Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
kriszasc
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: 2012 nov. 18, 02:21 pm
Tartózkodási hely: Vác

2t-g motor

Hozzászólás Szerző: kriszasc »

Megválnék motoromtól összes tartozékával együtt váltót is beleértve bár azt nem tudom milyen állapotban van.

Érdeklõdj kriszasc@citromail.hu címen !!
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Keresgélés közbe találtam. Ha valakinek épp szüksége lenne 4A-GE váltóra.

Váltó hírdetés
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

http://aprod.hu/hirdetes/toyota-2e-moto ... 5f3aca7109

Wágner Zsolti E8 Liftback-jébõl, Kunfehértóról.
Szerintem nem zsákbamacska.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Jimmy
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 feb. 17, 08:50 am
Tartózkodási hely: Szombathely

4A-FE motort keresek

Hozzászólás Szerző: Jimmy »

Sziasztok!

Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét. :(
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.


Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.


Köszönöm:
Jimmy
toyotae10sed
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm

motor

Hozzászólás Szerző: toyotae10sed »

sziasztok

van egy 4efe kódu autóm,a kérdésem hogy egy ilyen motornak mi a reális ára bontóban?mert sztem kéne vennem egyet!vagy esetleg más e szériánák is belemegy a motorja az enyémbe?
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
Avatar
IceRocko
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 975
Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
Autód gyártási éve: 1992
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Re: 4A-FE motort keresek

Hozzászólás Szerző: IceRocko »

Jimmy írta:Sziasztok!

Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét. :(
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.


Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.


Köszönöm:
Jimmy
Szia,

Szerintem egy használt motort is érdemes szétfûzni és felújítani, ha sokáig szeretnéd használni. Mert biztosra senki sem tudja, hogy milyen állapotban van. Tehát nem lesz olcsóbb ha "új" használt motort veszel.
EE101 Sedan, 7A-FE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

IceRocko írta:
Jimmy írta:Sziasztok!

Nagy gondban vagyok, a Corim szíve odavan.Ma elõjött egy hangos csörgés a motorból menet közben.
Másfél liter olaj ment el belõle, utántöltõttem, a visszajelzõk rendben voltak.Mondjuk olajproblémáim eddig is voltak.
Hidegen nincs erõs hangja, de ahogy melegszik elõjön ismét. :(
Szerelõvel néztük, csak hangra, a 4-es henger hajtókarcsapágya felõl jön sajnos a hang.
Õ azt ajánlotta hogy cseréljünk motort, mivel olajat is eszegeti, így lehet többe lenne az egész.
A tisztelt fórumozók véleményét kérném ez ügyben.
A dolog íróniája hogy még 3 hétig napi szinten kb 60 km-t le kell mennem vele.
A motorcsere gondolom egyszerûbb lenne, viszont nem láttam jó áron most sehol.


Használhatom így, persze nem hajtva még 3 hetet?
A csapágy, hengerfejtömítés, karteltömítés, szelepszár-szimmering csere, és a javítás mennyibe kerülhet?
Illetve még mi az amit illene ilyenkor cserélni?
Sajnos anyagilag a béka s..e alatt vagyok, nagyon nem jött jókor nekem ez.


Köszönöm:
Jimmy
Szia,

Szerintem egy használt motort is érdemes szétfûzni és felújítani, ha sokáig szeretnéd használni. Mert biztosra senki sem tudja, hogy milyen állapotban van. Tehát nem lesz olcsóbb ha "új" használt motort veszel.
Szervusztok!

Mindkettõtök motorját érdemes inkább felújítani. A hengerfalak 99%-ban nem sérülnek és szinte nem is mérhetõ rajtuk a kopás.
Jimmy-nél hajtókarcsapágy csere (talán megúszod fõtengely csere nélkül, ha azonnal leállítod és nem kínzod tovább) egyébként dugattyúkat kifûzni, gyûrûket levenni, hornyokat kitisztítani, majd megnézni a gyûrûk kopottságát (az se kizárt, hogy ezekkel össze tudjátok rakni) és összerakni a motort.
A halmozott olajfogyasztást az olajlehúzó gyûrûk letapadása, lekoxolódása eredményezi, így nem tudják ellátni feladatukat.

Összerakásnál fontos, hogy CSAK GYÁRI hengerfejtömítéssel rakjátok össze a síkolások után.
Olvasgassatok a fórumon, sok ezekrõl a leírás és meglátjátok mitõl óvhatjátok meg magatokat.

Amennyiben értetek hozzá, bõven megoldható 100 ezer Ft alatt az egész mûvelet.
Ha motort akartok cserélni, annak hivatalos vételára legalább 100 ezer Ft, utána okmányirodában bepapírozni, minimum 12000 Ft, nem tudjátok az elõtörténetét, nagy eséllyel az is csipegeti az olajat, kezdhetitek vezérlés cserével, az is minimum 20 ezer Ft.

Bújjátok a fórumot. A projektekben van képekkel illusztrált 4E-FE és 4A-FE felújítás is. Írnak a tapasztalatokról, buktatókról stb.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 okt. 05, 08:29 am-kor.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Jimmy
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 12
Csatlakozott: 2010 feb. 17, 08:50 am
Tartózkodási hely: Szombathely

Re: motorprobléma

Hozzászólás Szerző: Jimmy »

Szia/Sziasztok!


Köszönöm a segítségnyújtást, illetve a tanácsokat.
Ez esetben a felújítás mellett döntök, ezek alapján ez a kézenfekvõbb.
Átnézem a felújítós projektet, hengerfejtömítésbõl csak gyári japánt, errõl már olvastam.
Kérek kölcsön egy gépet valakitõl addig, nem akarok nagyobb gondot.

Köszönöm mégegyszer!


Jimmy
toyotae10sed
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm

Hozzászólás Szerző: toyotae10sed »

Én is köszönöm a segítséget!!
Azt lehet tudni hogy egy gyûrûhézag mekkora a 1332ccm-es 1996-os 16v toyota corollánál?
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

CarinaE-hez keres Szullosz 1.6, 1.8 motort.
Nem tud valaki eladó jó állpotút? Vagy amit bontanak?

Corolla-ból is jó (E10, E11)
4A-FE, 7A-FE
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Sannyi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 70
Csatlakozott: 2013 szept. 03, 09:29 am

Hozzászólás Szerző: Sannyi »

Sziasztok!

Mennyi kilométer van az e10-esekben?
Jól rám ijesztettetek ezekkel a problémákkal!!!
2hónapja van nálam az e10 de nagyon bízom benne hogy nem lesz ilyen jellegû baj vele!


Üdv!
Avatar
yodamastah
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm

Hozzászólás Szerző: yodamastah »

Kb 350-380e lehetett az E10-ben (4AFE) amikor eladtam (órában kevesebb volt, de vissza volt tekerve). Sajnos már vagy fél liter olajat evett 1000km alatt. Ahogy utána nyomoztam egy ideig szar olajjal lehetett használva (nem nálam) és talán ez tett be neki. Ezt leszámítva nem nagyon tudok semmi komolyabb meghibásodástól beszámolni (13 évig volt a családban, utolsó 3év nálam) Ami elkopott azt cserélgetni kellett, de amúgy nem volt vele gond, se motorikusan, se máshogy.

21 éves korára eléggé szétrohadt, meg hiányzott a klíma, ezek miatt cseréltem le...
E11 1999 Liftback - 4EFE - UK
Ex: E10 - 1992 Hatchback- 4AFE - JP
toyotae10sed
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm

Hozzászólás Szerző: toyotae10sed »

az enyémbe kb 220ezer van.de tuti h vissza lett pörgetve,ennyi alatt nem ehet 2 litert 10000 alatt,hacsak nem volt valami agyhalott az elõzõ gazdája!
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
Avatar
musclepig
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 176
Csatlakozott: 2011 szept. 09, 02:07 pm
Tartózkodási hely: Ibrány,Budapest

Hozzászólás Szerző: musclepig »

Hali! Eladó egy elméletileg keveset futott 2EE injektoros motor(pacsker és bardos6 vette ki nekem anno, nagyon csendes, egyenletes járása volt, hallottam kiszerelés elõtt)! 35E az ára. 0670/3613204
Imi
E9 1.3 Hatchback SR
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése