Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha az ajtókat becsukod, akkor testre rakja a kapcsolókat. Próbáld meg lehúzni a sarukat elõtte egyesével és egy kis dróttal letestelni õket. Hátsónál találkoztam már olyannal, hogy abelsõ doblemez kilyukadt, verte a vizet évek óta és az ott levõ ajtókapcsoló ere a szigetelésen belül rohadt meg. Kívülrõl nem látszott semmi, elvágtam és a réz helyérõl szóródott ki a zöld oxid...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Effektíve már a mûszerfalból kiszedtem ezt az izzót mert az egyfolytában világított.A csomagtérajtóban meg sehol nem találtam kapcsolót pedig valahol kell lennie mert a másik kombiban mûködik normálisan.DBandesz írta:Nem lehetséges, hogy a csomagtér-zárnál lévõ kapcsolód a ludas? Bármelyik ajtót ha kinyitod, az ajtónyitásos piktogramnak pirítania kell. Motorháztetõre is ofkórz. Ha a piktogram elalszik csukott ajtóknál akkor kezdetnek magát a belsõ lámpát nézném meg, hogy nem-e a kapcsolója a ludas.
Ezt a letestelõs dolgot meg fogom próbálni de nem annyira lehet leszedni errõl a sarut. Ha jól emlékszem Andrisnak is volt egy ilyen kapcsoló pluszban de az is el volt vágva a drótnál mert nem lehet csak úgy lehúzni azt a sarut....
MR2 - 2001
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Az oszlopoknál belül van csatlakozójuk!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Az oszlop belsejénél van a csatlakozója. Egy késes saru-pár. A csomagtérzárnál meg maga a zárszerkezet mûködik kapcsolóként egy plusz billenõ "konzol" segítségével. A zárszerkezeten van csapolva, egy mûanyag perselyben forog el. Ha a mûa. persely szakadt vagy valami baja van, akkor nem szigetel, és állandóan zárja az áramkört. Nézd meg, a hátfal borítás alatt van a zárszerkezet, ha ott leszeded a kábelt, elképzelhetõ, hogy megszûnnek a gondjaid.
nagyon égnek ki a muszeregység izzóim..
van egy rajz errõl hogy helyezkednek el benne?
ezt találtam:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1989_T ... _8301.html
combination meter bulb (izzó) 3 db van ha jól látom
hogy kell cserélni? be tudok nyúlni vagy ki kell venni?
spirált le kell kötni? vmi ilyesmire emlékszem..
van egy rajz errõl hogy helyezkednek el benne?
ezt találtam:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1989_T ... _8301.html
combination meter bulb (izzó) 3 db van ha jól látom
hogy kell cserélni? be tudok nyúlni vagy ki kell venni?
spirált le kell kötni? vmi ilyesmire emlékszem..
- dieselsuxx
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 266
- Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
- Tartózkodási hely: Velence
- Kapcsolat:
spirálkötés, vészvillogó kapcsolója kötés, fútés/ködlámpa kapcsoló, bajuszkapcsoló körüli mûanyag, rádió frontblende (amennyiben ilyened van), fûtéskonzol körülötti mûanyag, plexi, mûszerfal stb...murray írta:nagyon égnek ki a muszeregység izzóim..![]()
van egy rajz errõl hogy helyezkednek el benne?
ezt találtam:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1989_T ... _8301.html
combination meter bulb (izzó) 3 db van ha jól látom
hogy kell cserélni? be tudok nyúlni vagy ki kell venni?
spirált le kell kötni? vmi ilyesmire emlékszem..
Nagyjából ennyit kell szétszerelned. Nyugodt lelkiállapotban érdemes nekiállni és télen kizárólag napsütésben/fûtött garázsban: a hideg mûanyag könnyebben törik.
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
DBandesz írta:Az oszlop belsejénél van a csatlakozója. Egy késes saru-pár. A csomagtérzárnál meg maga a zárszerkezet mûködik kapcsolóként egy plusz billenõ "konzol" segítségével. A zárszerkezeten van csapolva, egy mûanyag perselyben forog el. Ha a mûa. persely szakadt vagy valami baja van, akkor nem szigetel, és állandóan zárja az áramkört. Nézd meg, a hátfal borítás alatt van a zárszerkezet, ha ott leszeded a kábelt, elképzelhetõ, hogy megszûnnek a gondjaid.
Pacsker és DBandesz köszönöm a belsõ világításról az ötleteket. Andris neked lett igazad a hátsó ajtó kapcsolója volt a ludas. Lehúztam és rögtön minden mûködött. De sajnos nem lehet a zárat szétszedni, hogy megnézzem mert össze van szegecselve, azt meg szerintem csak egyszer tudom szétszedni utána már nem lehet összerakni.
Szóval köszönöm a jótanácsokat!
MR2 - 2001
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy becsületes generál gépmûhellyel, Toyota csapágyakkal, gyûrûkkel és szereléssel 250-300-tól indul.
Természetesen ebben az esetben ismét 300ezret elmegy gond nélkül.
Természetesen ebben az esetben ismét 300ezret elmegy gond nélkül.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Nem is E10-rõl van szó...DBandesz írta:2T motor? Az benzines nem? E10-ben ilyen nem volt.
2C viszont van, de én sem véletlenül vettem egy komplett donort. Ha az alapoktól kezdve kell "újjáépíteni" a motort, akkor az komoly százezrek is lehet.
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·
