megtorpanás
Injektor.hu
Na ide semmit ne vigyetek. A tulaj egy arrogáns p.cs.
Én 2 éve vittem el a kocsim, hogy nézze át rendessen (a teljes mûszeres átvizsgálást kértem, jegyzõkönyvvel)
othagytam, majd mikor visszaértem, azt mondta, hogy minden ok kivéve a lambda.
Ok, akkor az csere, és kérem a vizsgálatrõl a jegyzõkönyvet:
végnyomás, veszteség, kompresszio ilyesmi.. erre közölte, hogy nem írták le, de minden ok... és én nem kértem papírt...
magyarúl nem csinált semmirt csak le akart húzni. a kompresszióra a hengereknél 12,5 öt mondott....
rakott bele egy OPEL(!!)be lambda szondát, amitõl olyan fogyasztást produkált a kocsi mint még soha.... visszavittem, hogy nem jó a lambda szonda, de a pénzt nem adta vissza...
Kerülendõ ez a fószer..
Na ide semmit ne vigyetek. A tulaj egy arrogáns p.cs.
Én 2 éve vittem el a kocsim, hogy nézze át rendessen (a teljes mûszeres átvizsgálást kértem, jegyzõkönyvvel)
othagytam, majd mikor visszaértem, azt mondta, hogy minden ok kivéve a lambda.
Ok, akkor az csere, és kérem a vizsgálatrõl a jegyzõkönyvet:
végnyomás, veszteség, kompresszio ilyesmi.. erre közölte, hogy nem írták le, de minden ok... és én nem kértem papírt...
magyarúl nem csinált semmirt csak le akart húzni. a kompresszióra a hengereknél 12,5 öt mondott....
rakott bele egy OPEL(!!)be lambda szondát, amitõl olyan fogyasztást produkált a kocsi mint még soha.... visszavittem, hogy nem jó a lambda szonda, de a pénzt nem adta vissza...
Kerülendõ ez a fószer..
'94/ E10 / HB / 1.6
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszönjük a felhívást! hasznos!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Vajk
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest
Sziasztok!
Nekem is megtorpanással kapcsolatos problémám van 4age motorral (ae92 bigport), hátha van valakinek ötlete.
A tünet: Nagyobb sebességnél magasabb fordulaton ledadog az autó... szinte 120-130nál többet nem is lehet menni vele. Mintha ott nem kapna elég naftát, de elég egyenetlenül szabálytalanul kezd dadogni. Kissebb sebességnél is elõfordul néha, terhelés alatt, hogy elõjön, viszont alapbó jól gyorsul, 1-es, 2-es sebességfokozatban tiltásig is elpörög, nemigen jelentkezik ez a tünet...
Az elõzményekhez hozzá tartozik, hogy 1-2 éve sajnos hengerfejes lett a motor, akkor hasonlóan dadogott a végén, de az a víz miatt, gyári Toyota tömítéssel lett összerakva, azóta ez rendben van. Valamint használgattam ethanollal is, 50-50% al elvolt, próbaképp kapott többet is, nem szerette, üzemanyagszûrõt csak egyszer cseréltem kb 1000 ethanolos km után, de már csak benzinnel járok.
Valakinek bármi tipp? Mit nézzek meg rajta? Gyujtás lehet? Vagy AC?
Nekem is megtorpanással kapcsolatos problémám van 4age motorral (ae92 bigport), hátha van valakinek ötlete.
A tünet: Nagyobb sebességnél magasabb fordulaton ledadog az autó... szinte 120-130nál többet nem is lehet menni vele. Mintha ott nem kapna elég naftát, de elég egyenetlenül szabálytalanul kezd dadogni. Kissebb sebességnél is elõfordul néha, terhelés alatt, hogy elõjön, viszont alapbó jól gyorsul, 1-es, 2-es sebességfokozatban tiltásig is elpörög, nemigen jelentkezik ez a tünet...
Az elõzményekhez hozzá tartozik, hogy 1-2 éve sajnos hengerfejes lett a motor, akkor hasonlóan dadogott a végén, de az a víz miatt, gyári Toyota tömítéssel lett összerakva, azóta ez rendben van. Valamint használgattam ethanollal is, 50-50% al elvolt, próbaképp kapott többet is, nem szerette, üzemanyagszûrõt csak egyszer cseréltem kb 1000 ethanolos km után, de már csak benzinnel járok.
Valakinek bármi tipp? Mit nézzek meg rajta? Gyujtás lehet? Vagy AC?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem lehet szegény üzemanyag ellátás.
1-2-be hamarabb, könnyedebben leforog a motor, de magas fokozatban táplálni kell rendesen. Láttunk már alig szállító AC-t, de lehet az is, hogy az Etanol miatt felszabaduló dzsuva eltömített valamidet.
Az üzemanyag nyomást minden tisztességes autószerelõ mérõmûszerrel le tudja ellenõrizni!
1-2-be hamarabb, könnyedebben leforog a motor, de magas fokozatban táplálni kell rendesen. Láttunk már alig szállító AC-t, de lehet az is, hogy az Etanol miatt felszabaduló dzsuva eltömített valamidet.
Az üzemanyag nyomást minden tisztességes autószerelõ mérõmûszerrel le tudja ellenõrizni!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
Este korom sötétben indítsd be a motort, nyissad fel a géptetõt.
Ha fényorgonáznak(szikrázik, áthúz) a gyújtáskábelek, akkor csere.
Fogd meg a fõ gyújtókábelt, és ha világítani kezd ott ahol fogod, cserés.(amikor fogod ne érj a kasztnihoz:)
Nekem ez volt a baja kb 1 hónapja. Cseréltem kábeleket, elosztót, rotort,
Azóta semmi.
Ha fényorgonáznak(szikrázik, áthúz) a gyújtáskábelek, akkor csere.
Fogd meg a fõ gyújtókábelt, és ha világítani kezd ott ahol fogod, cserés.(amikor fogod ne érj a kasztnihoz:)
Nekem ez volt a baja kb 1 hónapja. Cseréltem kábeleket, elosztót, rotort,
Azóta semmi.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Az üzemanyag szivattyú nyomó ágára kell felszerelni egy nyomásmérõ órát. Ezt egy sima "T" elosztóval meg tudod csinálni. Két megoldás van, az egyik, hogy a tankhoz rakod közvetlenül a szivattyú után. A másik meg az üzemanyag elosztó csõ elé. Persze mindent rögzíts bilinccsel. A nyomásértéket meg ki kell keresni valamilyen szakirodalomból, de szerintem biztos vannak olyanok itt a fórumon, akik ezt meg tudják neked mondani. Meg kell mérni alapjáraton és emelt fordulaton is. Akár azt is megteheted hogyha a tankra szereled, hogy mész az autóval és akkor menet közbe is látod, hogy mit csinál. A leszerelésnél meg csak óvatosan, mert azért ott nyomás van és könnyen össze-vissza spriccelhetsz mindent a benzinnel.Vajk írta:Hmm... erre én is gyanakodtam...
Sajnos nem ismerek egy autószerelõt sem a környéken akihez szívesen vinném, de majd felkutatok valakit,
gondolom ezt házilag nemigen tudom tesztelni?
köszi a gyors választ
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Engem is zavarna ez a meghibásodás, de ha valakinek lesz használható ötlete nyilván beírja. Felesleges ennyiszer elküldened ugyanazt a postot.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Próbáltam saját hozzá nem értõ észjárással megfejtést kicsiholni magamból, (közben skubiztam jön e valami megfejtés) ezt félbeszakította az újból elküldött kérdésed. Ne haragudj ha kissé arrogáns voltam.
Szóval: hiba kód? Ha még nem olvastad ki kezd ezzel! Üresben simán jár/felpörög ? AFM/TPS hiba kizárása szvsz otthon csak csere alkatrész beszerelésével oldható meg. Gyertyák? Nem megszokott helyen tankolás? Sebesség mérõd rendesen mûködik? Mûszer egységhez nem nyúltál mostanában? Nehéz a távgyógyítás ha csak önjelölt kuruzsló vagyok
más nem jut most a fejembe.
Szóval: hiba kód? Ha még nem olvastad ki kezd ezzel! Üresben simán jár/felpörög ? AFM/TPS hiba kizárása szvsz otthon csak csere alkatrész beszerelésével oldható meg. Gyertyák? Nem megszokott helyen tankolás? Sebesség mérõd rendesen mûködik? Mûszer egységhez nem nyúltál mostanában? Nehéz a távgyógyítás ha csak önjelölt kuruzsló vagyok
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Vajk
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest
Teljesen normálisan, jogasan szóltál az ismétlõdésekért.
Közben a gyujtókábeleket akartam ellenõrizni Pacsker eljárásával, csak a -6ban, pár nap után nem indít az akksim, ez is végét járja...
Amúgy elhiszem, nem egyszerû a távgyógyítás,csak azért is próbálom itt, mert nincs jó tapasztalatom a helyi szerelõkkel, az egyik pl. a T-vist tette tönkre aztán elsunnyogta, vihettem Kunfehértóra, ott pik-pakk megoldódott. 
Közben a gyujtókábeleket akartam ellenõrizni Pacsker eljárásával, csak a -6ban, pár nap után nem indít az akksim, ez is végét járja...
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Akkor ne is csinálj semmit amíg nem raksz bele jó akksit. Tapasztaltam már ilyesmit gyenge akku fesz miatt (bár nekem akkor 1/2-ben sem akart rendesen húzni) probléma orvoslásával ez a hiba megszûnt.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE

