E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

bubidisc írta:Nem lehet, hogy van benne igazság?
Nem. :)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Lyani
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1676
Csatlakozott: 2007 ápr. 22, 01:13 am
Autód gyártási éve: 2012
Autód típusa (és generációja): Auris
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigethalom

Hozzászólás Szerző: Lyani »

Pacsker írta:Szép:

Kép
Nagyon is. :oops:
Auris MK1 HSD Sol 5 door Hatchback
OFF: 2003 Patrol Y61 LWB ZD30
Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii »

Hali,

elgondolkodtam az zajcsillapítás témakörén az autóval kapcsolatban a motorzaj csökkentésére. A motorháztetõ aljára gondoltam valami hangszigetelõ anyagot rögzíteni. Kérdés, hogy elég-e csupán ezt a felületet érinteni vagy mást is? Milyen anyagot javasoltok? Hogyan érdemes rögzíteni az adott helyre?
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Dynamat, de önmagában a motorháztetõre kevés lesz, max kifelé lesz halkabb. Amit ténylegesen zajszigetelned kellene inkább, az a tûzfal és az elsõ taposó részek.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii »

Sejtettem, hogy a tûzfal nem maradhat ki..pedig azt csak bontással, szereléssel lehetne szépen megoldani.

Más. Fb-n E11 clubban fõleg görög srácok dobálnak fel képeket a Rolláikról és soknak van ilyen elsõ lököse:
Lökös1
Lökös2
A középsõ rész erõteljesebben ki van emelve, nekem tetszik, sportosabb hatást kelt. Létezik, hogy csak náluk árulták ilyen lökhárítóval? Milyen típus ez? Honnan? :)
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

A TTE toldat nem elég, amit tõlem csakliztál? :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii »

De tökéletes az is! :) Bár az nem az én autómon van :) Azért nagyon is érdekelne az elõbb említett ha valakinek lenne róla infoja ;)
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem tudom, hogy az milyen lökhárító. Utángyártott/tuning/gyári más piacra szánt.
Nekem egy sima Facelift TTE toldatom/koptatóm van eladó. Nem olyan, mint Montoya-én volt. Szolídabb, kisebb.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Funkii
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 134
Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Funkii »

Igen olyan van nekem.
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

E11 Hatchback-bõl van valakinek képe gyári utcai 4WD Turbo-ról?
Mit lehet róluk tudni? Motorerõ, belsõ, felszereltség, kaszni...

A WRC miatt elvileg kellett létezniük.
Talán nagyon nagyon régen láttam egy feketét. Kívülrõl sima G6 TTE. De nem biztos, hogy jól emlékszem.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

fordulatszámmérõ csal

Hozzászólás Szerző: Han »

Sziasztok!

99-es angol gyártmányú 4AFE Corollámnál a megvétel óta a következõ hibajelenséget tapasztalom. A fordulatszámmérõ csal felfelé 3 egységet (600 rpm-et). Ezt úgy kell elképzelni, hogy alaphelyzetben áll és ahogy ráadom a gyújtást (még indítás elõtt) már felugrik 600-ra és ez a különbség minden tartományban megmarad. Még egy érdekesség, hogyha a világítást rajta hagyom leállítás után, akkor hiába veszem le a gyújtást, ott marad 600-on, de amint leoltom a lámpát visszaesik alaphelyzetbe. Más probléma nincs, minden mûködik (leszámítva egy-két kiégett mûszerfal izzót), nem igazán gondolok zárlatra, 2 év alatt nem változott semmi. Eddig nem érdekelt, de gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel.
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Avatar
pézsé
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 441
Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
Autód gyártási éve: 1999
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Miskolc

Re: fordulatszámmérõ csal

Hozzászólás Szerző: pézsé »

Han írta:Sziasztok!

99-es angol gyártmányú 4AFE Corollámnál a megvétel óta a következõ hibajelenséget tapasztalom. A fordulatszámmérõ csal felfelé 3 egységet (600 rpm-et). Ezt úgy kell elképzelni, hogy alaphelyzetben áll és ahogy ráadom a gyújtást (még indítás elõtt) már felugrik 600-ra és ez a különbség minden tartományban megmarad. Még egy érdekesség, hogyha a világítást rajta hagyom leállítás után, akkor hiába veszem le a gyújtást, ott marad 600-on, de amint leoltom a lámpát visszaesik alaphelyzetbe. Más probléma nincs, minden mûködik (leszámítva egy-két kiégett mûszerfal izzót), nem igazán gondolok zárlatra, 2 év alatt nem változott semmi. Eddig nem érdekelt, de gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel.
Szia, nem túl bonyolult a probléma megoldása. Ha nem spirállal hajtott a mûszered.
Kérlek olvasd el a tapasztalatokat itt:
viewtopic.php?t=1363

Mindenféleképpen nézd meg nem zárlatos-e az aksid.
A kábelek csatlakoztatása és a gyújtás ráadása után tedd vissza a mutatókat és csak ha minden rendben, tesztindítás és leállítás után pattintsd a helyére a burkolatot és csavarozd be a helyére.
A hideg miatt ridegek a mûanyagok, figyelj erre.
12/1998 TOYOTA COROLLA (EE111L-DLMDKW) TERRA UKP EUR LB LHD 4EFE MTM 5F
08/1979 TOYOTA COROLLA (TE71L-ELMEBW) XE EUR EUG LB LHD 2TB MTM 5F 2D
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

Re: fordulatszámmérõ csal

Hozzászólás Szerző: Han »

pézsé írta:
Szia, nem túl bonyolult a probléma megoldása. Ha nem spirállal hajtott a mûszered.
Kérlek olvasd el a tapasztalatokat itt:
viewtopic.php?t=1363

Mindenféleképpen nézd meg nem zárlatos-e az aksid.
A kábelek csatlakoztatása és a gyújtás ráadása után tedd vissza a mutatókat és csak ha minden rendben, tesztindítás és leállítás után pattintsd a helyére a burkolatot és csavarozd be a helyére.
A hideg miatt ridegek a mûanyagok, figyelj erre.
Köszönöm szépen, ez nagyon hasznos volt! Hétvégén majd nekiállok, eredményt megosztom!
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Avatar
Han
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: 2014 jan. 13, 08:14 pm

Hozzászólás Szerző: Han »

Közben eszembe jutott még egy kérdés amit kicsit félve teszek fel :D Van pollenszûrõ az autómban? Amikor megvettem és a szerelõ lecserélte a vezérlést, olajakat, szûrõket, azt mondta, hogy vissza kellett küldeni a pollenszûrõt, mert nincs az autóban. Kezdek gyanakodni, hogy esetleg tévedett? :?
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Avatar
MDaemon
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 285
Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
Autód gyártási éve: 2001
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Harmony
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp, III ker

Hozzászólás Szerző: MDaemon »

Elvileg van benne pollenszûrõ, csak elég macera cserélni: a kesztyûtartó alatt, hosszában beépítve.
Ha benézel az anyósoldali lábtérbõl , kb középen van egy fekete ajtó, négy bolhával felfogatva. Azt kell kivenni, és akkor ki lehet hajtogatni a szûrõt a helyérõl.
Itt van pár kép róla: viewtopic.php?p=102528#102528
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony :)
Válasz küldése