E11 - (1997-2002)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Én olyan 40 ezrenként szoktam (persze motor függvényében). Lehet mást mondanak a többiek, ez a saját berögzõdésem.
Egyébként ennyi idõnként kibír az ember 4-5 ezer Ft-ot. Fõleg ha van kedvezmény...
Egyébként ennyi idõnként kibír az ember 4-5 ezer Ft-ot. Fõleg ha van kedvezmény...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Sziasztok
Kicsit álmodozó típus vagyok, így szoktam néha azon álmodozni, hogy ha valaha összegyûlik a pénzem a mostani 3 ajtós kasztniba az 1,4-es motor helyére vagy egy 1,8-as 192, vagy csak a sima Verso 1,8-as 135Le-s motorját varázsoltatnám be. Ez utóbbi nyilván közelebb áll a realitás talajához.
Az lenne a kérdésem, hogy elektronikában össze lehet hozni valahogyan? Vagy a donor kocsi elektronikáját kell átvenni? Megoldható? Vagy inkább maradjon álom?
Kicsit álmodozó típus vagyok, így szoktam néha azon álmodozni, hogy ha valaha összegyûlik a pénzem a mostani 3 ajtós kasztniba az 1,4-es motor helyére vagy egy 1,8-as 192, vagy csak a sima Verso 1,8-as 135Le-s motorját varázsoltatnám be. Ez utóbbi nyilván közelebb áll a realitás talajához.
Az lenne a kérdésem, hogy elektronikában össze lehet hozni valahogyan? Vagy a donor kocsi elektronikáját kell átvenni? Megoldható? Vagy inkább maradjon álom?
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
A 135 lovas 1ZZ valószínûleg minden komplikáltabb szopás nélkül belemegy, de az ECU-ja szinte tuti, hogy kell. A hûtõt nem tudom, hogy elég-e, de felmerülõ kérdés? A váltó szintén kérdés, rámenni biztosan rámegy, csak az a kérdés, hogy hosszabb távon elbírja-e? Továbbá ekkora motor alá én azért igyekeznék hatost szerezni. Viszont akkor féltengelyeket is kell cserélni...KunLacus írta:Sziasztok
Kicsit álmodozó típus vagyok, így szoktam néha azon álmodozni, hogy ha valaha összegyûlik a pénzem a mostani 3 ajtós kasztniba az 1,4-es motor helyére vagy egy 1,8-as 192, vagy csak a sima Verso 1,8-as 135Le-s motorját varázsoltatnám be. Ez utóbbi nyilván közelebb áll a realitás talajához.
Az lenne a kérdésem, hogy elektronikában össze lehet hozni valahogyan? Vagy a donor kocsi elektronikáját kell átvenni? Megoldható? Vagy inkább maradjon álom?
A 2ZZ esetén pedig a fentebb említettek mindegyikét biztosan kell cserélni, és adódhatnak még egyéb szopások is, pl nem biztos, hogy pontosan belepasszol, felmerülnek esetleg egyéb szívások is, pl generátor, szervó. 1ZZ-bõl viszont Celicában volt 144 lovas is. 1ZZ berakásáról Mozso tud bõvebben mesélni.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
1ZZ. Azt relativ egyszeru. Ha mazlid van, akkor a gyari elektronika is elboldogul vele, foleg ha Denso, ha Bosch, akkor en szereznek egy Denso elektronikat meg persze 1ZZ-s injektorokat (nekem van 8db...)
Feltengelyek es valto maradhat, igaz azok gyengebbek, mint az 1.8-as 1ZZ gyarija. Kuplung szinten gyengebb az 1.4-ben, raadasul az erosebb 1.6/1.8-as kuplunghoz az 1.6 vagy 1.8-as lendkereke is kell, mert mas a kuplung felfogatasa.
1ZZ-hez kell meg cserelni vezermutengely es fotengely jeladot is.
2ZZ szivas, sok melo lenne vele. Kabelkorbacs is kell az ECU mellett. Motortarto bakok atalakitasa.
Hatos valto nehez lesz, mert Celica donor kell es azt is at kell alakitani. Viszont ott van a Verso 5-os valtoja, ami E12-be berakhato furas faragas nelkul es siman lehet, hogy az E11-be is. Ez a valto erosebb, es pont van is belole nekem egy elfekvoben. (Extra jo allapotu). Verso valtohoz es a hatos valtohoz is uj (erosebb) feltengely kell.
Feltengelyek es valto maradhat, igaz azok gyengebbek, mint az 1.8-as 1ZZ gyarija. Kuplung szinten gyengebb az 1.4-ben, raadasul az erosebb 1.6/1.8-as kuplunghoz az 1.6 vagy 1.8-as lendkereke is kell, mert mas a kuplung felfogatasa.
1ZZ-hez kell meg cserelni vezermutengely es fotengely jeladot is.
2ZZ szivas, sok melo lenne vele. Kabelkorbacs is kell az ECU mellett. Motortarto bakok atalakitasa.
Hatos valto nehez lesz, mert Celica donor kell es azt is at kell alakitani. Viszont ott van a Verso 5-os valtoja, ami E12-be berakhato furas faragas nelkul es siman lehet, hogy az E11-be is. Ez a valto erosebb, es pont van is belole nekem egy elfekvoben. (Extra jo allapotu). Verso valtohoz es a hatos valtohoz is uj (erosebb) feltengely kell.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Amugy 3ZZ moci es 6-os valto E11-be elado:
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=183476&sid=
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=183476&sid=
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Na jó, de 2000 euróért remélem, a kocsit is adja hozzá...mozso írta:Amugy 3ZZ moci es 6-os valto E11-be elado:
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=183476&sid=
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Köszi 
Mint mondtam csak álom... egyelõre. Az a baj, hogy mivel már egyszer sokat költöttem a mostani 1.4-esre, nem szívesen dobnám ki a kocsiból, és tenném a padlásra. Ha most egy használt motort nézek bele, úgy sem engedné a lelkiismeretem, hogy szétszedés nélkül betegyem. Megölne az ideg, ha mûködne, és hamar rájönnék, hogy pl. két pofára eszi az olajat.
Arról nem is beszélve, hogy mire összeszedi az ember a dolgokat hozzá, anyagilag hol jár...
Mint mondtam csak álom... egyelõre. Az a baj, hogy mivel már egyszer sokat költöttem a mostani 1.4-esre, nem szívesen dobnám ki a kocsiból, és tenném a padlásra. Ha most egy használt motort nézek bele, úgy sem engedné a lelkiismeretem, hogy szétszedés nélkül betegyem. Megölne az ideg, ha mûködne, és hamar rájönnék, hogy pl. két pofára eszi az olajat.
Arról nem is beszélve, hogy mire összeszedi az ember a dolgokat hozzá, anyagilag hol jár...
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
- KunLacus
- Újonc

- Hozzászólások: 23
- Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
- Kapcsolat:
Nem azért a két szóért, de ha így haladunk, ami a benzinárakat illeti: nem lesz olcsó a kocsikázás. Én igazából már nem is a 400Ft-os áraktól tartok, egyes források 540Ft/l-rõl beszélnek.
A motorcserés álmok szertefoszlanak, és jöhet helyettük a napelemes- Prius technológia átültetése...
A motorcserés álmok szertefoszlanak, és jöhet helyettük a napelemes- Prius technológia átültetése...
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ha 400ft fölé megyünk, szerintem erõsen el kell gondolkodni az LPG-n.KunLacus írta:Nem azért a két szóért, de ha így haladunk, ami a benzinárakat illeti: nem lesz olcsó a kocsikázás. Én igazából már nem is a 400Ft-os áraktól tartok, egyes források 540Ft/l-rõl beszélnek.
A motorcserés álmok szertefoszlanak, és jöhet helyettük a napelemes- Prius technológia átültetése...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
No azért gondolkodjunk. Emelkedik persze, de azonos arányban, magyarul az árkülönbözet aránya nem változik, tehát forintban kiszámolva bõven nõ, míg a gáz beszerelésének költsége kb konstans. Teccikéteni?KunLacus írta:Vagy el kell gondolkodni a BKV-n, és a MÁV-on...
Viccet félretéve, én attól tartok, hogy az is emelkedni fog a kõolajjal, ahogyan a bioetanol is.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
