E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
OC
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 jún. 22, 03:00 pm
Tartózkodási hely: Tinnye
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: OC »

Pacsker írta:Remélem azt tudod, hogy az Apex, az Apex, az Apexi meg ....
Mármint, hogy melyik volt elõbb és koppintás akar lenni legalábbis névben
Nem, nem tudom.

(Mondjuk az Apex-et, mint márkanevet elég sokan használják.) :roll:

Konkrétan õt néztem ki (klikk a képre!):
Kép
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Eladó Corolla topicból:
tibierdrol írta:
kleingy írta:Még mindig rendben van. :lol: Csak nagyon durván lent vannak az árak. Még jó, hogy egyelõre nem eladó a Corim. :roll: :D

Amúgy ennyit érhet a Corim: 600-900 között. "Kissé" nagy a szórás...
Egy éve 550-ért vettem a '99-es, full fapados, de legalább japán, tojás lámpás E11-et...

Az E11-nek korához képest jó a töréstesztje. Az euroncap.com-on egy légzsákosat törtek, és az utas is kb. úgy úszta meg mint a sofõr.
Na igen, de az eladó nálatok legalább tudta és elismerte, hogy egy lelakott autót ad el, amire nem is vigyáztak (ha jól emlékszem a sztorira). Cefet olcsón vettétek egyébként még ahhoz képest is. Az enyém 2.5 éve 950 ezer volt...

3 csillagos a tesztje. Az anyós jóval hátrébb van a mûszerfaltól, míg nekem mindkét lábam hozzáér a kormányoszlophoz legalább. Nekem tuti térd- és combtörés.
Aztán meg a többi sem túl biztató: http://www.euroncap.com/tests/toyota_co ... 98/43.aspx

http://www.youtube.com/watch?v=c-wNYd7f ... r_embedded
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Na meg nem volt rajta a kereskedõ haszna :wink:
Azért szerintem nem rossz ez a törésteszt. Többek között ezért is vettem ilyen autót. Az újabbak persze jobbak, de kíváncsi lennék, hogy ez pontosan mit jelent. Szerintem ez kicsit ez új autók reklámja. Jó lenne egy statisztikát látni, hogy melyik típusban mik a túlélési esélyek egy karambolnál.

Ja igen, ha megnézed a Dacia Logan töréstesztje rosszabb, mint az E11-é, sokan mégis arra cserélik le az 5-10 éves autójukat, fõleg nyugaton :lol:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
Ghee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 286
Csatlakozott: 2009 máj. 05, 10:52 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ghee »

Én pedig 1 milláért vettem full fapados 2000. februári E11 sedanomat ezelõtt 2 és fél évvel, jó állapotban kívül-belül. Nem mérettem körbe, ez lehet hiba volt, mert látszik, hogy volt esemény a bal hátsó ajtó (más árnyalatú) és a bal hátsó kerékívnél (az ív közepén 5cm-en gittelt), akkor sajnos a fényviszonyok miatt (télen) és a kosz miatt nem vettem észre, a nyúlványokkal és egyéb árulkodó elemekkel voltam elfoglalva - amik tökéletes állapotban voltak azokhoz az autókhoz képest, amiket elõzõleg néztem meg. 323F, 5 ajtós (nem a sport kivitelû) Mazdát szerettem volna 2000 körülit, de nagyon leharcolt darabok voltak belõle. Végül, a pilisvörösvári Mayernél vettük meg a jelenlegi autónkat és nem bántuk meg idáig - bár néha lehetne hûvösebb belül... :mrgreen:
'00, EE111, 4E-FE, Harmony
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Ghee írta:Én pedig 1 milláért vettem full fapados 2000. februári E11 sedanomat ezelõtt 2 és fél évvel, jó állapotban kívül-belül. Nem mérettem körbe, ez lehet hiba volt, mert látszik, hogy volt esemény a bal hátsó ajtó (más árnyalatú) és a bal hátsó kerékívnél (az ív közepén 5cm-en gittelt), akkor sajnos a fényviszonyok miatt (télen) és a kosz miatt nem vettem észre, a nyúlványokkal és egyéb árulkodó elemekkel voltam elfoglalva - amik tökéletes állapotban voltak azokhoz az autókhoz képest, amiket elõzõleg néztem meg. 323F, 5 ajtós (nem a sport kivitelû) Mazdát szerettem volna 2000 körülit, de nagyon leharcolt darabok voltak belõle. Végül, a pilisvörösvári Mayernél vettük meg a jelenlegi autónkat és nem bántuk meg idáig - bár néha lehetne hûvösebb belül... :mrgreen:
Én 2 éve minden E11-et kipróbáltam ami ott volt. Tudsz küldeni képet?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
OC
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 jún. 22, 03:00 pm
Tartózkodási hely: Tinnye
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: OC »

bubidisc írta:
Ghee írta:Én pedig 1 milláért vettem full fapados 2000. februári E11 sedanomat ezelõtt 2 és fél évvel, jó állapotban kívül-belül. Nem mérettem körbe, ez lehet hiba volt, mert látszik, hogy volt esemény a bal hátsó ajtó (más árnyalatú) és a bal hátsó kerékívnél (az ív közepén 5cm-en gittelt), akkor sajnos a fényviszonyok miatt (télen) és a kosz miatt nem vettem észre, a nyúlványokkal és egyéb árulkodó elemekkel voltam elfoglalva - amik tökéletes állapotban voltak azokhoz az autókhoz képest, amiket elõzõleg néztem meg. 323F, 5 ajtós (nem a sport kivitelû) Mazdát szerettem volna 2000 körülit, de nagyon leharcolt darabok voltak belõle. Végül, a pilisvörösvári Mayernél vettük meg a jelenlegi autónkat és nem bántuk meg idáig - bár néha lehetne hûvösebb belül... :mrgreen:
Én 2 éve minden E11-et kipróbáltam ami ott volt. Tudsz küldeni képet?
Hihi...én is ott vettem az E11-et kb. 1 hónapja. :)
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

OC írta:
bubidisc írta:
Ghee írta:Én pedig 1 milláért vettem full fapados 2000. februári E11 sedanomat ezelõtt 2 és fél évvel, jó állapotban kívül-belül. Nem mérettem körbe, ez lehet hiba volt, mert látszik, hogy volt esemény a bal hátsó ajtó (más árnyalatú) és a bal hátsó kerékívnél (az ív közepén 5cm-en gittelt), akkor sajnos a fényviszonyok miatt (télen) és a kosz miatt nem vettem észre, a nyúlványokkal és egyéb árulkodó elemekkel voltam elfoglalva - amik tökéletes állapotban voltak azokhoz az autókhoz képest, amiket elõzõleg néztem meg. 323F, 5 ajtós (nem a sport kivitelû) Mazdát szerettem volna 2000 körülit, de nagyon leharcolt darabok voltak belõle. Végül, a pilisvörösvári Mayernél vettük meg a jelenlegi autónkat és nem bántuk meg idáig - bár néha lehetne hûvösebb belül... :mrgreen:
Én 2 éve minden E11-et kipróbáltam ami ott volt. Tudsz küldeni képet?

Hihi...én is ott vettem az E11-et kb. 1 hónapja. :)
Ki a király? Sanyi a király! A Tied lehet az az 1,6 facelift sedan.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
OC
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 jún. 22, 03:00 pm
Tartózkodási hely: Tinnye
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: OC »

bubidisc írta:
OC írta:
bubidisc írta: Én 2 éve minden E11-et kipróbáltam ami ott volt. Tudsz küldeni képet?

Hihi...én is ott vettem az E11-et kb. 1 hónapja. :)
Ki a király? Sanyi a király! A Tied lehet az az 1,6 facelift sedan.
Bingó! :D
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Ghee írta:néha lehetne hûvösebb belül... :mrgreen:
Az enyémbe az elsõ tulaj rakatott a 15ezres szervíznél egy gyári toyota automata klímát :D

Amúgy nincs nagyon lelakva, csak körbe volt / van horpasztva és az eleje törve volt, de fél óra alatt kézzel, egy kombinált fogóval és egy ronggyal helyre raktam annyira hogy azóta is úgy járok vele :wink:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Az enyémben meg épp halódik a klíma (gyenge, napsütésben már nem tudja lehûteni az utasteret). Ha minden igaz, akkor ma elviszik a kollegák klímáshoz.

Olajcsere és gáz lefejtés, grammozás, visszatöltés, aztán fertõtlenítés. :yeah: Alig várom. 8)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Zsoltee
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 466
Csatlakozott: 2008 júl. 12, 01:23 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Avensis
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Wagon (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Zsoltee »

kleingy írta:Az enyémben meg épp halódik a klíma (gyenge, napsütésben már nem tudja lehûteni az utasteret). Ha minden igaz, akkor ma elviszik a kollegák klímáshoz.

Olajcsere és gáz lefejtés, grammozás, visszatöltés, aztán fertõtlenítés. :yeah: Alig várom. 8)
Szia!

Ha szabad megkérdezni, akkor megmondanád majd, hogy mennyibe került a klímás procedúra és hol csináltattad?

Köszi!

Üdv,
Zsoltee
CCH vezetőségi tag

:e11hb: '97 Toyota Corolla Hatchback 1,3 Linea Terra ('07-'17)
'06 T25 Avensis Wagon 1,8 Sol Technic ('17-)
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Hétfõn megkérdezem, hová vitték a flottás fiúk (13. kerület, valami Aritont emlegettek), kedvezményesen 7 ezer volt. Fertõtlenítés nincs benne, azt vasárnap csináljuk. :)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
konásandrás
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: 2007 szept. 28, 12:02 pm
Tartózkodási hely: Tapolca
Kapcsolat:

Re: E11 kérdések

Hozzászólás Szerző: konásandrás »

OC írta: A másik kérdésem, hogy embléma nélküli rács keresését adjam fel és egy gyárit rácsozzak át, vagy kapható esetleg valahol?
ebay-en szokott lenni TTE hûtõrács. ez olyan tikrácsos'.
én mondjuk lehet vennék egy gyárit, aztán barkácsolnék... :)

ha barkácsolás mellett döntesz Te is, kérlek értesíts az eredményrõl! :)
E11 facelift
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Nos tegnap, kerek 177 ezernél megvolt az éves kötelezõ szerviz. Castrol Edge 5W30, olajszûrõ, levegõszûrõ, pollenszûrõ, gyertyák és fékolaj. Az autó sokkal halkabb lett, jobban megy (holnap autópályán is kipróbálom, hogy húz), a fék pedig brutál jó lett fékolajcsere után. Sokkal hamarabb megáll a kocsi.

Képek itt láthatók. :)

A két gyertyafotó valójában egy gyertya két oldala, állítólag mind a négy ilyen kétoldalas lett, egyébként kerek 43 ezer km volt bennük mindössze (ugye mindenki 60 ezrenként cserélte volna csak), ugyanúgy NGK ment bele, mint volt és mint a gyári elõírás.
Vajon mitõl lett kétoldalas mindegyik? :roll:

A fékfolyadék Mintex, nálam 2.5 év alatt nem volt fékolaj cserélve, elõtte meg isten tudja... Szóval akár 3-8 éves is lehetett, nem tudom (most nincs kedvem elõkeresni a régi számláit, abban tuti ott van vhol).

A narancs légszûrõ nem volt annyira retkes sztem kinézetre, de a pollenszûrõn csodálkoztam. A kereten kívül ugyebár az új hófehér... Ez szó szerint retkes volt, nem csak simán piszkos. Legkésõbb fél év múlva csekkolás jön, ezek szerint 15 ezer is kevés a cseréhez. :shock: :roll:

Az olajnál nem csodálkozom, vártam is, hogy sokkal jobb lesz a verda (fõleg a gyertyacserével együtt ugyebár), és így is történt. Elégedett vagyok. 8)


A jobb hátsó lámpát hamarosan kiszedjük, mert most már nem csak párásodik, hanem tényleg beázik, a hátsó féket is késõbb cseréljük (fékpofák), valamint a szelepfedéltömítés is jövõ hónapban lesz esedékes.
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
OC
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: 2010 jún. 22, 03:00 pm
Tartózkodási hely: Tinnye
Kapcsolat:

Re: E11 kérdések

Hozzászólás Szerző: OC »

konásandrás írta:
OC írta: A másik kérdésem, hogy embléma nélküli rács keresését adjam fel és egy gyárit rácsozzak át, vagy kapható esetleg valahol?
ebay-en szokott lenni TTE hûtõrács. ez olyan tikrácsos'.
én mondjuk lehet vennék egy gyárit, aztán barkácsolnék... :)

ha barkácsolás mellett döntesz Te is, kérlek értesíts az eredményrõl! :)
E-bay-t tûrom folyamatosan, csak az baj az, hogy az enyémhez nem találtam (békalámpáshoz láttam csak).

Lehet DIY lesz ebbõl. 8)
Válasz küldése