Motor, hajtás
2t-g motor
Megválnék motoromtól összes tartozékával együtt váltót is beleértve bár azt nem tudom milyen állapotban van.
Érdeklõdj kriszasc@citromail.hu címen !!
Érdeklõdj kriszasc@citromail.hu címen !!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://aprod.hu/hirdetes/toyota-2e-moto ... 5f3aca7109
Wágner Zsolti E8 Liftback-jébõl, Kunfehértóról.
Szerintem nem zsákbamacska.
Wágner Zsolti E8 Liftback-jébõl, Kunfehértóról.
Szerintem nem zsákbamacska.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
4A-FE motort keresek
Sziasztok!
Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét.
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.
Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.
Köszönöm:
Jimmy
Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét.
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.
Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.
Köszönöm:
Jimmy
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
motor
sziasztok
van egy 4efe kódu autóm,a kérdésem hogy egy ilyen motornak mi a reális ára bontóban?mert sztem kéne vennem egyet!vagy esetleg más e szériánák is belemegy a motorja az enyémbe?
van egy 4efe kódu autóm,a kérdésem hogy egy ilyen motornak mi a reális ára bontóban?mert sztem kéne vennem egyet!vagy esetleg más e szériánák is belemegy a motorja az enyémbe?
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Re: 4A-FE motort keresek
Szia,Jimmy írta:Sziasztok!
Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét.![]()
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.
Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.
Köszönöm:
Jimmy
Szerintem egy használt motort is érdemes szétfûzni és felújítani, ha sokáig szeretnéd használni. Mert biztosra senki sem tudja, hogy milyen állapotban van. Tehát nem lesz olcsóbb ha "új" használt motort veszel.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusztok!IceRocko írta:Szia,Jimmy írta:Sziasztok!
Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét.![]()
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.
Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.
Köszönöm:
Jimmy
Szerintem egy használt motort is érdemes szétfûzni és felújítani, ha sokáig szeretnéd használni. Mert biztosra senki sem tudja, hogy milyen állapotban van. Tehát nem lesz olcsóbb ha "új" használt motort veszel.
Mindkettõtök motorját érdemes inkább felújítani. A hengerfalak 99%-ban nem sérülnek és szinte nem is mérhetõ rajtuk a kopás.
Jimmy-nél hajtókarcsapágy csere (talán megúszod fõtengely csere nélkül, ha azonnal leállítod és nem kínzod tovább) egyébként dugattyúkat kifûzni, gyûrûket levenni, hornyokat kitisztítani, majd megnézni a gyûrûk kopottságát (az se kizárt, hogy ezekkel össze tudjátok rakni) és összerakni a motort.
A halmozott olajfogyasztást az olajlehúzó gyûrûk letapadása, lekoxolódása eredményezi, így nem tudják ellátni feladatukat.
Összerakásnál fontos, hogy CSAK GYÁRI hengerfejtömítéssel rakjátok össze a síkolások után.
Olvasgassatok a fórumon, sok ezekrõl a leírás és meglátjátok mitõl óvhatjátok meg magatokat.
Amennyiben értetek hozzá, bõven megoldható 100 ezer Ft alatt az egész mûvelet.
Ha motort akartok cserélni, annak hivatalos vételára legalább 100 ezer Ft, utána okmányirodában bepapírozni, minimum 12000 Ft, nem tudjátok az elõtörténetét, nagy eséllyel az is csipegeti az olajat, kezdhetitek vezérlés cserével, az is minimum 20 ezer Ft.
Bújjátok a fórumot. A projektekben van képekkel illusztrált 4E-FE és 4A-FE felújítás is. Írnak a tapasztalatokról, buktatókról stb.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 okt. 05, 08:29 am-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: motorprobléma
Szia/Sziasztok!
Köszönöm a segítségnyújtást, illetve a tanácsokat.
Ez esetben a felújítás mellett döntök, ezek alapján ez a kézenfekvõbb.
Átnézem a felújítós projektet, hengerfejtömítésbõl csak gyári japánt, errõl már olvastam.
Kérek kölcsön egy gépet valakitõl addig, nem akarok nagyobb gondot.
Köszönöm mégegyszer!
Jimmy
Köszönöm a segítségnyújtást, illetve a tanácsokat.
Ez esetben a felújítás mellett döntök, ezek alapján ez a kézenfekvõbb.
Átnézem a felújítós projektet, hengerfejtömítésbõl csak gyári japánt, errõl már olvastam.
Kérek kölcsön egy gépet valakitõl addig, nem akarok nagyobb gondot.
Köszönöm mégegyszer!
Jimmy
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
CarinaE-hez keres Szullosz 1.6, 1.8 motort.
Nem tud valaki eladó jó állpotút? Vagy amit bontanak?
Corolla-ból is jó (E10, E11)
4A-FE, 7A-FE
Nem tud valaki eladó jó állpotút? Vagy amit bontanak?
Corolla-ból is jó (E10, E11)
4A-FE, 7A-FE
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- yodamastah
- Visszajáró

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
Kb 350-380e lehetett az E10-ben (4AFE) amikor eladtam (órában kevesebb volt, de vissza volt tekerve). Sajnos már vagy fél liter olajat evett 1000km alatt. Ahogy utána nyomoztam egy ideig szar olajjal lehetett használva (nem nálam) és talán ez tett be neki. Ezt leszámítva nem nagyon tudok semmi komolyabb meghibásodástól beszámolni (13 évig volt a családban, utolsó 3év nálam) Ami elkopott azt cserélgetni kellett, de amúgy nem volt vele gond, se motorikusan, se máshogy.
21 éves korára eléggé szétrohadt, meg hiányzott a klíma, ezek miatt cseréltem le...
21 éves korára eléggé szétrohadt, meg hiányzott a klíma, ezek miatt cseréltem le...
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
