Mindenről, akármikor, akárkivel
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Kicsit elmaradtam a beszámolóval, úgyhogy most rõgtõn kettõvel jõvõk:
07.26-án életem elsõ svájci utunknak vágtunk neki egyik barátommal, egy mindkettõnk számára eddig ismeretlen angol Roverrel. Sokan leírtak minket, hogy úgyis lerohadunk, de semmi baj nem volt.
Már Magyarországon eltévedtünk, a barátom szenttül hitt a GPS-nek, hiába mondtam, hogy arra nincs út... Legalábbis aszfaltos...


Az autónak semmi baja nem volt, azt leszámítva, hogy kb 10 órától 18 óráig szinte használhatatlan volt a hõségtõl az autó, annyira elgyengült. Emelkedõn nem ritkán 3-asig vissza kellett váltani. Sajnos ez a túránk tõbbnyire az autópályán zajlott, nem volt sok idõnk nézelõdni, bibelõdni. Ami lenyûgõzõtt már elsõre: a nyugalom, a türelem, a tisztelet mások iránt. Autópályán ha 60-as korlátozás van, az 60. X5-nek, Opelnek, Ferrarinak, mindenki betartja. Nincs villogás, nincs tolakodás, nem túrják le a másikat. Fantasztikus
Valamikor szombat késõ este felszedtük a 2. motort is, és majdhogynem a mi tiszteletünkre pont tüzijáték volt a faluban...

Hulla fáradtak voltunk már, csobbantunk picit egy út menti valami forrásvíz féleségben. Hihetetlen kristálytiszta, finom, iható víz csordogált benne.

Zürich kertvárosi részében megaludtunk, én kint feküdtem az utánfutón, kellemes idõ volt.

Az elsõ szürke motort konkrétan Svájc legtávolabbi részébõl sikerült megvenni, úgyhogy utaztunk érte nagyjából 1200-1300 km-t, egyirányba...
További képek itt


07.26-án életem elsõ svájci utunknak vágtunk neki egyik barátommal, egy mindkettõnk számára eddig ismeretlen angol Roverrel. Sokan leírtak minket, hogy úgyis lerohadunk, de semmi baj nem volt.


Az autónak semmi baja nem volt, azt leszámítva, hogy kb 10 órától 18 óráig szinte használhatatlan volt a hõségtõl az autó, annyira elgyengült. Emelkedõn nem ritkán 3-asig vissza kellett váltani. Sajnos ez a túránk tõbbnyire az autópályán zajlott, nem volt sok idõnk nézelõdni, bibelõdni. Ami lenyûgõzõtt már elsõre: a nyugalom, a türelem, a tisztelet mások iránt. Autópályán ha 60-as korlátozás van, az 60. X5-nek, Opelnek, Ferrarinak, mindenki betartja. Nincs villogás, nincs tolakodás, nem túrják le a másikat. Fantasztikus
Valamikor szombat késõ este felszedtük a 2. motort is, és majdhogynem a mi tiszteletünkre pont tüzijáték volt a faluban...

Hulla fáradtak voltunk már, csobbantunk picit egy út menti valami forrásvíz féleségben. Hihetetlen kristálytiszta, finom, iható víz csordogált benne.

Zürich kertvárosi részében megaludtunk, én kint feküdtem az utánfutón, kellemes idõ volt.

Az elsõ szürke motort konkrétan Svájc legtávolabbi részébõl sikerült megvenni, úgyhogy utaztunk érte nagyjából 1200-1300 km-t, egyirányba...
További képek itt


Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Svájc II
Most sem egy japán mûszerrel indultunk neki, fõ az izgalom: egy Alfa Romeo volt a szállítónk...
Az elsõ túrán kihagyott dolgok miatt most 1 nappal hosszabbra terveztem, már csütõrtõk este elindultunk [volna], hogy pénteken tudjunk nézelõdni. Csak volna, mert délután 3 óráig konkrétan még utánfutóm se volt, GPS este 9 órakkor került a kezembe, és utána a motoromból még ki is fogyott a benzin. Éjfél felé már minden kapkodást felhagytam, indulunk amikor indulunk alapon folytattuk tovább.
Hajnali 2 órakkor sikerült is felkerülni az M1-esre, így útbavettük Svájcot. Insbruck-nál picit eltévedtünk, az autópályán véletlen Olaszország felé vettük az irányt. Oké, semmi gond, megfordulunk. Ha a tetü kapus engedte volna... Ki kellett fizetni a 7,9 eurós autópályahasználati díjat, holott csak vissza akartunk menni... Nem tudtam, hogy visszafelé is kell e fizetni, vagy nem, így 20 km-t falvakon keresztül mentünk inkább. És eszméletlen szép volt:





Sajnos a pénteki nézelõdés nem annyira jõtt õssze, bár egy picit azért beiktattunk. Kiderült, hogy az utánfutón nincs világítás, így megálltam egy számomra jónak vélt helyen és nekiláttunk szerelgetni. Azt hittük sikerült, de késõbb kiderült mégse. A csajok [anyum + barátnõm] addig beültek teázni, majd mikor végeztünk, a fiúk is csatlakoztak hozzájuk. Majd megdõbbenve tapasztaltam, hogy a szerény Alfánk kapott egy kis ajándékot, elvileg tilosban parkolás...



Szombatra jutott szépen a látnivalókból is, ez a zõldellõ táj Hergiswill. Annyira gyõnyõrû, és csodás, szerelmes lettem
A fotók nem adják vissza, ezt látni kell élõben







Most nagy zsákmányolásra készültem, 7 darabat terméket kellett õsszelogisztikázni másfél napra. Nem volt kõnnyû, volt, aki otthon se volt, el kellett utalnom elõre egy tetemes õsszeget, a kulcsot, papírt otthagyta egy postaládában... A másik éppen Olaszországból tartott haza, mi elõbb értünk oda, azt mondta, hogy nyugodtan pakoljuk fel addig a robogót, majd érkezik 20-30 perc múlva. Megjelent egy X6-ossal, hozott nekünk 6 doboz Colát, a robogóban még volt vagy 6 tekercs bontatlan kéztõrlõ, azokat is nekünk adta...
Az egyiket mi ébresztettük, olyan korán mentünk. A Mazda blokkosok viszont full trógerek voltak, majdhogynem ilyen vidéki suttyók. Szerencsére volt markoló, így pikk-pakk feldobta a tõbb száz kilós tõmeget, azzal nem kellett szórakozni. De a mondjuk 150,50 frankos árból még a 0,50 frankért is tartotta a markát, addig nem volt hajlandó aláírni az adás-vételit. Az utolsó motort sajnos kicsit elhúztuk, sõtét volt, késõ volt, párás, nyálkás idõ... éhesek voltunk, nyûgõsek voltunk... majdnem a francia határ, de kárpótolt minket a gyõnyõrû hegyek kõzti város, szerpentinekkel.
Bernbe muszáj volt bemennünk, korgott a gyomrunk. Belváros jellegû részben hatalmas mozgolódás, buli, fiatalok, zene... Találtunk valami kertes-kiülõs rendezvényt, olyan eszméletlen finom hamburger-sültkrumpli kombót ettünk, megnyaltuk mind a 20 ujjunk


Õsszeségében ez már egy nagyon szép, izgalmas túra volt, teli kihívással. Hazafelé maximum 90-es tempó, afelett bármikor be tudott szitálni a szerelvény.
További fotók itt


Most sem egy japán mûszerrel indultunk neki, fõ az izgalom: egy Alfa Romeo volt a szállítónk...
Az elsõ túrán kihagyott dolgok miatt most 1 nappal hosszabbra terveztem, már csütõrtõk este elindultunk [volna], hogy pénteken tudjunk nézelõdni. Csak volna, mert délután 3 óráig konkrétan még utánfutóm se volt, GPS este 9 órakkor került a kezembe, és utána a motoromból még ki is fogyott a benzin. Éjfél felé már minden kapkodást felhagytam, indulunk amikor indulunk alapon folytattuk tovább.





Sajnos a pénteki nézelõdés nem annyira jõtt õssze, bár egy picit azért beiktattunk. Kiderült, hogy az utánfutón nincs világítás, így megálltam egy számomra jónak vélt helyen és nekiláttunk szerelgetni. Azt hittük sikerült, de késõbb kiderült mégse. A csajok [anyum + barátnõm] addig beültek teázni, majd mikor végeztünk, a fiúk is csatlakoztak hozzájuk. Majd megdõbbenve tapasztaltam, hogy a szerény Alfánk kapott egy kis ajándékot, elvileg tilosban parkolás...



Szombatra jutott szépen a látnivalókból is, ez a zõldellõ táj Hergiswill. Annyira gyõnyõrû, és csodás, szerelmes lettem







Most nagy zsákmányolásra készültem, 7 darabat terméket kellett õsszelogisztikázni másfél napra. Nem volt kõnnyû, volt, aki otthon se volt, el kellett utalnom elõre egy tetemes õsszeget, a kulcsot, papírt otthagyta egy postaládában... A másik éppen Olaszországból tartott haza, mi elõbb értünk oda, azt mondta, hogy nyugodtan pakoljuk fel addig a robogót, majd érkezik 20-30 perc múlva. Megjelent egy X6-ossal, hozott nekünk 6 doboz Colát, a robogóban még volt vagy 6 tekercs bontatlan kéztõrlõ, azokat is nekünk adta...
Bernbe muszáj volt bemennünk, korgott a gyomrunk. Belváros jellegû részben hatalmas mozgolódás, buli, fiatalok, zene... Találtunk valami kertes-kiülõs rendezvényt, olyan eszméletlen finom hamburger-sültkrumpli kombót ettünk, megnyaltuk mind a 20 ujjunk


Õsszeségében ez már egy nagyon szép, izgalmas túra volt, teli kihívással. Hazafelé maximum 90-es tempó, afelett bármikor be tudott szitálni a szerelvény.
További fotók itt


Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok, van valakinek tapasztalata a következõ webáruházzal/céggel kapcsolatban:
http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/
Itt találtam hátsó bosal dobot az enyémre, sehol máshol. Esetleg valakinek kedvezménye nincs itt?
Köszi
http://autoalkatreszwebaruhaz.hu/
Itt találtam hátsó bosal dobot az enyémre, sehol máshol. Esetleg valakinek kedvezménye nincs itt?
Köszi
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Közlekes
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Évfolyamtárs diplomamunkája, közlekedés témában, akinek van kedve és ideje, töltse ki. Köszi!
"Diplomámban egyébként a közúti jelzésrendszer átfogó reformjával foglalkozom, mivel nyáron tök jól belejöttem a kötözködésbe a BKK-nál.
Szóval a kérdõív:
https://docs.google.com/forms/d/1MxEPLD ... o/viewform
A kitöltés kb. 20 perc (komótosan), de ha úgy érzitek, hogy már nem bírjátok tovább, akkor se csukjátok be a kérdõívet, hanem lépegessetek el a végéig, és küldjétek el, ami addig megvan. Így legalább nem vész kárba semmi." http://vegzetmernokei.blogspot.hu/2013/11/kerdoiv.html
"Diplomámban egyébként a közúti jelzésrendszer átfogó reformjával foglalkozom, mivel nyáron tök jól belejöttem a kötözködésbe a BKK-nál.
Szóval a kérdõív:
https://docs.google.com/forms/d/1MxEPLD ... o/viewform
A kitöltés kb. 20 perc (komótosan), de ha úgy érzitek, hogy már nem bírjátok tovább, akkor se csukjátok be a kérdõívet, hanem lépegessetek el a végéig, és küldjétek el, ami addig megvan. Így legalább nem vész kárba semmi." http://vegzetmernokei.blogspot.hu/2013/11/kerdoiv.html
BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
Carina Coupe 1.6 DX