VIDEO
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kókemény, ha igazi
Jópofa nagyon
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Az Ak a világ egyik legstarpabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....
Ha a 6-7 éves gyerekek játsszva használják, egy csimpánznak sem okozhat gondot....)
A felvétel tuti valódi, porzik a homok a sorozat után, és fejvesztve menekül mindenki.....Óriási.
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....
Ha a 6-7 éves gyerekek játsszva használják, egy csimpánznak sem okozhat gondot....)
A felvétel tuti valódi, porzik a homok a sorozat után, és fejvesztve menekül mindenki.....Óriási.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
A veyronhoz mi köze Havassynak?Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve![]()
![]()
![]()
![]()
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Sancy írta:Más----
Az új GTR.... fürge jószág, pikk-pakk fentvan 200-on, meg 320-on.....
Nade hogy a Veyron (a jó kis magyar fejlesztés...(Havassy))még ezt is szinte állva hagyja.....200nál úgy megy el...mintha picsánrúgták volna....
-ja, a rajtról nem is beszélve![]()
![]()
![]()
![]()
Van személyes tapasztalatom Z06 tekintetében (közel 600 ló), félelmetes az is(kb azt tudja amit a GTR), de amit ez a Veyron mûvel.... sztem behugyoznék.
Felfoghatatlan, és félelmetes.
Erre vadászpilóta engedély kéne, nem B-s jogsi...
http://www.youtube.com/watch?v=WVJPVeU- ... ure=relmfu
Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!!
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Sancy írta:Az Ak a világ egyik legstrapabíróbb, és legkönnyebben kezelhetõ kézi automatafegyvere. (gondolom nem kell bemutatnom)
Semmi nem gátolja a mûködésben, sem víz, sem fagy, sem homok sem sár, nagyon szívós cucc, ez a fegyverek Toyotáya....![]()
Azért egy alapos iszap-és sárfürdõ után legalább a csövét áthúznám egyszer, a csõdudor nem szép látvány...
Amúgy tényleg agyonverhetetlen, láttam jégbefagyott és tûzbõl frissen kimentett, leégett faágyazású példányt is, mûködõképesek voltak.
Ha befogják stabilan vállba, elenyészõ a hátrarúgása, bár sorozatnál elmászik jobbra fel.
A videóban csak az a gyanús hogy a csimpánz nem ijed meg. Embereknél, ha valakinek elsõ alkalommal van a kezében fegyver, és sorozatlövésnél megijed, az addig húzza az elsütõbillentyût, amig ki nem ürül a tár.
A csimpánz meg ahelyett hogy megijedne a torkolatdörejtõl és sikitva menekülne banánkúrával csillapitani az átélt sokkot, szép nyugodtan eregeti a rövid sorozatokat mint John Rambo. Mindenesetre gyanús...
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
tschangow írta:Ez már NASATRD írta: Akkor nézd meg ezt a GTR-t és ettõl le is hidalsz!!
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.Azért örülök, hogy a gázszámlánk nagyobbik része jó kezekbe kerül
-De a veyronnal valami gixer van... mi lehet az az üzenet (krixkrax Stop!)
Leszabályozna? 320 alatt nem szokott,
- lehet a fluxuskondenzátor megadta magát?
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Szerviz inspekció
. Olajcsere, vezérlés csere
szükséges, addig "csak" szervíz üzemmódban mûk!
Csak viccelek fogalmam sincs mi az a krix krax és mi az a vejron, talán valami új mosópor?
Csak viccelek fogalmam sincs mi az a krix krax és mi az a vejron, talán valami új mosópor?
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Így születnek a legendák.Sancy írta:Tschangow, volt a BME-n egy elõadás, amin a Veyron volt a téma.
Az egyik Spanja (is) bennevolt a megalkotásában( az erõforrásra gondolok), ha jól emléxem talán jelen is volt a fószer.
Ennyi a történet.
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Az már elég
! A venyon motorja is Designed In Hungary, még a csepelnél kezdték fejleszteni fakarusz buszokhoz
.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE