VIDEO

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Ak-val büntet a csimpánz.....
Sírtam.
http://www.youtube.com/watch?v=i_BJ_r9w ... re=related
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

:lol:
Kókemény, ha igazi :) Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon :D :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gasztroterrorista
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 423
Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
Autód gyártási éve: 2002
Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Egyéb
Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre

Hozzászólás Szerző: gasztroterrorista »

Nem üt az akkorát...
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Az Ak a világ egyik legstarpabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....:)
Ha a 6-7 éves gyerekek játsszva használják, egy csimpánznak sem okozhat gondot....)
A felvétel tuti valódi, porzik a homok a sorozat után, és fejvesztve menekül mindenki.....Óriási.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
tschangow
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 289
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 04:49 pm

Hozzászólás Szerző: tschangow »

Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
A veyronhoz mi köze Havassynak?
tschangow
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 289
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 04:49 pm

Hozzászólás Szerző: tschangow »

Pacsker írta::lol:
Kókemény, ha igazi :) Nem ütné meg jobban a majmot? Vagy nem dobná el az elsõ lövés után?
Jópofa nagyon :D :D
99%-os kamuvideo. Nem üt nagyot (lõttem vele), a csimpánz meg kb 3x erõsebb a videón látható bármelyik egyednél :)
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve :shock: :shock: :shock: :shock:
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...

http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu

Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
gasztroterrorista
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 423
Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
Autód gyártási éve: 2002
Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Egyéb
Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre

Hozzászólás Szerző: gasztroterrorista »

Sancy írta:Az Ak a világ egyik legstrapabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....:)

Azért egy alapos iszap-és sárfürdõ után legalább a csövét áthúznám egyszer, a csõdudor nem szép látvány...
Amúgy tényleg agyonverhetetlen, láttam jégbefagyott és tûzbõl frissen kimentett, leégett faágyazású példányt is, mûködõképesek voltak.
Ha befogják stabilan vállba, elenyészõ a hátrarúgása, bár sorozatnál elmászik jobbra fel.

A videóban csak az a gyanús hogy a csimpánz nem ijed meg. Embereknél, ha valakinek elsõ alkalommal van a kezében fegyver, és sorozatlövésnél megijed, az addig húzza az elsütõbillentyût, amig ki nem ürül a tár.
A csimpánz meg ahelyett hogy megijedne a torkolatdörejtõl és sikitva menekülne banánkúrával csillapitani az átélt sokkot, szép nyugodtan eregeti a rövid sorozatokat mint John Rambo. Mindenesetre gyanús...
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
tschangow
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 289
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 04:49 pm

Hozzászólás Szerző: tschangow »

TRD írta: Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA :) Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül :)
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

tschangow írta:
TRD írta: Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!! :D

A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Ez már NASA :) Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül :)

:shock: :shock: Ez a nissan sem gyári 486 ló, szintén felfoghatatlan.
-De a veyronnal valami gixer van... mi lehet az az üzenet (krixkrax Stop!)
Leszabályozna? 320 alatt nem szokott,
- lehet a fluxuskondenzátor megadta magát? :roll:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Szerviz inspekció :lol: . Olajcsere, vezérlés csere :shock: szükséges, addig "csak" szervíz üzemmódban mûk!
Csak viccelek fogalmam sincs mi az a krix krax és mi az a vejron, talán valami új mosópor?
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
tschangow
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 289
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 04:49 pm

Hozzászólás Szerző: tschangow »

Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Így születnek a legendák. :) Havassy osztálytársa volt Hanula Barna (Dr.) aki nélkül Havassy nem lenne ilyen ismert, hogy finoman fogalmazzak. Szóval Hanula úr igen komoly tudásával a Schrick Gmbh-nál helyezkedett el, és tudtommal a vezérmûtengely megalkotásában volt szerepük. De Havassynak annyi köze van ehhez, hogy ismeri Barnát.
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Az már elég :D ! A venyon motorja is Designed In Hungary, még a csepelnél kezdték fejleszteni fakarusz buszokhoz :lol: .
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Válasz küldése