Balázs vagyok, immáron 3 éve boldog tulaja egy '94-es E10-es HB-nek. Az ok, amiért itt vok, az az, hogy már az autóvásárlás elhatározásakor is csak a Corolla játszott, és ahogy körbenéztem itt a fórumokon nem vagyok ezzel egyedül!
Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
üdv mindenkinek!
Sziasztok!
Balázs vagyok, immáron 3 éve boldog tulaja egy '94-es E10-es HB-nek. Az ok, amiért itt vok, az az, hogy már az autóvásárlás elhatározásakor is csak a Corolla játszott, és ahogy körbenéztem itt a fórumokon nem vagyok ezzel egyedül!
Jelenleg kölcsön van adva a gépsárkány (1.3-as 88 pacis), de ha a sors is úgy akarja egy éven belül visszakerülhet hozzám. Ezzel kapcsolatban majd a megfelelõ helyen lesz is pár kérdésem a felújítással kapcsolatban. Itt még annyit tennék hozzá, hogy grat a projektekhez, nem semmi, hogy milyen vasakat raktatok össze, gyönyörûek!
Balázs vagyok, immáron 3 éve boldog tulaja egy '94-es E10-es HB-nek. Az ok, amiért itt vok, az az, hogy már az autóvásárlás elhatározásakor is csak a Corolla játszott, és ahogy körbenéztem itt a fórumokon nem vagyok ezzel egyedül!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szaisztok!
Örülünk, hogy ránk találtatok! Biztos vagyok benne, hogy segítõkész társaságba csöppentetek és sok kérdésre választ kaptok majd!
Esetleg projekteket is várunk, de 1-2 képet mindenképp
Örülünk, hogy ránk találtatok! Biztos vagyok benne, hogy segítõkész társaságba csöppentetek és sok kérdésre választ kaptok majd!
Esetleg projekteket is várunk, de 1-2 képet mindenképp
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- jaac
- Visszajáró

- Hozzászólások: 103
- Csatlakozott: 2010 dec. 29, 09:57 am
- Tartózkodási hely: Nagykovácsi
Sziasztok,
A nevem Jácint és kb 1 hónapja van egy 1981-es Corollám TE71-es számmal. Jogsim szintén kb 1 hónapja van
)) Az autó eléggé leharcolt állapotban van(majd töltök fel képet róla), de nekem nagyon bejön. Az autóvásárlásnál egy mindig az volt a feltétel, hogy jó nagy autó legyen és mindenki beleférjen. Wolkswagen t2-tõl pártoltam el ezért a kocsiért, amibe már öten is alig férünk el
De nem bánom. Remélem sokáig fogom tudni használni.
Igazából feltett szándékom, hogy elindulok vele 2012-ben a Budapest-Bamako ralin. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy nem látom át egy ilyen túrának a buktatóit, szóval bizakodom, hogy sikerül felkészítenem rá az öreglányt(ez elsõ, hogy szerezzek egy jobboldali visszapillantót).
Röviden-tömören ez vagyok én.
A nevem Jácint és kb 1 hónapja van egy 1981-es Corollám TE71-es számmal. Jogsim szintén kb 1 hónapja van
Igazából feltett szándékom, hogy elindulok vele 2012-ben a Budapest-Bamako ralin. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy nem látom át egy ilyen túrának a buktatóit, szóval bizakodom, hogy sikerül felkészítenem rá az öreglányt(ez elsõ, hogy szerezzek egy jobboldali visszapillantót).
Röviden-tömören ez vagyok én.
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Üdvözlünk a klubban!
Nézz szét, olvasgasd a rovatokat hamar át fogod látni a rendszerét.
Ha kérdésed van és visszaolvasva nem találsz választ a megfelelõ topicban
kérj segítséget.
Sok szép baleset mentes kilométert kívánunk!
(Bamako szíven ütött mivel onnan nem szokták hazahozni a kocsikat, menj inkább Daciával)
Nézz szét, olvasgasd a rovatokat hamar át fogod látni a rendszerét.
Ha kérdésed van és visszaolvasva nem találsz választ a megfelelõ topicban
kérj segítséget.
Sok szép baleset mentes kilométert kívánunk!
(Bamako szíven ütött mivel onnan nem szokták hazahozni a kocsikat, menj inkább Daciával)
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Mivel ez karitatív rendezvény ezért van aki segélyként hagyja ott, illetve gazdaságos (teccsó) rallye és a vissza autózásnál
olcsóbb ha kint eladod és hazarepülsz.
De ha ígéred, hogy haza is hozod akkor max riszpekt és még szurkolunk is neked!
Az autódról tehetnél fel képeket ha nyitsz saját projektet.
A bamakóval kapcsolatos további infókat pedig lécci a: Hobbi, Sportolás, Autós szimulátorok topicban fojtasd egy új Téma
létrehozása után.
olcsóbb ha kint eladod és hazarepülsz.
De ha ígéred, hogy haza is hozod akkor max riszpekt és még szurkolunk is neked!
Az autódról tehetnél fel képeket ha nyitsz saját projektet.
A bamakóval kapcsolatos további infókat pedig lécci a: Hobbi, Sportolás, Autós szimulátorok topicban fojtasd egy új Téma
létrehozása után.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- laszlos
- Újonc

- Hozzászólások: 6
- Csatlakozott: 2010 dec. 30, 09:28 am
- Tartózkodási hely: Vajdahunyad ,Romania
- Kapcsolat:
Szevasztok! a nevem Laszlo,Sebestyen Laszlo ,Vajdahunyadi vagyok ,Romaniabol.2009 nyaran ''megmentettem egy 1,3-as 1988-as corollat attol hogy ocskavassa valtoztassak,azota szerelmes lettem a kicsi verdaba es fel szeretnem ujitani de ehez segitsegre lenne szuksegem.A Corolla club-rol a netten hallotam eloszor .Koszonom hogy befogadtatok!(Remelem) 
laszlos írta:Szevasztok! a nevem Laszlo,Sebestyen Laszlo ,Vajdahunyadi vagyok ,Romaniabol.2009 nyaran ''megmentettem egy 1,3-as 1988-as corollat attol hogy ocskavassa valtoztassak,azota szerelmes lettem a kicsi verdaba es fel szeretnem ujitani de ehez segitsegre lenne szuksegem.A Corolla club-rol a netten hallotam eloszor .Koszonom hogy befogadtatok!(Remelem)
gyíííáááá!!!!bódógat!!!!hajrááhajráá!!!!
- Mr. Hankey
- Visszajáró

- Hozzászólások: 113
- Csatlakozott: 2010 nov. 18, 12:07 am
- Tartózkodási hely: Bicske
Szia!jaac írta:Sziasztok,
A nevem Jácint és kb 1 hónapja van egy 1981-es Corollám TE71-es számmal. Jogsim szintén kb 1 hónapja van)) Az autó eléggé leharcolt állapotban van(majd töltök fel képet róla), de nekem nagyon bejön. Az autóvásárlásnál egy mindig az volt a feltétel, hogy jó nagy autó legyen és mindenki beleférjen. Wolkswagen t2-tõl pártoltam el ezért a kocsiért, amibe már öten is alig férünk el
De nem bánom. Remélem sokáig fogom tudni használni.
Igazából feltett szándékom, hogy elindulok vele 2012-ben a Budapest-Bamako ralin. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy nem látom át egy ilyen túrának a buktatóit, szóval bizakodom, hogy sikerül felkészítenem rá az öreglányt(ez elsõ, hogy szerezzek egy jobboldali visszapillantót).
Röviden-tömören ez vagyok én.
Sok sikert! De ez a Bamakos dolog eléggé szíven csapott... azért kiváncsian várom a projectet!
TE71 GT Coupe
"Los suenos se hacen realidad" (Az álmok valóra válnak)
"A komoly vasak hátul tekernek!"
"Los suenos se hacen realidad" (Az álmok valóra válnak)
"A komoly vasak hátul tekernek!"
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Hát Bamakora szerintem nem való a hátsókerekes Corolla. Max a 4wd, abból a kocka meg az e11 is elmegy szerintem, csak azok már túl jók az otthagyáshoz.Mr. Hankey írta:Szia!jaac írta:Sziasztok,
A nevem Jácint és kb 1 hónapja van egy 1981-es Corollám TE71-es számmal. Jogsim szintén kb 1 hónapja van)) Az autó eléggé leharcolt állapotban van(majd töltök fel képet róla), de nekem nagyon bejön. Az autóvásárlásnál egy mindig az volt a feltétel, hogy jó nagy autó legyen és mindenki beleférjen. Wolkswagen t2-tõl pártoltam el ezért a kocsiért, amibe már öten is alig férünk el
De nem bánom. Remélem sokáig fogom tudni használni.
Igazából feltett szándékom, hogy elindulok vele 2012-ben a Budapest-Bamako ralin. Elég fiatal vagyok még ahhoz, hogy nem látom át egy ilyen túrának a buktatóit, szóval bizakodom, hogy sikerül felkészítenem rá az öreglányt(ez elsõ, hogy szerezzek egy jobboldali visszapillantót).
Röviden-tömören ez vagyok én.
Sok sikert! De ez a Bamakos dolog eléggé szíven csapott... azért kiváncsian várom a projectet!
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
Régóta olvasom már a fórumot, néha kérdezgetek is, de a bemutatkozást még kihagytam.
Szabolcs vagyok, most úgy néz ki megörököltem a kilenc éve használt családi Corollát. A kocsiról: E11, 5 ajtós, 4E-FE motor 1998-ban japánban készült. Kb fapad. Azt hiszem itt csak dealer option-ként emlegetett klíma és elsõ elektromos ablakok (kapcsolók a kézifék mellett, tekerõk helye "dugózva" ), ami "extra", valamint egy utólagos vonóhorog.
2002 januárban került hozzánk, elõtte ha jól emlékszem 2 tulaja volt. Akkor volt az órájában 86ekm, a szervízkönyvben meg beírva fél-1 évvel korábbról a 102e nagyszervíz. Igazából baja nem volt, telefonon a szervíz is megerõsítette a kötelezõk elvégzését, így megvettük. Az órájában 276e km van most (ténylegesen sztem 320-350ekm lehet benne). Kuplunk lett cserélve 190e-nél, a váltóban ment szét egy csapágy kb 200e-nél, meg a lengéscsillapítók voltak cserések kb 250e-nél. Ebbõl a váltó volt drága móka, mert az Toyota szervízben sikerült, összes csapágy (talán szimeringek) cseréje. Sajnos a futómûve nagyon kopog, meg a tömítéseknél kezdi engedni az olajat a motor. Persze a leírtakon felül olaj meg szûrõ, kopó alkatrész cserék is voltak, de az kb. természetes.
Ha marad, a futómûvét és az olajfolyást mindenképpen rendbe kell tenni, mert így azt is nehéz lenne észlelni ha csipegetné az olajat.
Illetve még egy szélvédõcsere ráférne, mert az sajnos brutálisan karcos.
"röviden" ennyi a jelenlegirõl.
Korábbi melóhelyemen használtam egy szintén E11-es, csak az 3 ajtós 1.6os volt, sok extrával, de klíma nélkül. Az autót eladták, a melóhelyem megszûnt, úgyhogy most a családi szekeret tolom, ezáltal megörököltem a családi autót, használati értéke nagyobb mint a piaci címszóval.
Korábban amíg nem volt alattam a céges kocsi szerettem volna venni egy E9-set, néztem többet is akkoriban, de nem ugrottam bele. Kicsit bánom, de azóta máshogy alakultak a dolgok, így annyira nem baj. Mivel elég sokat megyek mostanában, jó lenne egy nagy kombi. E9 4WD ami nagyon bejön, meg a Camry kombi, de abból összkerekest itthon még nem láttam, hírdetésben sem, nemhogy élõben.
Tehát most E11, életben tartás a cél. Projekt nem hiszem hogy lesz, mivel munkaeszköz, mûködõképes kell hogy legyen, meg amúgy sem az a verda amibõl nagy dolgokat lehetne kihozni. Megy, mûködik, de már kezd látszani rajta a kor. Az elmúlt 2 hónapban belehajtottam kb 12-13e km-t, problémamentesen.
Régóta olvasom már a fórumot, néha kérdezgetek is, de a bemutatkozást még kihagytam.
Szabolcs vagyok, most úgy néz ki megörököltem a kilenc éve használt családi Corollát. A kocsiról: E11, 5 ajtós, 4E-FE motor 1998-ban japánban készült. Kb fapad. Azt hiszem itt csak dealer option-ként emlegetett klíma és elsõ elektromos ablakok (kapcsolók a kézifék mellett, tekerõk helye "dugózva" ), ami "extra", valamint egy utólagos vonóhorog.
2002 januárban került hozzánk, elõtte ha jól emlékszem 2 tulaja volt. Akkor volt az órájában 86ekm, a szervízkönyvben meg beírva fél-1 évvel korábbról a 102e nagyszervíz. Igazából baja nem volt, telefonon a szervíz is megerõsítette a kötelezõk elvégzését, így megvettük. Az órájában 276e km van most (ténylegesen sztem 320-350ekm lehet benne). Kuplunk lett cserélve 190e-nél, a váltóban ment szét egy csapágy kb 200e-nél, meg a lengéscsillapítók voltak cserések kb 250e-nél. Ebbõl a váltó volt drága móka, mert az Toyota szervízben sikerült, összes csapágy (talán szimeringek) cseréje. Sajnos a futómûve nagyon kopog, meg a tömítéseknél kezdi engedni az olajat a motor. Persze a leírtakon felül olaj meg szûrõ, kopó alkatrész cserék is voltak, de az kb. természetes.
Ha marad, a futómûvét és az olajfolyást mindenképpen rendbe kell tenni, mert így azt is nehéz lenne észlelni ha csipegetné az olajat.
Illetve még egy szélvédõcsere ráférne, mert az sajnos brutálisan karcos.
"röviden" ennyi a jelenlegirõl.
Korábbi melóhelyemen használtam egy szintén E11-es, csak az 3 ajtós 1.6os volt, sok extrával, de klíma nélkül. Az autót eladták, a melóhelyem megszûnt, úgyhogy most a családi szekeret tolom, ezáltal megörököltem a családi autót, használati értéke nagyobb mint a piaci címszóval.
Korábban amíg nem volt alattam a céges kocsi szerettem volna venni egy E9-set, néztem többet is akkoriban, de nem ugrottam bele. Kicsit bánom, de azóta máshogy alakultak a dolgok, így annyira nem baj. Mivel elég sokat megyek mostanában, jó lenne egy nagy kombi. E9 4WD ami nagyon bejön, meg a Camry kombi, de abból összkerekest itthon még nem láttam, hírdetésben sem, nemhogy élõben.
Tehát most E11, életben tartás a cél. Projekt nem hiszem hogy lesz, mivel munkaeszköz, mûködõképes kell hogy legyen, meg amúgy sem az a verda amibõl nagy dolgokat lehetne kihozni. Megy, mûködik, de már kezd látszani rajta a kor. Az elmúlt 2 hónapban belehajtottam kb 12-13e km-t, problémamentesen.
-
kortizol
- Újonc

- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2010 jún. 07, 12:53 pm
- Tartózkodási hely: Dunaújváros
Sziasztok,
Igaz, hogy egyszer kétszer már kérdeztem ezt azt tõletek, de még hivatalosan nem mutatkoztam be.
Attila vagyok, Szegeden lakom ill. Dunaújvárosban dolgozom. Júniusban vettem meg az elsõ autómat: 1.3 Corolla Xli 1991-bõl. Háromajtós 2e-e motorral. Eddig kb 12-14e km-t mentem vele. Komolyabb probléma nem volt az olajfogyasztást ill. generátorjavítást eltekintve. Szelepszárszimmering csere után az olajfogyasztás sokkal barátibb lett. Nagyon megszerettem a kis autót, ahogy az anyagiak engedik próbálom szépíteni...
üdv.
Igaz, hogy egyszer kétszer már kérdeztem ezt azt tõletek, de még hivatalosan nem mutatkoztam be.
Attila vagyok, Szegeden lakom ill. Dunaújvárosban dolgozom. Júniusban vettem meg az elsõ autómat: 1.3 Corolla Xli 1991-bõl. Háromajtós 2e-e motorral. Eddig kb 12-14e km-t mentem vele. Komolyabb probléma nem volt az olajfogyasztást ill. generátorjavítást eltekintve. Szelepszárszimmering csere után az olajfogyasztás sokkal barátibb lett. Nagyon megszerettem a kis autót, ahogy az anyagiak engedik próbálom szépíteni...
üdv.
When I get sad, I stop being sad and be awesome. Again...(Barney Stinson;))
----------------------------------------
'91 E9 Hatchback, 2E-E
----------------------------------------
'91 E9 Hatchback, 2E-E