Nyomatékra odafigyeltem. kézzel betekertem ütközésig, aztán még egy fél fordulatot a gyári gyertyakulccsal. Arra is odafigyelek, hogyha valami miatt kiveszem a gyertyát és visszateszem, akkor már nem kell a fél fordulat csak mondjuk egy harmad, mert a gyertya tömítése már részben össze van nyomva.zoli99 írta:gyertyánál a nyomatékra is figyelj meghúzásnál!
motormosásnál le kellet volna zacskózni a gyújtáselosztót, simán lehet, hogy e miatt a malõr miatt ment tönkre (erre nekem is felhívták anno a figyelmem, hogy zárjam el víztõl mosásnál)
Jobb lett volna jobban megvédeni a víztõl a gyújtás elosztót, de nem gondoltam, hogy ilyen könnyen be tud ázni (tudtam, hogy van ott tömítés az elosztó fedél alatt) ráfreccsenõ víz ellen bírnia kellene, direktbe pedig nem kapott. Szerencsére hamar kiszáradt és azóta pont olyan, mint amilyen elõtte volt.




