4age motort nem tudd valaki? csak a motor kell mármint kábelköteg szívósor injektor ecu ilyenek nem kellenek! jah meg váltó is kéne! tudd valaki ilyet? illetve érdeklõdnék hoyg milyen árba mozognak így! eéõre is kösz!
janikatuning írta:4age motort nem tudd valaki? csak a motor kell mármint kábelköteg szívósor injektor ecu ilyenek nem kellenek! jah meg váltó is kéne! tudd valaki ilyet? illetve érdeklõdnék hoyg milyen árba mozognak így! eéõre is kösz!
Nem tudom mennyire sürgõs, de egy váltóm lesz majd legkésõbb tavaszra! Mocim csak egy van, de az marad!
az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.
Ceka írta:az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
Elõször vákum csöveket nézném át, hogy minden a helyén van. Ha igen akkor valamelyik rossz helyre van dugva (fel cserélve).
Ceka írta:jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.
Ez tipikusan generátór probléma. Mérd ki a töltést is.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Ceka írta:az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
Milyen motorod van?
[/quote]
jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.[/quote]
Szerintem fesz. szabályzó halódik.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
bubidisc írta:Jájj! Féltem ettõl a kérdéstõl. Nem Én terjesztem... illetve most már Én is. 2005-ig gyártott a korai. A tied nem csípi az olajat vagy csípte?
Hoppácska, mirõl is van szó? Én nem vettem észre semmi problémát eddig. Tudtok adni egy linket a témáról? Hogy-hogy nem megbízható? Mirõl veszem észre, ha valami gond kezd lenni? Most elkezdtem aggódni.
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig