megtorpanás

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
gumiszu
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 8
Csatlakozott: 2011 jan. 17, 09:27 pm

Hozzászólás Szerző: gumiszu »

Injektor.hu

Na ide semmit ne vigyetek. A tulaj egy arrogáns p.cs.
Én 2 éve vittem el a kocsim, hogy nézze át rendessen (a teljes mûszeres átvizsgálást kértem, jegyzõkönyvvel)
othagytam, majd mikor visszaértem, azt mondta, hogy minden ok kivéve a lambda.
Ok, akkor az csere, és kérem a vizsgálatrõl a jegyzõkönyvet:
végnyomás, veszteség, kompresszio ilyesmi.. erre közölte, hogy nem írták le, de minden ok... és én nem kértem papírt...
magyarúl nem csinált semmirt csak le akart húzni. a kompresszióra a hengereknél 12,5 öt mondott....

rakott bele egy OPEL(!!)be lambda szondát, amitõl olyan fogyasztást produkált a kocsi mint még soha.... visszavittem, hogy nem jó a lambda szonda, de a pénzt nem adta vissza...

Kerülendõ ez a fószer..
'94/ E10 / HB / 1.6
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Köszönjük a felhívást! hasznos!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Vajk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest

Hozzászólás Szerző: Vajk »

Sziasztok!

Nekem is megtorpanással kapcsolatos problémám van 4age motorral (ae92 bigport), hátha van valakinek ötlete.
A tünet: Nagyobb sebességnél magasabb fordulaton ledadog az autó... szinte 120-130nál többet nem is lehet menni vele. Mintha ott nem kapna elég naftát, de elég egyenetlenül szabálytalanul kezd dadogni. Kissebb sebességnél is elõfordul néha, terhelés alatt, hogy elõjön, viszont alapbó jól gyorsul, 1-es, 2-es sebességfokozatban tiltásig is elpörög, nemigen jelentkezik ez a tünet...
Az elõzményekhez hozzá tartozik, hogy 1-2 éve sajnos hengerfejes lett a motor, akkor hasonlóan dadogott a végén, de az a víz miatt, gyári Toyota tömítéssel lett összerakva, azóta ez rendben van. Valamint használgattam ethanollal is, 50-50% al elvolt, próbaképp kapott többet is, nem szerette, üzemanyagszûrõt csak egyszer cseréltem kb 1000 ethanolos km után, de már csak benzinnel járok.
Valakinek bármi tipp? Mit nézzek meg rajta? Gyujtás lehet? Vagy AC?
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szerintem lehet szegény üzemanyag ellátás.
1-2-be hamarabb, könnyedebben leforog a motor, de magas fokozatban táplálni kell rendesen. Láttunk már alig szállító AC-t, de lehet az is, hogy az Etanol miatt felszabaduló dzsuva eltömített valamidet.

Az üzemanyag nyomást minden tisztességes autószerelõ mérõmûszerrel le tudja ellenõrizni!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Vajk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest

Hozzászólás Szerző: Vajk »

Hmm... erre én is gyanakodtam...
Sajnos nem ismerek egy autószerelõt sem a környéken akihez szívesen vinném, de majd felkutatok valakit,
gondolom ezt házilag nemigen tudom tesztelni?
köszi a gyors választ
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Este korom sötétben indítsd be a motort, nyissad fel a géptetõt.
Ha fényorgonáznak(szikrázik, áthúz) a gyújtáskábelek, akkor csere.
Fogd meg a fõ gyújtókábelt, és ha világítani kezd ott ahol fogod, cserés.(amikor fogod ne érj a kasztnihoz:)
Nekem ez volt a baja kb 1 hónapja. Cseréltem kábeleket, elosztót, rotort,
Azóta semmi.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Vajk írta:Hmm... erre én is gyanakodtam...
Sajnos nem ismerek egy autószerelõt sem a környéken akihez szívesen vinném, de majd felkutatok valakit,
gondolom ezt házilag nemigen tudom tesztelni?
köszi a gyors választ
Az üzemanyag szivattyú nyomó ágára kell felszerelni egy nyomásmérõ órát. Ezt egy sima "T" elosztóval meg tudod csinálni. Két megoldás van, az egyik, hogy a tankhoz rakod közvetlenül a szivattyú után. A másik meg az üzemanyag elosztó csõ elé. Persze mindent rögzíts bilinccsel. A nyomásértéket meg ki kell keresni valamilyen szakirodalomból, de szerintem biztos vannak olyanok itt a fórumon, akik ezt meg tudják neked mondani. Meg kell mérni alapjáraton és emelt fordulaton is. Akár azt is megteheted hogyha a tankra szereled, hogy mész az autóval és akkor menet közbe is látod, hogy mit csinál. A leszerelésnél meg csak óvatosan, mert azért ott nyomás van és könnyen össze-vissza spriccelhetsz mindent a benzinnel. :)
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 »

Ha nem üzemanyag hiba akkor lehet levegõ gond is (T-vis, légtömegmérõ, tps=gázpedálállásérzékelõ ) és még sok minden,de sorra ki lehet õket zárni.
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
Avatar
Vajk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest

Hozzászólás Szerző: Vajk »

T-vis rendben, az tuti, a másik kettõt hogy zárhatom ki?
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Engem is zavarna ez a meghibásodás, de ha valakinek lesz használható ötlete nyilván beírja. Felesleges ennyiszer elküldened ugyanazt a postot.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Vajk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest

Hozzászólás Szerző: Vajk »

Nem direkt volt, frissítéskor újraküldte, próbálom törölni, de nem engedi mert válasz érkezett rá. :?
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Segítettem a törlésben egy kicsit. :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Próbáltam saját hozzá nem értõ észjárással megfejtést kicsiholni magamból, (közben skubiztam jön e valami megfejtés) ezt félbeszakította az újból elküldött kérdésed. Ne haragudj ha kissé arrogáns voltam.
Szóval: hiba kód? Ha még nem olvastad ki kezd ezzel! Üresben simán jár/felpörög ? AFM/TPS hiba kizárása szvsz otthon csak csere alkatrész beszerelésével oldható meg. Gyertyák? Nem megszokott helyen tankolás? Sebesség mérõd rendesen mûködik? Mûszer egységhez nem nyúltál mostanában? Nehéz a távgyógyítás ha csak önjelölt kuruzsló vagyok :lol: más nem jut most a fejembe.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Vajk
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 18
Csatlakozott: 2007 márc. 30, 07:41 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat/Budapest

Hozzászólás Szerző: Vajk »

Teljesen normálisan, jogasan szóltál az ismétlõdésekért. :D
Közben a gyujtókábeleket akartam ellenõrizni Pacsker eljárásával, csak a -6ban, pár nap után nem indít az akksim, ez is végét járja... :roll: Amúgy elhiszem, nem egyszerû a távgyógyítás,csak azért is próbálom itt, mert nincs jó tapasztalatom a helyi szerelõkkel, az egyik pl. a T-vist tette tönkre aztán elsunnyogta, vihettem Kunfehértóra, ott pik-pakk megoldódott. :D
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Akkor ne is csinálj semmit amíg nem raksz bele jó akksit. Tapasztaltam már ilyesmit gyenge akku fesz miatt (bár nekem akkor 1/2-ben sem akart rendesen húzni) probléma orvoslásával ez a hiba megszûnt.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Válasz küldése