Mindenről, akármikor, akárkivel

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Azon gondolkoztam, hogy sokszor az értelmetlen dolgokból sülnek ki a tök jó dolgok.
Racionalitás nem sok van magyarázatként, hogy Mozso miért turbósít egy 5 ajtós E12-t, vagy Balanyi Krisz miért rak Blacktopot egy 5 ajtós Liftback-be. Beleölnek egy rakás pénzt, nem kevés idővel, hatalmas energiával széppé varázsolják őket és csak Walaki mondja, hogy butaság :D

A végeredmény pedig szinte minden ilyen esetben egy szép és különleges autó. Tök jó ez így :)
Gondoljatok bele, mi lenne, ha mindenki csak könnyű kicsi, vagy áramvonalas coupe autókat építgetne, szépítgetne... :lol:

Csináljunk Hiace-Hilux-AvensisWagon-Picnic-Previa klubot :D :lol: :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Azon gondolkoztam, hogy sokszor az értelmetlen dolgokból sülnek ki a tök jó dolgok.
Racionalitás nem sok van magyarázatként, hogy Mozso miért turbósít egy 5 ajtós E12-t, vagy Balanyi Krisz miért rak Blacktopot egy 5 ajtós Liftback-be. Beleölnek egy rakás pénzt, nem kevés idővel, hatalmas energiával széppé varázsolják őket és csak Walaki mondja, hogy butaság :D

A végeredmény pedig szinte minden ilyen esetben egy szép és különleges autó. Tök jó ez így :)
További végeredmény, hogy folyamatos mosolyt csal az arcodra, adrenalint az agyadba, remegést a lábadba, rallye-s, gokartos kanyarvételi élményt, meglepetést és elismerést az utakon, ....

Valóban, ha egy közgazdász számolja ki papíron megéri-e, az jön ki, hogy nem, de a fenti dolgok megfizethetetlenek :-) és a magunk fajták ilyenekért is élnek. Emlékszem milyen unalmas is volt az élet egy vadi új családi kombi autóval róni az utakat, amiben nem volt semmi spiritusz.

Szívesen látnék már a klubban egy E9 2CT-vel is! Na az is okozna sok meglepit! :-)
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Nem tudtok senkit akinek van otthon 4af motorja bontva alkatrésznek?Nagyon nagy szükségem lenne egy alkatrészre.....
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

sprintike írta:Nem tudtok senkit akinek van otthon 4af motorja bontva alkatrésznek?Nagyon nagy szükségem lenne egy alkatrészre.....
Nekem van egy :-) Telefonon gyorsabb lesz értekezni: 70per 37harminchét -ötszázkilencven
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

Van itt a cégnél pár hiace.a főnökömnek meg egy egy cseppet megemelt hilux amit pont felújít
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Egy a folyosónkon lakó lány Édesapja nagyon beteg és jövő héten műtik.
Azonban a jelenlegi helyzet az, hogy nincs elég vér és emiatt nem túl rózsásak a kilátásai... :( Tegnap becsöngetett és zokogva mondta, hogy meg fog halni. "Sajnos" Vikim AB-s, én meg 0RH+ és csak csoport azonos jöhet neki szóba.
Szullosz is nagy adakozó, de ő is 0-s.

Esetleg nincs köztetek valaki olyan, aki tudna segíteni és B+?
Megadom az elérhetőséget, csak segítsetek.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Nekem B+ a vércsoportom, de gondolom csak úgy tudnék segíteni ha felmegyek.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Lehet, hogy tudsz adni helyben és felhozzák.
Megadhatom a telefonszámod neki?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Meg persze!
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Küldetés teljesítve! ;)
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Boldog vagyok! Köszönöm a nevében is!!! :oops:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Vitya77
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 418
Csatlakozott: 2015 jan. 22, 12:49 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest(Tiszaújváros)

Re: Mindenrõl, akármikor, akárkivel

Hozzászólás Szerző: Vitya77 »

toytomi írta:Küldetés teljesítve! ;)
Neked nem csak a szád jár, Te megteszed!!!
Emberségből is jeles! :taps:
CCH vezetőségi tag

1989 E9 Liftback 1.6 XL 4A-F
1988 AE92 Liftback Gt-i 4AGE
1988 AE95 4WD kombi 4AFE
1991 AE95 4WD kombi 4AFE
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Lyani »

Sziasztok!

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagy érdeklődéssel követem a Rulettkerék 2 projektet, mert nagyon tetszik az ötlet, és valamennyire azonosulni is tudok az egész gondolatmenettel.
Legutóbb előkerültek benne gyorsulásmérős adatok. Ezen felbuzdulva én is letöltöttem egy gagyi alkalmazást, és méricskéltem kicsit.
Kiváncsi lennék, hogy valakinek van-e valami hasonló adatotok, vagy nem akartok e csinálni. ;)
Egy okostelefon kell hozzá, meg egy tartó neki.

Acc: 0,5 G (Ez pillanatnyi maximum érték. Kemény lenne, ha végig így gyorsulna. :D)
Brake:0,83 G (Ez nyiltalán lehetne több is, de nem volt alkalom nagyobb értéket produkálni.)
Left-Right: 0,95 G (Ebben lett volna még több is, de itt már ki akartam fejelni az ablakot. :D)
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Bubi »

És a sok apró pöcsölés amit csinál Bandi, a pályán annyira nem fog számítani. Az fog számítani, hogy van e töke, elég fék és elég tapadás. Az ötlet még a "nem olyan rossz" kategóríát súrolja, de elég hülyegyerekes, a kivitelezés pocsék. Drukkolok, mert innen szép nyern,i de eddig kettes alá.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: E9 - (1987-1992)

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem rengetegen olvassuk, mert jó buli.

Pista egyéniség... :roll:
Bandi egyáltalán nem buta és egyben rendkívül tapasztalt ember (TC-n kívül is), azonban Bubi mondandójának második felével kell, hogy egyet értsek.
Az ötlet szerintem jó lehetne, de a kivitelezéssel nekem is vannak fenntartásaim.
Megértem, hogy a sok troll miatt csinálják "múlt időben" a tudósítást, azonban így tényleg nem lehetett ötletelni, érvelni, akár amellett, hogy milyen gyártmányt, típust válasszanak. Nyilván rengeteg a tapasztalt ember a szerkesztőségben és az ismerettségükben is, akik segítettek nekik, de úgy érzem, azért lehetett volna kicsit alaposabb és megfontoltabb a megfelelő típus kíválasztása.

Ne feledjük, ők ezt a hobbijukat most munkaidőben, főállásban csinálhatják és esetleg a fedezetét is téríti a TC?
Azt hiszem ez nekünk maga lenne a kánaán.
Ennek ellenére a 3. autó megnézős napon már megy a "nyavajgás", hogy nem bírjuk tovább. Én is csinálok ilyet, aláírom, hogy fárasztó és bosszantó, főleg a kevésbé korrekt eladók miatt, de azért nem kell mindent elkapkodni. (tudom hetekig bújták a netet előtte)
És most jön a szívünk hazahúzása. Ha van is nekik egy AE86-uk és a szerkesztőségbe is rengeteg Toyota, sőt a brigád is tisztán látva preferálja és elismeri a Japán autókat, akkor miért nem látták, hogy egy rengeteget megélt 4AGE, milyen szívós ringről-ringre... Pedig nem biztosítják túl... Nyilván AE86-ot nem kapni 250-ért, de szerintem már egy 4AGE motoros egyéb E8, E9, GT is meglepően rohadt jó időket megy a versenypályákon. Jobb súly-lóerő arányú autókat vernek meg, ha utánanéz az ember. Na de ne legyünk Corollások. Miért nem jó egy T16 3SGE Celica? Szívós, erős, áramvonalas és nem annyira nehéz. Szerelhető és egész egyszerű. Ezekből szerintem ki lehet fogni 250-ért már használhatót. Nem beszélve a többi Japán gyártó hőskori gépeiről...
Értem én, hogy az 5 henger muzsika, osztom is, csak kicsit elkapkodottnak érzem az alapot.

Aztán jön a "hozza vissza árának egy részét, mert eladjuk utána" dolog.
Ebből kiindulva azt gondoltam, hogy maximum kap 4 jó gumit és egy nagyszervizt. De most már gondolkoznak fék, futómű upgrade-en, súlycsökkentésen, extrák kiszerelésén, direkt szűrőn... Értem én, mi is pályázunk, jogos, de akkor mi ez a 250-ből pályázós utcai autó, majd eladjuk elv.
Az elején azt hittem itt az lesz a kérdés milyen utcai autóval teljesíthető a kitűzött köridő "gyári" állapotában.

A Marea is bukta lett (légzsák és egyéb átverések), ennyi pénzből szerintem sajnos nagyon valószínű, hogy Magyarországon számítani kell hasonlóra vagy az alap állapot sokkal rosszabb mivoltára (pl kaszni). Ezért kellett volna ezt az "eladom és ne bukjak sokat" elvet jobban átgondolni.

Persze ez csak a saját véleményem.

Jár a szám, de persze a helyzetükbe mi sem tudnánk olyat alkotni, ami mindenkinek megfelel. A nagy félresiklásokról nem is beszélve.
Mindettől függetlenül kíváncsian olvasom a fejleményeket és szorítok, hogy sikerüljön a kitűzött cél.
(Gondolom Visontán élőben is megvizsgálhatjuk majd a morgó, nem túl pofás szedánt)


Az E9-re mért adatok jópofák, köszi! (Sőt elég magasnak is tűnnek)
Karotta a fizetős Harrys Lap Timer-re esküszik. Te mit használtál? Vagy nem tud köridőt, csak "G meter"?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése