Segítség kellene!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi, ha hazaértem csekkolom.Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Gti tulajok közül valaki csináljon a fűtőradiátorra menő és onnan eljövő csövekről egy képet legyen szives. Fél éve mosom a vizes blokkot, most már megy a fűtés ezerrel, de szerintem össze vannak keverve a csövek.
Amíg a termosztát nem nyit, egy csepp melegvíz nem megy a fűtőradiátorba. Vagy ez normális?
Amíg a termosztát nem nyit, egy csepp melegvíz nem megy a fűtőradiátorba. Vagy ez normális?
Márc 29. ->USA
- somag
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 177
- Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Lőn világosság.somag írta:Köszi, ha hazaértem csekkolom.Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
- szullosz
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, IV.
Gaborbol!
A fűtésradiátornak a termosztát "előtt" kell lennie, tehát a radiátor már rég meleg, de a termosztát még nem nyit...
Egyébként a fűtésradiátorra két cső megy... szerintem nem a "polaritásban" van a hiba, hiszen (elvileg) mindkettő a termosztát "előtt" van!
Valahogy így:
motorblokk -> fűtésradiátor -> fűtéscsap -> termosztát ház
Szabber
A fűtésradiátornak a termosztát "előtt" kell lennie, tehát a radiátor már rég meleg, de a termosztát még nem nyit...
Egyébként a fűtésradiátorra két cső megy... szerintem nem a "polaritásban" van a hiba, hiszen (elvileg) mindkettő a termosztát "előtt" van!
Valahogy így:
motorblokk -> fűtésradiátor -> fűtéscsap -> termosztát ház
Szabber
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Két vizcső megy rá, ahogy Szullosz is írja. Ha fel is vannak cserélve, akkor is csak annyi lehet a különbség, hogy nem fentről lefelé keringeted a vizet, hanem lentről felfele. Ha jól gondolom.
Van egy kiszedett radiátorom lapátokkal, terelőkkel mindennel (magyarul az a nagy fehér doboz), arról tudok képet küldeni. De a csövek értelem szerüen nincsenek rádugva. Esetleg a motortél felől a két csonkról?
Van egy kiszedett radiátorom lapátokkal, terelőkkel mindennel (magyarul az a nagy fehér doboz), arról tudok képet küldeni. De a csövek értelem szerüen nincsenek rádugva. Esetleg a motortél felől a két csonkról?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Nálam most úgy van hogy:
Kijön a blokk jobb oldalán. Onnan egy hosszabb csövön megy be a csap aljára, a csap bal oldaláról be a fűtöradiátor felső csövére, majd ki az alsó csövön és onnan be a termosztát ház jobb oldalába.
Az előző tulaj már barmolta és nem vagyok róla meggyőződve arról, hogy jól rakta vissza.
Erről van szó:
(katt a képre)

Ez a helyes sorrend?
Kijön a blokk jobb oldalán. Onnan egy hosszabb csövön megy be a csap aljára, a csap bal oldaláról be a fűtöradiátor felső csövére, majd ki az alsó csövön és onnan be a termosztát ház jobb oldalába.
Az előző tulaj már barmolta és nem vagyok róla meggyőződve arról, hogy jól rakta vissza.
Erről van szó:
(katt a képre)
Ez a helyes sorrend?
Márc 29. ->USA
Igen, igen itt a pont, ez a helyes válasz!szullosz írta:Helló!
Az egy BVSV. A víztérbe van becsvarva, és hőmérséklet függvényében nyit-zár egy megkerülő csatornát. Alapjárat szabályzás.
Áááááá, csak hallatom a hangom és hülyeséget beszélek:
NEM alapjárat szabályzás, hanem benzingőz visszavezetés...
A többi része helyes...
Bocs.
Sz.
Semmi nem történik, ha egyszerűen ledugózod azt a vákuumcsövet,amin falsot szív!, ez elvileg a folytószelep elé megy. Legalább is addig, amíg nincs másik, de nem létkérdés ez a cucc!
Persze magát a BVSV szelepet tedd vissza a rendszerbe, mert kifolyik a a hűtővized a helyén!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Így kell lennie!
Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső
Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
lehet kivárom a szervizperiodust és toyota servizes arcral megnézetem,,,nem vagyok az a tipus aki széttszed vmit és össze is tudja rakni,,,viszon megint elöjött a bal első telo felöl egy nyeszergös hang is,,,,bár lehet h fékbetét kopásjelző,,azt könnyeben megállapitom!!
rally vb király volt,,mentek classic autok is, közte vmi toyota 2 ajtos sedán.keresek majd képet.
rally vb király volt,,mentek classic autok is, közte vmi toyota 2 ajtos sedán.keresek majd képet.
Sziasztok!
Új vagyok itt,és segítség kéne!Corolla liftback 1988 1.3
Leszeretném engedni a vizet a hűtőből mert melegszik 1-2 napja idáig nem csinálta ezt!
Ma kinyitottam a hűtőt és csupa trutyi minden úg hogy kitisztítanám
de nem tudom hol van a hűtő leengedő csavarja!!!!!!!!!!!!
Help!!!!!!!!!!!!!!
Valaki mondjon egy jó szerelőt aki nem lehúzós de ért hozzá!!
Melegszik a vizem és nem vágom mi lehet a gáz!!!
Új vagyok itt,és segítség kéne!Corolla liftback 1988 1.3
Leszeretném engedni a vizet a hűtőből mert melegszik 1-2 napja idáig nem csinálta ezt!
Ma kinyitottam a hűtőt és csupa trutyi minden úg hogy kitisztítanám
de nem tudom hol van a hűtő leengedő csavarja!!!!!!!!!!!!
Help!!!!!!!!!!!!!!
Valaki mondjon egy jó szerelőt aki nem lehúzós de ért hozzá!!
Melegszik a vizem és nem vágom mi lehet a gáz!!!
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Szervusz ferike77!
Én ugyan lüke vagyok az ilyesmihez, viszont Pacsker már járt hasonlóképp az ő autójával!
viewtopic.php?t=792&start=0
Erre a linkre kattintva megtalálod a projektjét, és ha kicsit lejjebb mész pár hozzászólást, akkor 2008 Március 5.-ei hozzászólásában megtalálod amikor épp ilyesmit csinált! És ami a legjobb, 1-2 képpel is illusztrálta a dolgot.
Remélem tudtam segíteni.
Én ugyan lüke vagyok az ilyesmihez, viszont Pacsker már járt hasonlóképp az ő autójával!
viewtopic.php?t=792&start=0
Erre a linkre kattintva megtalálod a projektjét, és ha kicsit lejjebb mész pár hozzászólást, akkor 2008 Március 5.-ei hozzászólásában megtalálod amikor épp ilyesmit csinált! És ami a legjobb, 1-2 képpel is illusztrálta a dolgot.
Remélem tudtam segíteni.
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"

