ELADÓ COROLLA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azonnal meg kell venni!
Paradoxxx ex autóján kívül az egyetlen Kouki Smallportos Liftback gti. Olyan ritka, mint a fehér holló, eszméletlen sok finomítással. Láttam élõben is az autót. Ha kell róla kép, berakom. Élõben nagyon impozáns, nekem nagyon tetszett.
Nem értem miért ennyi az ára. Repülni kell érte. Ha lenne pénzem gurítanám az enyém "donor státuszba" és repülnék érte. Szép, jó, és kurvára megéri!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-3956826
Paradoxxx ex autóján kívül az egyetlen Kouki Smallportos Liftback gti. Olyan ritka, mint a fehér holló, eszméletlen sok finomítással. Láttam élõben is az autót. Ha kell róla kép, berakom. Élõben nagyon impozáns, nekem nagyon tetszett.
Nem értem miért ennyi az ára. Repülni kell érte. Ha lenne pénzem gurítanám az enyém "donor státuszba" és repülnék érte. Szép, jó, és kurvára megéri!
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-3956826
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Én voltam lent megnézni
, de nem hoztam el. Nagy kamugép aki árulja, valószínûleg nepper. Lehet, hogy valaha gondos gazdája volt, de azoknak az idõknek nyoma sincs. 283000 km van benne. Állítólag végig Toyota szervízben szervizelt, ahhoz képest olyan ékszíjhangja volt mikor beindította, hogy iszonyat, az olajhûtõbõl folyt az olaj, a kaszni se nagyon volt szimpatikus, a díszlécek néhol furán álltak az A-oszlopon a fekete takaró elem ecsettel volt lekenve
. Az ülés kiülve a váltóról a bõr félig leszakadva. A rozsdát azt úgyahogy eltüntették róla, a két elsõ sárvédõív frissen cserélt a rozsda miatt, ami gyanús mert horpadt volt és a horpadásra festettek (az új sárvédõ meg valószínûleg nem horpadt, ha esetleg mégis megsérül még fényezés elõtt egy normális festõ/tulaj kijavíttatja a horpadást (nem nagy egyébként)). Az ajtó sarka kezd rohadni. Körbenézés után már láttam, hogy ezt nem hozom el, de gondoltam azért ha már itt vagyok próbáljuk ki, csak 500 m-re mentem mert rossz volt az út, de menetközben sem gondoltam meg magam, elölrõl kopogás hallatszott a futómûbõl, mikor visszaértem nem kellett leállítanom, mert Lefulladt
magától (nem azért mert ráengedtem a kuplungot).
Most röviden ennyi jut eszembe.
Aki komolyan gondolja, hogy megveszi alaposan nézze körbe, mert gyanús, hogy sokat kell rá költeni, mire patent autó lesz belõle.
Most röviden ennyi jut eszembe.
Aki komolyan gondolja, hogy megveszi alaposan nézze körbe, mert gyanús, hogy sokat kell rá költeni, mire patent autó lesz belõle.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ewing 2010 jún. 29, 06:45 am-kor.
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Azt el is felejtettem említeni, hogy az eladó csak addig kézséges amíg pénzszagot érez. Az esetleges kérdõrevonások, hogy miért folyik az olaj az olajhûtõbõl meg egyebek, általában kitér vagy elintézi azzal, hogy holnap megnézetem vagy jön azzal a dumával, hogy ha nem kell, ezer vevõ jön rá.
(Körbenézni és kipróbálni lehetett, de kompressziót mérni már nem engedte
)
(Körbenézni és kipróbálni lehetett, de kompressziót mérni már nem engedte
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Bruce E9
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1836
- Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Anti,Ewing írta:Azt el is felejtettem említeni, hogy az eladó csak addig kézséges amíg pénzszagot érez. Az esetleges kérdõrevonások, hogy miért folyik az olaj az olajhûtõbõl meg egyebek, általában kitér vagy elintézi azzal, hogy holnap megnézetem vagy jön azzal a dumával, hogy ha nem kell, ezer vevõ jön rá.
(Körbenézni és kipróbálni lehetett, de kompressziót mérni már nem engedte)
köszi a beszámolót! Bár tudom, hogy nagyon kritikus szemû vagy!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
ÍGY KELL CSINÁLNI!Ewing írta:Én voltam lent megnézni, de nem hoztam el. Nagy kamugép aki árulja, valószínûleg nepper. Lehet, hogy valaha gondos gazdája volt, de azoknak az idõknek nyoma sincs. 283000 km van benne. Állítólag végig Toyota szervízben szervizelt, ahhoz képest olyan ékszíjhangja volt mikor beindította, hogy iszonyat, az olajhûtõbõl folyt az olaj, a kaszni se nagyon volt szimpatikus, a díszlécek néhol furán álltak az A-oszlopon a fekete takaró elem ecsettel volt lekenve
. Az ülés kiülve a váltóról a bõr félig leszakadva. A rozsdát azt úgyahogy eltüntették róla, a két elsõ sárvédõív frissen cserélt a rozsda miatt, ami gyanús mert horpadt volt és a horpadásra festettek (az új sárvédõ meg valószínûleg nem horpadt, ha esetleg mégis megsérül még fényezés elõtt egy normális festõ/tulaj kijavíttatja a horpadást (nem nagy egyébként)). Az ajtó sarka kezd rohadni. Körbenézés után már láttam, hogy ezt nem hozom el, de gondoltam azért ha már itt vagyok próbáljuk ki, csak 500 m-re mentem mert rossz volt az út, de menetközben sem gondoltam meg magam, elölrõl kopogás hallatszott a futómûbõl, mikor visszaértem nem kellett leállítanom, mert Lefulladt
magától (nem azért mert ráengedtem a kuplungot).
Most röviden ennyi jut eszembe.
Aki komolyan gondolja, hogy megveszi alaposan nézze körbe, mert gyanús, hogy sokat kell rá költeni, mire patent autó lesz belõle.
Anti!
Mennyiért jössz el velem "bármit" megnézni? Esküszöm kifizetem!
Megnyugtatna a tudat, hogy hajlandó vagy segíteni majd ha eljön az ideje.
Gratula az alapos szemedhez!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Ewing
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
- Autód gyártási éve: 1990
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
Tudom, hogy kritikus szemû vagyok Krisz, de a kevésbé kritikusok is csak egy közepest adtak volna az autóra vagy talán még annyit se.
(Az ilyeneken való átsiklás késõbb komoly fejtöréseket okozhat)
Bármit szívesen elmegyek megnézni ha épp ráérek.
(De még mielõtt ezerszám kapnám a felkéréseket, én elsõsorban az esztétikai dolgokat szoktam kiszúrni, a motort futómûvet szerelõvel kell megnézetni, az a biztos)
(Az ilyeneken való átsiklás késõbb komoly fejtöréseket okozhat)
Bármit szívesen elmegyek megnézni ha épp ráérek.
(De még mielõtt ezerszám kapnám a felkéréseket, én elsõsorban az esztétikai dolgokat szoktam kiszúrni, a motort futómûvet szerelõvel kell megnézetni, az a biztos)
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
És elõre is gondolkozol. Már az elsõ felkérõnél gondolsz a szerencsétlen többire.Ewing írta:Tudom, hogy kritikus szemû vagyok Krisz, de a kevésbé kritikusok is csak egy közepest adtak volna az autóra vagy talán még annyit se.
(Az ilyeneken való átsiklás késõbb komoly fejtöréseket okozhat)
Bármit szívesen elmegyek megnézni ha épp ráérek.
(De még mielõtt ezerszám kapnám a felkéréseket, én elsõsorban az esztétikai dolgokat szoktam kiszúrni, a motort futómûvet szerelõvel kell megnézetni, az a biztos)
Köszi, majd megkereslek!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.