hát az effajta adalékokban ne nagyon bízzál..ApafiMihaly írta:a motortérbõl, de pontosan nem tudom lokalizálni. Most adok neki az olajhoz spéci adalékot, ami a szelepzajokat csökkenti és a kopásból eredõ réseket tömi némileg. Ha ettõl változik a helyzet, akkor ez az irány lesz. Ha nem, akkor az elõgyújtást merre kezdjem el állítani?gecsa írta: honnan jön a csörgés?
Persze ehhez jó lenne tudni a karburátor típusát, ezt már kérdeztem a karbis topicban
Mihály
Elsõként az alapelõgyújtás az, amit érdemes leellenõrizni. ha szemben állsz a kocsival, a hengerfej jobb végén, amibõl kijönnek a gyertyavezetékek.
két csavar szorítja le, ezeket fel kell lazítani, aztán lehet állítani a komplett egységen. Megnézed, járó motornál merre forog a fõtengely, és ugyanabba az irányba tekered a gyújtáselosztót, 1-2 mm-t, akkor csökkented a gyújtást.
Bár, ha rossz az alapelõgyújtásod, az inkább úgy jelentkezik, hogy gázadásnál erõsebben csörög a motor.
A szelephézagokat is érdemes leellenõrizni.


KE11 Sedan 


+ 