Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

quote="montoya"]
Pacsker írta:Ha mindenképpen szeretnéd kifejtem majd a megfelelõ topicban. De nekem tényleg inkább 4AFE kéne
Johet privatban is, ugyis irtam most egyet :lol:[/quote]

Ide jöhet?

A korai vvti-k nem túl megbízhatóak. A 4A FE nagyon kiforrott és tartós motor.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

4age motort nem tudd valaki? csak a motor kell mármint kábelköteg szívósor injektor ecu ilyenek nem kellenek! jah meg váltó is kéne! tudd valaki ilyet? illetve érdeklõdnék hoyg milyen árba mozognak így! eéõre is kösz!
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

janikatuning írta:4age motort nem tudd valaki? csak a motor kell mármint kábelköteg szívósor injektor ecu ilyenek nem kellenek! jah meg váltó is kéne! tudd valaki ilyet? illetve érdeklõdnék hoyg milyen árba mozognak így! eéõre is kösz!
Nem tudom mennyire sürgõs, de egy váltóm lesz majd legkésõbb tavaszra! Mocim csak egy van, de az marad! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

cseréled a váltót? szinkron gyûrûs?XD vagy mi?:D
Ceka
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: 2010 nov. 22, 03:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ceka »

az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.

jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

4A-FE valakinek?
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

4afe mennyibe menne ha úgy vinném mint ahogy a 4age-t írtam?
Avatar
DBandesz
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
Tartózkodási hely: Szentes

Hozzászólás Szerző: DBandesz »

Küldöm a privit.
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Ceka írta:az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
Elõször vákum csöveket nézném át, hogy minden a helyén van. Ha igen akkor valamelyik rossz helyre van dugva (fel cserélve).
Ceka írta:jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.
Ez tipikusan generátór probléma. Mérd ki a töltést is.
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Az utóbbi vagy fesszabályzó
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bubidisc írta:
montoya írta:
Pacsker írta:Ha mindenképpen szeretnéd kifejtem majd a megfelelõ topicban. De nekem tényleg inkább 4AFE kéne
Johet privatban is, ugyis irtam most egyet :lol:
Ide jöhet?

A korai vvti-k nem túl megbízhatóak. A 4A FE nagyon kiforrott és tartós motor.
Mit ertessz korai alatt, es foleg melyikre? (1zz, 3zz, 4zz)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

montoya írta:
bubidisc írta:
montoya írta: Johet privatban is, ugyis irtam most egyet :lol:
Ide jöhet?

A korai vvti-k nem túl megbízhatóak. A 4A FE nagyon kiforrott és tartós motor.
Mit ertessz korai alatt, es foleg melyikre? (1zz, 3zz, 4zz)
Jájj! Féltem ettõl a kérdéstõl. Nem Én terjesztem... illetve most már Én is. 2005-ig gyártott a korai. A tied nem csípi az olajat vagy csípte?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Ceka írta:az mitõl lehet, hogy ha megyek az autóval, és váltok, akkor a fordulatszám mindig kicsit megugirk,
vagy pl kipróbáltuk üresbe és gázt adtam a kocsinak, majd totál levettem a lábam a pedálról a pedál faszán vissza is jön az ugy reagál ahogy kell, de a fordulatszám megmarad abban a pillanatban ahogy levettem alábamat a pedálról kb egy fél- egész másodpercig.
Milyen motorod van?


[/quote]
jah másik...fékezek, és a tompított fényszórók elhalványulnak, de utána minden vissza áll rendesen, vagy pl ablakot megpróbálom leengedni vagyis leengedem és akkor is ugyanez a helyzet minden kicsit eltompul egy félpillanatra.[/quote]

Szerintem fesz. szabályzó halódik.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bubidisc írta:
montoya írta:
bubidisc írta: Ide jöhet?

A korai vvti-k nem túl megbízhatóak. A 4A FE nagyon kiforrott és tartós motor.
Mit ertessz korai alatt, es foleg melyikre? (1zz, 3zz, 4zz)
Jájj! Féltem ettõl a kérdéstõl. Nem Én terjesztem... illetve most már Én is. 2005-ig gyártott a korai. A tied nem csípi az olajat vagy csípte?
Pályatempó mellett picit, nem veszélyes. 1dl/1000km körüli mennyiségben kb, ha megy vele az ember 140körül meg fölött.

A dekninél folyt picit, de azt újratömítettük.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
six
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 205
Csatlakozott: 2008 máj. 21, 03:44 pm

Hozzászólás Szerző: six »

bubidisc írta:Jájj! Féltem ettõl a kérdéstõl. Nem Én terjesztem... illetve most már Én is. 2005-ig gyártott a korai. A tied nem csípi az olajat vagy csípte?
Hoppácska, mirõl is van szó? Én nem vettem észre semmi problémát eddig. Tudtok adni egy linket a témáról? Hogy-hogy nem megbízható? Mirõl veszem észre, ha valami gond kezd lenni? Most elkezdtem aggódni. :brrr:
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
Válasz küldése