettem a képeket, illetve fény derült a rejtélyes kopogás/surrogásra. A Fõtengely ékszíjtárcsájában elöregedett a gumi "betét", és így egy kicsit lötyög, és beleér a vezérmûszíj fedelébe.
Sorry a teljes oldalakért, de a képfeltöltés valamiért nem mûködik
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Még nem láttam ilyen Spoilert liftback-re. Nem is olyan rossz...


Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
sziasztok !
új tag vagyok.
nem tudom mi a szokás errefelé. nem olvastam mindent át, csak belekapkodtam ide-oda.
nos gyanítom elsõ a bemutatkozás.
szóval egy corolla 2000. évjárat. 1,4. a 86 lóerõs motorral ( ha jól tudom ez sima 16 szeleps ugye ? ), 5 ajtós.
élete. 2 tulaj. elsõnél 130 ezer, 2.nál (ezek lennénk mi) kb 50 ezer. eddigi javítások. egyetlen hátsó kerékcsapágy (ez drága volt..)
elsõ komplett fékgarnitúra, akku tavaly, (még a gyári volt ), és egy bal elsõ ablakemelõ motor. valamint egy hátsó csom.tartó ajtó teleszkóp csere. a gyáriból gyenge volt az új is hozzá... kapott egy méretben passzoló más típus erõsebbjét.
ebbõl elég volt az egyiket újra cserélni, így is majd felrántja a kezembõl.
tavaly kapott új hûtõfolyadékot
idén tervben van egy váltóolaj, egy fékolaj.
ezek elõtt egy gyertyasor csere.
ezügyben kérném tanácsotokat.
milyen gyertya legyen? és mennyit mehet egy garnitúra. a mostani vételkor volt cserélve ha jól emlékszem densot kapott.
egyéb folyadékcsere? mit érdemes?
köszi elõre is.
új tag vagyok.
nem tudom mi a szokás errefelé. nem olvastam mindent át, csak belekapkodtam ide-oda.
nos gyanítom elsõ a bemutatkozás.
szóval egy corolla 2000. évjárat. 1,4. a 86 lóerõs motorral ( ha jól tudom ez sima 16 szeleps ugye ? ), 5 ajtós.
élete. 2 tulaj. elsõnél 130 ezer, 2.nál (ezek lennénk mi) kb 50 ezer. eddigi javítások. egyetlen hátsó kerékcsapágy (ez drága volt..)
elsõ komplett fékgarnitúra, akku tavaly, (még a gyári volt ), és egy bal elsõ ablakemelõ motor. valamint egy hátsó csom.tartó ajtó teleszkóp csere. a gyáriból gyenge volt az új is hozzá... kapott egy méretben passzoló más típus erõsebbjét.
ebbõl elég volt az egyiket újra cserélni, így is majd felrántja a kezembõl.
tavaly kapott új hûtõfolyadékot
idén tervben van egy váltóolaj, egy fékolaj.
ezek elõtt egy gyertyasor csere.
ezügyben kérném tanácsotokat.
milyen gyertya legyen? és mennyit mehet egy garnitúra. a mostani vételkor volt cserélve ha jól emlékszem densot kapott.
egyéb folyadékcsere? mit érdemes?
köszi elõre is.
