Nem.bubidisc írta:Nem lehet, hogy van benne igazság?
E11 - (1997-2002)
- Funkii
- Visszajáró

- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Hali,
elgondolkodtam az zajcsillapítás témakörén az autóval kapcsolatban a motorzaj csökkentésére. A motorháztetõ aljára gondoltam valami hangszigetelõ anyagot rögzíteni. Kérdés, hogy elég-e csupán ezt a felületet érinteni vagy mást is? Milyen anyagot javasoltok? Hogyan érdemes rögzíteni az adott helyre?
elgondolkodtam az zajcsillapítás témakörén az autóval kapcsolatban a motorzaj csökkentésére. A motorháztetõ aljára gondoltam valami hangszigetelõ anyagot rögzíteni. Kérdés, hogy elég-e csupán ezt a felületet érinteni vagy mást is? Milyen anyagot javasoltok? Hogyan érdemes rögzíteni az adott helyre?
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE

- Funkii
- Visszajáró

- Hozzászólások: 134
- Csatlakozott: 2012 ápr. 02, 03:35 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sejtettem, hogy a tûzfal nem maradhat ki..pedig azt csak bontással, szereléssel lehetne szépen megoldani.
Más. Fb-n E11 clubban fõleg görög srácok dobálnak fel képeket a Rolláikról és soknak van ilyen elsõ lököse:
Lökös1
Lökös2
A középsõ rész erõteljesebben ki van emelve, nekem tetszik, sportosabb hatást kelt. Létezik, hogy csak náluk árulták ilyen lökhárítóval? Milyen típus ez? Honnan?
Más. Fb-n E11 clubban fõleg görög srácok dobálnak fel képeket a Rolláikról és soknak van ilyen elsõ lököse:
Lökös1
Lökös2
A középsõ rész erõteljesebben ki van emelve, nekem tetszik, sportosabb hatást kelt. Létezik, hogy csak náluk árulták ilyen lökhárítóval? Milyen típus ez? Honnan?
Corolla E11 facelift 1.4-->1.8 4ZZFE

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nem tudom, hogy az milyen lökhárító. Utángyártott/tuning/gyári más piacra szánt.
Nekem egy sima Facelift TTE toldatom/koptatóm van eladó. Nem olyan, mint Montoya-én volt. Szolídabb, kisebb.
Nekem egy sima Facelift TTE toldatom/koptatóm van eladó. Nem olyan, mint Montoya-én volt. Szolídabb, kisebb.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
E11 Hatchback-bõl van valakinek képe gyári utcai 4WD Turbo-ról?
Mit lehet róluk tudni? Motorerõ, belsõ, felszereltség, kaszni...
A WRC miatt elvileg kellett létezniük.
Talán nagyon nagyon régen láttam egy feketét. Kívülrõl sima G6 TTE. De nem biztos, hogy jól emlékszem.
Mit lehet róluk tudni? Motorerõ, belsõ, felszereltség, kaszni...
A WRC miatt elvileg kellett létezniük.
Talán nagyon nagyon régen láttam egy feketét. Kívülrõl sima G6 TTE. De nem biztos, hogy jól emlékszem.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
fordulatszámmérõ csal
Sziasztok!
99-es angol gyártmányú 4AFE Corollámnál a megvétel óta a következõ hibajelenséget tapasztalom. A fordulatszámmérõ csal felfelé 3 egységet (600 rpm-et). Ezt úgy kell elképzelni, hogy alaphelyzetben áll és ahogy ráadom a gyújtást (még indítás elõtt) már felugrik 600-ra és ez a különbség minden tartományban megmarad. Még egy érdekesség, hogyha a világítást rajta hagyom leállítás után, akkor hiába veszem le a gyújtást, ott marad 600-on, de amint leoltom a lámpát visszaesik alaphelyzetbe. Más probléma nincs, minden mûködik (leszámítva egy-két kiégett mûszerfal izzót), nem igazán gondolok zárlatra, 2 év alatt nem változott semmi. Eddig nem érdekelt, de gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel.
99-es angol gyártmányú 4AFE Corollámnál a megvétel óta a következõ hibajelenséget tapasztalom. A fordulatszámmérõ csal felfelé 3 egységet (600 rpm-et). Ezt úgy kell elképzelni, hogy alaphelyzetben áll és ahogy ráadom a gyújtást (még indítás elõtt) már felugrik 600-ra és ez a különbség minden tartományban megmarad. Még egy érdekesség, hogyha a világítást rajta hagyom leállítás után, akkor hiába veszem le a gyújtást, ott marad 600-on, de amint leoltom a lámpát visszaesik alaphelyzetbe. Más probléma nincs, minden mûködik (leszámítva egy-két kiégett mûszerfal izzót), nem igazán gondolok zárlatra, 2 év alatt nem változott semmi. Eddig nem érdekelt, de gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel.
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: fordulatszámmérõ csal
Szia, nem túl bonyolult a probléma megoldása. Ha nem spirállal hajtott a mûszered.Han írta:Sziasztok!
99-es angol gyártmányú 4AFE Corollámnál a megvétel óta a következõ hibajelenséget tapasztalom. A fordulatszámmérõ csal felfelé 3 egységet (600 rpm-et). Ezt úgy kell elképzelni, hogy alaphelyzetben áll és ahogy ráadom a gyújtást (még indítás elõtt) már felugrik 600-ra és ez a különbség minden tartományban megmarad. Még egy érdekesség, hogyha a világítást rajta hagyom leállítás után, akkor hiába veszem le a gyújtást, ott marad 600-on, de amint leoltom a lámpát visszaesik alaphelyzetbe. Más probléma nincs, minden mûködik (leszámítva egy-két kiégett mûszerfal izzót), nem igazán gondolok zárlatra, 2 év alatt nem változott semmi. Eddig nem érdekelt, de gondoltam hátha találkozott már valaki ilyennel.
Kérlek olvasd el a tapasztalatokat itt:
viewtopic.php?t=1363
Mindenféleképpen nézd meg nem zárlatos-e az aksid.
A kábelek csatlakoztatása és a gyújtás ráadása után tedd vissza a mutatókat és csak ha minden rendben, tesztindítás és leállítás után pattintsd a helyére a burkolatot és csavarozd be a helyére.
A hideg miatt ridegek a mûanyagok, figyelj erre.
Re: fordulatszámmérõ csal
Köszönöm szépen, ez nagyon hasznos volt! Hétvégén majd nekiállok, eredményt megosztom!pézsé írta:
Szia, nem túl bonyolult a probléma megoldása. Ha nem spirállal hajtott a mûszered.
Kérlek olvasd el a tapasztalatokat itt:
viewtopic.php?t=1363
Mindenféleképpen nézd meg nem zárlatos-e az aksid.
A kábelek csatlakoztatása és a gyújtás ráadása után tedd vissza a mutatókat és csak ha minden rendben, tesztindítás és leállítás után pattintsd a helyére a burkolatot és csavarozd be a helyére.
A hideg miatt ridegek a mûanyagok, figyelj erre.
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
Közben eszembe jutott még egy kérdés amit kicsit félve teszek fel
Van pollenszûrõ az autómban? Amikor megvettem és a szerelõ lecserélte a vezérlést, olajakat, szûrõket, azt mondta, hogy vissza kellett küldeni a pollenszûrõt, mert nincs az autóban. Kezdek gyanakodni, hogy esetleg tévedett? 
Toyota Corolla Verso 2002 E121 3ZZ
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Elvileg van benne pollenszûrõ, csak elég macera cserélni: a kesztyûtartó alatt, hosszában beépítve.
Ha benézel az anyósoldali lábtérbõl , kb középen van egy fekete ajtó, négy bolhával felfogatva. Azt kell kivenni, és akkor ki lehet hajtogatni a szûrõt a helyérõl.
Itt van pár kép róla: viewtopic.php?p=102528#102528
Ha benézel az anyósoldali lábtérbõl , kb középen van egy fekete ajtó, négy bolhával felfogatva. Azt kell kivenni, és akkor ki lehet hajtogatni a szûrõt a helyérõl.
Itt van pár kép róla: viewtopic.php?p=102528#102528
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 


Carina Coupe 1.6 DX