E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
antonijo
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2011 feb. 23, 04:40 pm

Hozzászólás Szerző: antonijo »

elolvastam, köszi. :wink:

viszont egy kérdés még lenne.
gyertyacsere periódusa ? ha nem kell, akkor nem cserélném. tulajdonképpen semmi baja mostaninak se, de ha már elméletben lejárt az ideje, akkor cserélek.
errõl infótok?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Én olyan 40 ezrenként szoktam (persze motor függvényében). Lehet mást mondanak a többiek, ez a saját berögzõdésem.
Egyébként ennyi idõnként kibír az ember 4-5 ezer Ft-ot. Fõleg ha van kedvezmény...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
KunLacus
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: KunLacus »

Sziasztok
Kicsit álmodozó típus vagyok, így szoktam néha azon álmodozni, hogy ha valaha összegyûlik a pénzem a mostani 3 ajtós kasztniba az 1,4-es motor helyére vagy egy 1,8-as 192, vagy csak a sima Verso 1,8-as 135Le-s motorját varázsoltatnám be. Ez utóbbi nyilván közelebb áll a realitás talajához.
Az lenne a kérdésem, hogy elektronikában össze lehet hozni valahogyan? Vagy a donor kocsi elektronikáját kell átvenni? Megoldható? Vagy inkább maradjon álom? :)
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

KunLacus írta:Sziasztok
Kicsit álmodozó típus vagyok, így szoktam néha azon álmodozni, hogy ha valaha összegyûlik a pénzem a mostani 3 ajtós kasztniba az 1,4-es motor helyére vagy egy 1,8-as 192, vagy csak a sima Verso 1,8-as 135Le-s motorját varázsoltatnám be. Ez utóbbi nyilván közelebb áll a realitás talajához.
Az lenne a kérdésem, hogy elektronikában össze lehet hozni valahogyan? Vagy a donor kocsi elektronikáját kell átvenni? Megoldható? Vagy inkább maradjon álom? :)
A 135 lovas 1ZZ valószínûleg minden komplikáltabb szopás nélkül belemegy, de az ECU-ja szinte tuti, hogy kell. A hûtõt nem tudom, hogy elég-e, de felmerülõ kérdés? A váltó szintén kérdés, rámenni biztosan rámegy, csak az a kérdés, hogy hosszabb távon elbírja-e? Továbbá ekkora motor alá én azért igyekeznék hatost szerezni. Viszont akkor féltengelyeket is kell cserélni...

A 2ZZ esetén pedig a fentebb említettek mindegyikét biztosan kell cserélni, és adódhatnak még egyéb szopások is, pl nem biztos, hogy pontosan belepasszol, felmerülnek esetleg egyéb szívások is, pl generátor, szervó. 1ZZ-bõl viszont Celicában volt 144 lovas is. 1ZZ berakásáról Mozso tud bõvebben mesélni. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso »

1ZZ. Azt relativ egyszeru. Ha mazlid van, akkor a gyari elektronika is elboldogul vele, foleg ha Denso, ha Bosch, akkor en szereznek egy Denso elektronikat meg persze 1ZZ-s injektorokat (nekem van 8db...)

Feltengelyek es valto maradhat, igaz azok gyengebbek, mint az 1.8-as 1ZZ gyarija. Kuplung szinten gyengebb az 1.4-ben, raadasul az erosebb 1.6/1.8-as kuplunghoz az 1.6 vagy 1.8-as lendkereke is kell, mert mas a kuplung felfogatasa.

1ZZ-hez kell meg cserelni vezermutengely es fotengely jeladot is.

2ZZ szivas, sok melo lenne vele. Kabelkorbacs is kell az ECU mellett. Motortarto bakok atalakitasa.

Hatos valto nehez lesz, mert Celica donor kell es azt is at kell alakitani. Viszont ott van a Verso 5-os valtoja, ami E12-be berakhato furas faragas nelkul es siman lehet, hogy az E11-be is. Ez a valto erosebb, es pont van is belole nekem egy elfekvoben. (Extra jo allapotu). Verso valtohoz es a hatos valtohoz is uj (erosebb) feltengely kell.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso »

Amugy 3ZZ moci es 6-os valto E11-be elado:
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=183476&sid=
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

mozso írta:Amugy 3ZZ moci es 6-os valto E11-be elado:
http://board.toyotas.de/thread.php?threadid=183476&sid=
Na jó, de 2000 euróért remélem, a kocsit is adja hozzá... :lol:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
KunLacus
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: KunLacus »

Köszi :)
Mint mondtam csak álom... egyelõre. Az a baj, hogy mivel már egyszer sokat költöttem a mostani 1.4-esre, nem szívesen dobnám ki a kocsiból, és tenném a padlásra. Ha most egy használt motort nézek bele, úgy sem engedné a lelkiismeretem, hogy szétszedés nélkül betegyem. Megölne az ideg, ha mûködne, és hamar rájönnék, hogy pl. két pofára eszi az olajat.
Arról nem is beszélve, hogy mire összeszedi az ember a dolgokat hozzá, anyagilag hol jár...
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

1.6 20V blacktop kell neked :D (azt még talán le is lehetne papírozni, relatíve egyszerûen)
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

ksz315 írta:1.6 20V blacktop kell neked :D (azt még talán le is lehetne papírozni, relatíve egyszerûen)
csak váltóval behozva fél milla...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
KunLacus
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: KunLacus »

Nem azért a két szóért, de ha így haladunk, ami a benzinárakat illeti: nem lesz olcsó a kocsikázás. Én igazából már nem is a 400Ft-os áraktól tartok, egyes források 540Ft/l-rõl beszélnek.
A motorcserés álmok szertefoszlanak, és jöhet helyettük a napelemes- Prius technológia átültetése... :)
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

KunLacus írta:Nem azért a két szóért, de ha így haladunk, ami a benzinárakat illeti: nem lesz olcsó a kocsikázás. Én igazából már nem is a 400Ft-os áraktól tartok, egyes források 540Ft/l-rõl beszélnek.
A motorcserés álmok szertefoszlanak, és jöhet helyettük a napelemes- Prius technológia átültetése... :)
Ha 400ft fölé megyünk, szerintem erõsen el kell gondolkodni az LPG-n.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
KunLacus
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2011 feb. 10, 10:05 pm
Tartózkodási hely: Budapest-Karcag
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: KunLacus »

Vagy el kell gondolkodni a BKV-n, és a MÁV-on...

Viccet félretéve, én attól tartok, hogy az is emelkedni fog a kõolajjal, ahogyan a bioetanol is.
Lacus
'01-es 1,4-es 3ajtós (E11 facelift)
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

KunLacus írta:Vagy el kell gondolkodni a BKV-n, és a MÁV-on...

Viccet félretéve, én attól tartok, hogy az is emelkedni fog a kõolajjal, ahogyan a bioetanol is.
No azért gondolkodjunk. Emelkedik persze, de azonos arányban, magyarul az árkülönbözet aránya nem változik, tehát forintban kiszámolva bõven nõ, míg a gáz beszerelésének költsége kb konstans. Teccikéteni? :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Válasz küldése