E8 - (1983-1987)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Amerikai piac, de akkoris csúnya szerintem.
Bár a felszereltségük példa nélküli.
ott kötelezõ volt a brutális lökös! nem is törik szét darabokra, ha nekimégy valaminek. Béci, a Geoval kb. 40 km/h-val belement egy álló Ikaruszba, arrébb tolta 3 métert. A kocsi motortere nem sérült!

Gondolom ebben is van kuplung kinyomásos indítás, klíma, tempomat, INT ablaktörlés, 4 el. ablak, plüss belsõ, stb.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Biztos, hogy van benne minden és ilyenrõl csúsztam le, csak sedan volt! De lehet még klíma is van benne.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ebbe csak klíma van. Amirõl lecsúsztál óriási kincs volt :(
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Azt a blökit :lol: :lol: "Toyota Corolla-e"kérdezi vagy mondja :lol:

Egyébként old scool 8)
Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN »

CindR írta:Kezdeném is egy kis bemutatással az autómról, aztán remélem kedvet kap a típustárs is. :D

2006 decemberében vettem, óra szerint 223 000 km-rel, sokan valószinüsítik, hogy ennél több van benne, igaz csak a kora miatt. A belsején nem igazán látszik a leharcoltság. Kezdésb?l els? fékbetéteket kellett cserélnem, aztán most az sem kizárt, hogy a tárcsával is kell vmit tennem, mert fékezéskor néha berázza az autót.
Nemsokkal késöbb megadta magát a fényszórókapcsolóm, nem kattant be a "fokozatokba", idexeléskor is lekapcsolta a fényszórókat. 9000 forintból beszereléssel együtt kaptam bontottat. Talán meg lehetett volna úszni olcsóbban is, de a szerviz mellett szóljon, hogy mikor mentem, akkor mentek el kapcsolót venni, és így is két óra alatt megvolt, és nagyon sok tanáccsal lettem gazdagabb, az addigi beszélgetés során. Akkoriban el?fordult (max 4szer), hogy ötösb?l kidobta magát a váltó. Megbeszéltük, hogy ha ezt rendszeresen fogja csinálni, akkor visszaviszem. Hónapokig egyáltalán nem jött el?, mire aztán nemrég Szegedr?l hazafelé 5-6szor megcsinálta. Másnap hívtam a szerel?t, megbeszéltük az id?pontot, ma reggel 7-re odavittem, és azt mondta hív, ha kész, kb délután. Erre 11-kor hívott, hogy mehetek érte... Ezt nevezem gyorsaságnak. Nemsokára el is megyek érte, és megírom minden rendben van e.
Ezen kívül még a karbival van egy kis gondom, de nemsokára azt is megcsináltatom. Nagyobb gázadásnál megtorpan, ha visszaengedem a pedált, akkor kezd jobban gyorsulni. A gyertya színe azt mutatja (fehéres), hogy túl szegény a keverék, de az is lehet, hogy a gyorsító-szivattyúval van a gond. Remélem hamarosan kiderül.
Ja, aztán még egy-két apróság. A benzinszintjelz?m nem megy a felénél följebb, s?t ha nagyon kiürítem tankolás elött, sokáig a minusz alatt van... Hamarosan ez is megoldásra kerül. Aztán még egy dolog jut eszembe, a szell?z? berendezés I-II fokozaban nem kapcsol be, csak III-IV-ben. Kicsit zavaró.
Amit még kihagytam, hogy jöv? héten végre kap vadi új nyári gumikat, Pirelli P3000E-t rakok fel, az eddigi négyévszakosak helyett. Az els? még elment, Matador, de a hátsó a maga Rodstone márkájával nem volt nekem túl bizalom gerjeszt?. A gumicsere utáni tapasztalatokról jöv? héten tudok írni.

Kicsit hosszúra sikerült az írásom, de remélem felbuzdultok egy páran, és felfeditek az autóitok el?életét ti is. :wink:

nekem is ilyen Corim van csak dieselbe, most rakok rá AE86 elsõ lököst, ha rámegy de ráfog mert muszály lesz neki:D amugy ha kidobja sebességbõl az azért is lehet mert a váltónál van a padlón 2 csavar ami ha kilazul akk van ez azt meg bki meg tudja húzni és akk nem kell szervíz..
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Zoo.HUN 2010 nov. 07, 09:55 pm-kor.
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Zoo.HUN írta:
CindR írta:Kezdeném is egy kis bemutatással az autómról, aztán remélem kedvet kap a típustárs is. :D

2006 decemberében vettem........

nekem is ilyen Corim van csak dieselbe, most rakok rá 86AE elsõ lököst, ha rámegy de ráfog mert muszály lesz neki:D amugy ha kidobja sebességbõl az azért is lehet mert a váltónál van a padlón 2 csavar ami ha kilazuk akk van ez azt meg bki meg tudja huzni és akk nem kell szervíz..
Na még egy E8! :lol:
Üdv! Az AE86-os corolla lökösére gondolsz, az biztos rámegy és pofás lesz. Az a két csavar, amit mondasz azt nem értem mi meg hol. Ha kidobja sebességbõl nem hiszem, hogy azért van, mert az utastérben kilazul két csavar.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN »

De, ha aközépboxot kiveszed, akk a padlón van rögzítõcsavar, nekünk az egyikbe ez volt a megoldás.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha jól gondolom, hogy mire gondolsz, akkor ott minden egyes csavar nagy alátéttel gumi rezgéscsillapító bakon keresztül van a kasznihoz csavarozva. Ha azt nem buherálta senki, akkor kétlem, hogy magától meglazulna. Ráadásul mind a négynek durván fel kéne lazulnia, hogy a rudazat ettõl megváltozzon és kidobálja az ötöst.
Ettõl függetlenül köszönjük az észrevételt, mert ha nálad ez volt a gond másnál is lehet.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Swen
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 277
Csatlakozott: 2010 aug. 30, 11:17 pm

Hozzászólás Szerző: Swen »

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Azok a gumialátétek 10-15 év távlatában már fel is puhulnak, és ha nem is okozzák a sebességfokozat kidobálását, idegesítõen tud elmozogni váltáskor a kulissza.

Én reszeltem egy-egy tizes alátétet mindegyik gumi alá, majd így szorítottam le a csavarokkal, és feszesebb lett tõle az egész váltómechanizmus.
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

...igaz, az én rükvercem az egyes mellett van... :twisted: :twisted:
Avatar
Zoo.HUN
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1243
Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
Tartózkodási hely: Dunakeszi

Hozzászólás Szerző: Zoo.HUN »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... 2v-3797510

Errõl tud vki vmit, már 1 hete próbálom hívni, de nem kapcsolható, máselérhetõség meg nincs,pedig kéne tõle a küszöbspoi, akárcsak kölcsönbe is amig lemásolnám....XD??
E8 1.8D liftback+ ---> Seca :jdm:
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
Kép + Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Nem tudok róla én sem semmit. Van ilyen küszöböm, kölcsön tudom adni "lemásolni", de kell nekem mert majd megy fel. HB-rõl lett leszedve, úgyhogy alakítani kell rajta a hátsó háromszögnél, mert nem lehet kinyitni az ajtót. Még nem tudom hogy fogom megcsinálni, vagy az ajtón marad az a rész ahogy ezen a fehéren is van, de láttam már olyat is, hogy kivágták...
Írj, ha érdekel!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ezen pl kivágták, sztem így is fain! :wink:
Kép
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése