Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A kezifek racsni amit emlegettetek alap helyzetben.egy automata.eszkoz. Ha kopik a pofa utanall hogy mindig.uyanott..fogjon a kezi kar. Ha most szabalyoztad a dobot csak akkor lehet.hogy nem kellett visszatekeni ezt aracsnit hogy felmenjen a do az uj vastag pofakkal. Az utanallito minden egyes.kezi.huzasnal 1.max. Kettot kattan amit hallani is lehet. Ez csak egy ici pici fordulat a tengelyen. Magyarul beulsz es elkezded benyomott.gombbal.huzogarni a.kezikart.jlo.magasra s vissza. Amikor.mar.nekattan erosebben hogy.tuti a legkozelebb legyen a.dob falahoz a.pofa. Termeszetesen ki is egyenliti abketboldal egymast. Nem art ha a.muvelet elott.megtisztitod atzsirzod.aracsnit. Fekpofak felfekvo.feluleteit is megkinalhatod.rezasztaval. Ha minden baba akkor a beallas.utan ugyanannnyi kattanasrabuyanannyit fog.a.ket oldal.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem szabályoztam, cseréltem a dobot. Még szerintem a gyári volt rajta, ennyit megérdemel.
Tehát akkor racsni tökig beteker, összerak. Lábfék pimpál kattanásig (ha jól tudom így áll be az üzemi fék), aztán meg kézikar rángat, amíg az is jó nem lesz? Racsnit kentem (fújtam) rézpasztával. Fékpofa felfekvõ felületén mit értünk?
(Bocsi, hogy értetlenkedek, de kicsit szétesett a hsz-ed, gondolom telóról írtad.)
Még mindíg fék, de más kérdéskör: fellevegõsödött fékrendszernek mik a tünetei?
Tehát akkor racsni tökig beteker, összerak. Lábfék pimpál kattanásig (ha jól tudom így áll be az üzemi fék), aztán meg kézikar rángat, amíg az is jó nem lesz? Racsnit kentem (fújtam) rézpasztával. Fékpofa felfekvõ felületén mit értünk?
(Bocsi, hogy értetlenkedek, de kicsit szétesett a hsz-ed, gondolom telóról írtad.)
Még mindíg fék, de más kérdéskör: fellevegõsödött fékrendszernek mik a tünetei?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Bocsi az elõzõért, igen teló volt
Ha levegõs, akkor extrém esetben lejjebb is foghat a fék, sõt akár teljesen be is eshet. Ha már muszáj körbe légteleníteni, akkor érdemes új fékfolyadékkal átmosni a rendszert. 2 emberes meló.
Ha levegõs, akkor extrém esetben lejjebb is foghat a fék, sõt akár teljesen be is eshet. Ha már muszáj körbe légteleníteni, akkor érdemes új fékfolyadékkal átmosni a rendszert. 2 emberes meló.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Üdv mindenkinek!
Kettõ probléma jut eszembe, ami mostanában nyugtalanítja kis lelkemet a mi drágánkkal kapcsolatban, ezeket dobnám fel, biztosan tud valaki segíteni.
1999-es, EE111-es modellrõl van szó.
A komolyabb gond: -A motor alapjáraton igen csak mocorog már, berázza az egész kocsiszekrényt. Talán azt jól gondolom, hogy a motortartó bakok a bûnösek. A ZS + U-tól kértem árajánlatot, ahol is a legolcsóbb darab 18.000 pénz és mivel nem vagyok anyagilag túl jól eleresztve, csak azt cseréltetném ki a négy bak közül, már, ha annyi van, amelyik általában a legkorábban szokta beadni a kulcsot, a tapasztalatok alapján. Eleve nem értem, miért nem lehet csak a gumit a bakban cserélni, minek az egész szerkezetet egyben!? Ha minden igaz, van még lehetõség szilentes szakival felújíttatni csak a gumit, kérdés, hogy ez mennyire megbízható orvoslása a problémának.
A kevésbé komoly probléma: -Bekapcsolt fûtés és/vagy párátlanítás mellett, a megfelelõ "tekerentyû" helyes, külsõ levegõ beszívása állása mellett is igen erõteljesen párásodnak a hátsó oldalablakok. A pollenszûrõ 2 éve lett kicserélve, de már elõtte is fennállt és utána is maradt a helyzet változatlan. Ötlet?
Elõre is köszönöm a jótanácsaitokat!
Kettõ probléma jut eszembe, ami mostanában nyugtalanítja kis lelkemet a mi drágánkkal kapcsolatban, ezeket dobnám fel, biztosan tud valaki segíteni.
1999-es, EE111-es modellrõl van szó.
A komolyabb gond: -A motor alapjáraton igen csak mocorog már, berázza az egész kocsiszekrényt. Talán azt jól gondolom, hogy a motortartó bakok a bûnösek. A ZS + U-tól kértem árajánlatot, ahol is a legolcsóbb darab 18.000 pénz és mivel nem vagyok anyagilag túl jól eleresztve, csak azt cseréltetném ki a négy bak közül, már, ha annyi van, amelyik általában a legkorábban szokta beadni a kulcsot, a tapasztalatok alapján. Eleve nem értem, miért nem lehet csak a gumit a bakban cserélni, minek az egész szerkezetet egyben!? Ha minden igaz, van még lehetõség szilentes szakival felújíttatni csak a gumit, kérdés, hogy ez mennyire megbízható orvoslása a problémának.
A kevésbé komoly probléma: -Bekapcsolt fûtés és/vagy párátlanítás mellett, a megfelelõ "tekerentyû" helyes, külsõ levegõ beszívása állása mellett is igen erõteljesen párásodnak a hátsó oldalablakok. A pollenszûrõ 2 éve lett kicserélve, de már elõtte is fennállt és utána is maradt a helyzet változatlan. Ötlet?
Elõre is köszönöm a jótanácsaitokat!
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szia !bhnorbert írta:Üdv mindenkinek!
Kettõ probléma jut eszembe, ami mostanában nyugtalanítja kis lelkemet a mi drágánkkal kapcsolatban, ezeket dobnám fel, biztosan tud valaki segíteni.
1999-es, EE111-es modellrõl van szó.
A komolyabb gond: -A motor alapjáraton igen csak mocorog már, berázza az egész kocsiszekrényt. Talán azt jól gondolom, hogy a motortartó bakok a bûnösek. A ZS + U-tól kértem árajánlatot, ahol is a legolcsóbb darab 18.000 pénz és mivel nem vagyok anyagilag túl jól eleresztve, csak azt cseréltetném ki a négy bak közül, már, ha annyi van, amelyik általában a legkorábban szokta beadni a kulcsot, a tapasztalatok alapján. Eleve nem értem, miért nem lehet csak a gumit a bakban cserélni, minek az egész szerkezetet egyben!? Ha minden igaz, van még lehetõség szilentes szakival felújíttatni csak a gumit, kérdés, hogy ez mennyire megbízható orvoslása a problémának.
A kevésbé komoly probléma: -Bekapcsolt fûtés és/vagy párátlanítás mellett, a megfelelõ "tekerentyû" helyes, külsõ levegõ beszívása állása mellett is igen erõteljesen párásodnak a hátsó oldalablakok. A pollenszûrõ 2 éve lett kicserélve, de már elõtte is fennállt és utána is maradt a helyzet változatlan. Ötlet?
Elõre is köszönöm a jótanácsaitokat!
Általában a motor elõtti (vízhûtõ közelében), és a motor mögötti (difiház) szokott fáradni. A vezérlés felõli, és a váltó végénél lévõ nem annyira. Leginkább a vízhûtõnél lévõ fárad., de ha sok a kilométer, és mondjuk Diesel az autó, akkor lehet hogy mind meg van már ereszkedve.....
Ablak párásodás......nem lehet, hogy koszosak az üvegek belülrõl ?
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Inkább a "vizes"/nedves szõnyegek lehetnek felelõsek a párásodásért. Ha szép napos és száraz idõ van, mindig vedd ki a szõnyegeket és nyitott ajtóval szellõztesd át az autót.
Én mindig ezt szoktam. Még télen is, mert a száraz idõbe attól még, hogy hideg van, a légmozgás átszellõzteti.
Amúgy a hátsó ablakokkal mást nem tudsz csinálni, mivel nincs direkt levegõ odavezetés, ergo nincs ami párátlanítsa.
Megjegyzem, ami nekem például sokat javított a párásodáson az az, hogy lefóliáztattam. Pedig nem ez volt vele a célom.
Én mindig ezt szoktam. Még télen is, mert a száraz idõbe attól még, hogy hideg van, a légmozgás átszellõzteti.
Amúgy a hátsó ablakokkal mást nem tudsz csinálni, mivel nincs direkt levegõ odavezetés, ergo nincs ami párátlanítsa.
Megjegyzem, ami nekem például sokat javított a párásodáson az az, hogy lefóliáztattam. Pedig nem ez volt vele a célom.
EE101 Sedan, 7A-FE
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ha nem is erõteljesen, de ez elõfordul nálam is a szedánban, ha sokan ülünk bennebhnorbert írta:A kevésbé komoly probléma: -Bekapcsolt fûtés és/vagy párátlanítás mellett, a megfelelõ "tekerentyû" helyes, külsõ levegõ beszívása állása mellett is igen erõteljesen párásodnak a hátsó oldalablakok. A pollenszûrõ 2 éve lett kicserélve, de már elõtte is fennállt és utána is maradt a helyzet változatlan. Ötlet?
Ami tutira párátlanít, az a klíma bekapcsolása.
Az is lehet, hogy valahol beázik az autód.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Kend meg fékpasztával, hogy könnyen belecsússzon a karmamtyúba. Aztán nézd körbe, hogy nehogy elszakítsa a gumi, kézzel könnyedén kell a helyére menni. Aztán rárakod a porvédõt, sûrített levegõvel meg kell nyomatni. Vagy a légtelenítõ csavar helyén és befogod a fékcsövet, vagy betekered a légtelenítõt és a csövön keresztül csinálod. De nagyon óvatosan bánj vele, mert kilövi a dugattyút. Úgyhogy rakj oda valami fadarabot elé bele a nyeregbe. Ne nyomasd ki teljesen, csak kb annyira, mintha pl egy teljesen kopott fékbetétnél lenne. Vizslasd körbe, hogy a porvédõ szépen a helyén van-e, majd kézzel visszanyomod alapra. Nagyon könnyen kell visszacsúsznia. De tényleg vigyázz a levegõvel, mert komoly sérüléseket is tud okozni a dugattyú!ksz315 írta:Elsõ fék felújítás következik. Annyira nem vágytam rá, de mindegy.
A csúszkákat takarítás után rézpasztával kenem, ez világos, de a dugót kell-e kenni, vagy azt keni a fékfolyadék?
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Az autóhoz adott kézikönyv nem írja ?bhnorbert írta:Üdvözlet!
Meg tudná valaki osztani velem, hogy miként kell egy 1999-es EE111-es modellen (Békaszemû, kerek kis ködlámpákkal) kicserélni a ködfényszóró izzókat?
Elõre is köszönöm a válaszokat!
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Rakj be képet, mert sokféle volt. Gyári, nem gyári, Dealer option...
A lényeg, hogy általában a ködfényszóró izzói csavarosak! Figyelj a pontosan bele passzoló csavarhúzóra és határozottan nyisd meg. Ha elnyalod a fejét, vakarhatod a bukót
A lényeg, hogy általában a ködfényszóró izzói csavarosak! Figyelj a pontosan bele passzoló csavarhúzóra és határozottan nyisd meg. Ha elnyalod a fejét, vakarhatod a bukót
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

