Oldal: 1 / 2
Elküldve: 2012 okt. 02, 07:18 pm
Szerző: Taki
Háhááá!
Szervós lett az E9 LB-em!!
E9 be nagyon apró kis farigcsálással (szervótartály felfogatás) csont nélkül becuppan az E10 kormánymû!!!
Az összes felfogatási pont, furat minden tökéletesen megegyezik!
A feszítõ kicsit hangos. Lehet illetve szoktátok valamivel zsírozni/kenni? vagy csere?
Széles mosollyal, és igen könnyen tekerem a kormányt!

Elküldve: 2012 okt. 02, 07:24 pm
Szerző: Gugyor
A gti-d is szervós?
Elküldve: 2012 okt. 02, 07:27 pm
Szerző: Taki
Nem az nem szervós.
De így kb 10-15kilóval könnyebb!

Elküldve: 2012 okt. 02, 07:27 pm
Szerző: Pacsker
Gratula! Ügyes vagy!
E8-E10-ig a kormánymû felfogató bilincsek ezek szerint megegyeznek. Csövezéssel sem volt gond? Ha Gt-i, akkor elöl van a szervó pumpa. Mivel és hogyan toldottad meg a csöveket?
A feszítõt próbálhatod valamivel kenni, de nem hiszem hogy hosszú életû lesz sajnos.
Elküldve: 2012 okt. 02, 07:38 pm
Szerző: Taki
Nem kellett csöveket toldozgatni, sõt a csövek felfogatásai pontjai is tökéletesen passzoltak.
Az E9 Lb (1C) lett szervósitva egy bontott e10 HB(2C)-bõl.
Nem volt kis meló! De megérte!
A GTi marad egyenlõre manuális!
Elküldve: 2012 okt. 02, 07:42 pm
Szerző: Gugyor
A GTi marad egyenlõre manuális![/quote]
Gyorsan csináld meg aztán lemásolom

Elküldve: 2012 okt. 02, 10:06 pm
Szerző: cslaci105
Gratulálok! Akkor most tenyéréllel körbetekerõs a kormány!
Taki írta:...így kb 10-15kilóval könnyebb!

Tegyél arra is tömör gumi-szivacs hátsó spoilert!

Elküldve: 2012 okt. 03, 08:35 am
Szerző: Taki
Laci nem ugrasz neki te is egy átépítésnek?
Hidd el, nem bánnád meg!
Hatalmas királyság, hogy a parkolás közben nem ver le a víz!
És így a párom is szívesebben vezeti.(én meg megihatok néha egy-egy sört!

)
Elküldve: 2012 okt. 03, 10:06 am
Szerző: Pacsker
Elküldve: 2012 okt. 03, 12:16 pm
Szerző: Sancy
Gugyor írta:A GTi marad egyenlõre manuális!
Gyorsan csináld meg aztán lemásolom

[/quote]
Én már megcsináltam

Elküldve: 2012 okt. 05, 04:20 pm
Szerző: cslaci105
Taki írta:Laci nem ugrasz neki te is egy átépítésnek?
Hidd el, nem bánnád meg!
Hatalmas királyság, hogy a parkolás közben nem ver le a víz!
És így a párom is szívesebben vezeti.(én meg megihatok néha egy-egy sört!

)
Basszus! Beültetted a bogarat

Fõleg még ez a kapóra jött hirdetés is...

Sajnos a hátsó lengéscsillapítóim teljesen tönkrementek (már csak a rugókon és a felütközés gátlón járok) úgyhogy kb. 50.000 ft-os felújítás elõtt állok.

Kayaba Excell-G van bárdinál meg unixnál 20.000 -ért / darab (áfa nélkül).
Elküldve: 2012 okt. 05, 07:51 pm
Szerző: Janesz
Hali.
AE92-s nem szervós kormánymûhöz szerintetek lehet kapni esetleg boltban perselyt?Vagy mindenképp esztergályossal kell csináltatni?
Elküldve: 2012 okt. 05, 08:39 pm
Szerző: cslaci105
Erre gondolsz?
45522‑17010 BUSH, STEERING RACK
Ez egy vékony, gyenge mûanyag darab. Kb. 1500 Ft a gyári a Toyotánál.
Elküldve: 2012 okt. 07, 04:55 pm
Szerző: Pacsker
Sokan már cserélték E8, E9-ben és sokat segít

Elküldve: 2012 nov. 18, 11:00 am
Szerző: deserved
Jó tudni, hogy ezt nem csak én tervezem

Ugyan egy másik topicban részletezett kiadások most kivettek cca 150-180 ezret a zsebembõl (az autóra ment mind), nem most, de tavasszal a nyári gumikkal és az új alugörgõkkel együtt ezt az átalakítást is meg szeretném ejteni.
Ha esetleg még valaki tervez akkorra ilyen átalakítást, betársulhat, és együtt megcsináljuk.
A cégünknél megvan hozzá minden (szerelõakna, csápos-emelõ, szerszámok, etc...), csak a kocsi kell és az alkatrész.
