CindR írta:Kezdeném is egy kis bemutatással az autómról, aztán remélem kedvet kap a típustárs is.
2006 decemberében vettem, óra szerint 223 000 km-rel, sokan valószinüsítik, hogy ennél több van benne, igaz csak a kora miatt. A belsején nem igazán látszik a leharcoltság. Kezdésb?l els? fékbetéteket kellett cserélnem, aztán most az sem kizárt, hogy a tárcsával is kell vmit tennem, mert fékezéskor néha berázza az autót.
Nemsokkal késöbb megadta magát a fényszórókapcsolóm, nem kattant be a "fokozatokba", idexeléskor is lekapcsolta a fényszórókat. 9000 forintból beszereléssel együtt kaptam bontottat. Talán meg lehetett volna úszni olcsóbban is, de a szerviz mellett szóljon, hogy mikor mentem, akkor mentek el kapcsolót venni, és így is két óra alatt megvolt, és nagyon sok tanáccsal lettem gazdagabb, az addigi beszélgetés során. Akkoriban el?fordult (max 4szer), hogy ötösb?l kidobta magát a váltó. Megbeszéltük, hogy ha ezt rendszeresen fogja csinálni, akkor visszaviszem. Hónapokig egyáltalán nem jött el?, mire aztán nemrég Szegedr?l hazafelé 5-6szor megcsinálta. Másnap hívtam a szerel?t, megbeszéltük az id?pontot, ma reggel 7-re odavittem, és azt mondta hív, ha kész, kb délután. Erre 11-kor hívott, hogy mehetek érte... Ezt nevezem gyorsaságnak. Nemsokára el is megyek érte, és megírom minden rendben van e.
Ezen kívül még a karbival van egy kis gondom, de nemsokára azt is megcsináltatom. Nagyobb gázadásnál megtorpan, ha visszaengedem a pedált, akkor kezd jobban gyorsulni. A gyertya színe azt mutatja (fehéres), hogy túl szegény a keverék, de az is lehet, hogy a gyorsító-szivattyúval van a gond. Remélem hamarosan kiderül.
Ja, aztán még egy-két apróság. A benzinszintjelz?m nem megy a felénél följebb, s?t ha nagyon kiürítem tankolás elött, sokáig a minusz alatt van... Hamarosan ez is megoldásra kerül. Aztán még egy dolog jut eszembe, a szell?z? berendezés I-II fokozaban nem kapcsol be, csak III-IV-ben. Kicsit zavaró.
Amit még kihagytam, hogy jöv? héten végre kap vadi új nyári gumikat, Pirelli P3000E-t rakok fel, az eddigi négyévszakosak helyett. Az els? még elment, Matador, de a hátsó a maga Rodstone márkájával nem volt nekem túl bizalom gerjeszt?. A gumicsere utáni tapasztalatokról jöv? héten tudok írni.
Kicsit hosszúra sikerült az írásom, de remélem felbuzdultok egy páran, és felfeditek az autóitok el?életét ti is.
