Segítség kellene!

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
somag
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somag »

Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.
Avatar
gaborbol
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008 jan. 26, 10:17 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: gaborbol »

Gti tulajok közül valaki csináljon a fűtőradiátorra menő és onnan eljövő csövekről egy képet legyen szives. Fél éve mosom a vizes blokkot, most már megy a fűtés ezerrel, de szerintem össze vannak keverve a csövek.
Amíg a termosztát nem nyit, egy csepp melegvíz nem megy a fűtőradiátorba. Vagy ez normális?
Márc 29. ->USA
Avatar
somag
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 177
Csatlakozott: 2007 okt. 27, 11:24 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: somag »

somag írta:
Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.
Lőn világosság.
:-)
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

Gaborbol!

A fűtésradiátornak a termosztát "előtt" kell lennie, tehát a radiátor már rég meleg, de a termosztát még nem nyit...

Egyébként a fűtésradiátorra két cső megy... szerintem nem a "polaritásban" van a hiba, hiszen (elvileg) mindkettő a termosztát "előtt" van!

Valahogy így:

motorblokk -> fűtésradiátor -> fűtéscsap -> termosztát ház

Szabber
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Két vizcső megy rá, ahogy Szullosz is írja. Ha fel is vannak cserélve, akkor is csak annyi lehet a különbség, hogy nem fentről lefelé keringeted a vizet, hanem lentről felfele. Ha jól gondolom.
Van egy kiszedett radiátorom lapátokkal, terelőkkel mindennel (magyarul az a nagy fehér doboz), arról tudok képet küldeni. De a csövek értelem szerüen nincsenek rádugva. Esetleg a motortél felől a két csonkról?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gaborbol
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008 jan. 26, 10:17 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: gaborbol »

Nálam most úgy van hogy:
Kijön a blokk jobb oldalán. Onnan egy hosszabb csövön megy be a csap aljára, a csap bal oldaláról be a fűtöradiátor felső csövére, majd ki az alsó csövön és onnan be a termosztát ház jobb oldalába.
Az előző tulaj már barmolta és nem vagyok róla meggyőződve arról, hogy jól rakta vissza.


Erről van szó:
(katt a képre)
Kép

Ez a helyes sorrend?
Márc 29. ->USA
Avatar
gaborbol
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008 jan. 26, 10:17 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: gaborbol »

valaki? :oops:
Márc 29. ->USA
Avatar
Robesz
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2008 máj. 19, 10:03 pm

Hozzászólás Szerző: Robesz »

szullosz írta:Helló!

Az egy BVSV. A víztérbe van becsvarva, és hőmérséklet függvényében nyit-zár egy megkerülő csatornát. Alapjárat szabályzás.

Áááááá, csak hallatom a hangom és hülyeséget beszélek:

NEM alapjárat szabályzás, hanem benzingőz visszavezetés...
A többi része helyes...

Bocs.

Sz.
Igen, igen itt a pont, ez a helyes válasz!
Semmi nem történik, ha egyszerűen ledugózod azt a vákuumcsövet,amin falsot szív!, ez elvileg a folytószelep elé megy. Legalább is addig, amíg nincs másik, de nem létkérdés ez a cucc!
Persze magát a BVSV szelepet tedd vissza a rendszerbe, mert kifolyik a a hűtővized a helyén!
Avatar
Robesz
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2008 máj. 19, 10:03 pm

_

Hozzászólás Szerző: Robesz »

Nekem úgy tűnik, mintha beleérne valami a ventibe is. Sajnos mindenképpen meg kellene bontani, mert így....
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Robesz 2008 aug. 20, 06:53 pm-kor.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Így kell lennie!

Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gaborbol
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: 2008 jan. 26, 10:17 pm
Tartózkodási hely: Pécs

Hozzászólás Szerző: gaborbol »

Pacsker írta:Így kell lennie!

Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső :)
Köszi szépen!

Pont egy targonca szerelőnél voltam amikor elkezdett spriccelni a víz belőle.Örültem, hogy volt hirtelen ez a cső is :D
Márc 29. ->USA
Shongi
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2008 feb. 22, 03:10 pm

Hozzászólás Szerző: Shongi »

lehet kivárom a szervizperiodust és toyota servizes arcral megnézetem,,,nem vagyok az a tipus aki széttszed vmit és össze is tudja rakni,,,viszon megint elöjött a bal első telo felöl egy nyeszergös hang is,,,,bár lehet h fékbetét kopásjelző,,azt könnyeben megállapitom!!

rally vb király volt,,mentek classic autok is, közte vmi toyota 2 ajtos sedán.keresek majd képet.
KépKép
ferike77
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2008 aug. 23, 12:55 am

Hozzászólás Szerző: ferike77 »

Sziasztok!

Új vagyok itt,és segítség kéne!Corolla liftback 1988 1.3

Leszeretném engedni a vizet a hűtőből mert melegszik 1-2 napja idáig nem csinálta ezt!

Ma kinyitottam a hűtőt és csupa trutyi minden úg hogy kitisztítanám
de nem tudom hol van a hűtő leengedő csavarja!!!!!!!!!!!!

Help!!!!!!!!!!!!!!

Valaki mondjon egy jó szerelőt aki nem lehúzós de ért hozzá!!

Melegszik a vizem és nem vágom mi lehet a gáz!!!
Avatar
decaon16
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 854
Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
Autód gyártási éve: 1997
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: G6
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Hungary

Hozzászólás Szerző: decaon16 »

Szervusz ferike77!

Én ugyan lüke vagyok az ilyesmihez, viszont Pacsker már járt hasonlóképp az ő autójával!

viewtopic.php?t=792&start=0

Erre a linkre kattintva megtalálod a projektjét, és ha kicsit lejjebb mész pár hozzászólást, akkor 2008 Március 5.-ei hozzászólásában megtalálod amikor épp ilyesmit csinált! És ami a legjobb, 1-2 képpel is illusztrálta a dolgot.

Remélem tudtam segíteni. :roll:
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

Kép
"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Válasz küldése