???:)montoya írta:a hamarosan motorhazteto ala koltozo plusz lovakat es newtonmetereket
E11 - (1997-2002)
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Meglátjuk, igyekszem optimista maradni szombatig.montoya írta: Ez valoszinu, viszont:
-a G6 valto valszeg japan es erosebb igenybevetelhez keszult alapbol is. 1.3-as motorral az eletbe nem lehetne szethajtani.
-6 fokozat azert hat fokozat
-autopalya temponal csokkenne a fogyasztasod a hosszab 6.-nak hala.
De ebbe tenyleg csak akkor erdemes belevagni, ha hosszabb tavon szeretned megtartani a kocsit.
En is gondolkodtam tobbszor, meg gondolkodom is maig valtocseren, mert hosszabb tavon elkepzelheto, hogy a hamarosan motorhazteto ala koltozo plusz lovakat es newtonmetereket nem fogja tartosan szeretni igy kozel 200e futott km utan.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Rövid Neked az... ami Gyöngyinek nincs!bepi81 írta:Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...
sede7: ment pü.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
montoya írta:Rövid Neked az... ami Gyöngyinek nincs!bepi81 írta:Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...A 6. fokozat pont, hogy hossszú, 100-nál 2750 körül forogna vele tudtommal. A gyári fogyasztási adatok pedig leginkább azért vannak szerintem, hogy legyen mit leszarni.
sede7: ment pü.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- kleingy
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 646
- Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
- Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
- Kapcsolat:
Na t.könszúrás és balfxxkodás tipikus esete áll fenn avagy miért ne bízzunk nagy dolgot típusismerettel nem rendelkezõ gyerekkori, ám annál lelkesebb barátra. Drágaságom nem nézte meg, hogy a motort egyetlen nyamvadt bak tartja - a váltót bezzeg három - és felülrõl meg kéne akasztani a motort, úgy tartani a váltócseréhez. Ergo tegnap a fiúk - nem kevés szívással - mintegy 10 órát szerelték a kocsit úgy, hogy a végére semmi sem változott az idegrendszerünk rendkívüli gyengeségén és az ingerküszöb brutális esésén kívül...
Most azon filózom, hogy veszek egy nagy levegõt és elviszem az egyik TK-s szerelõ sráchoz, akinek tényleg van típusismerete és nem otthon, hanem normális szervizben dolgozik és a kuplungcserével együtt a vezérléscserét is megcsináltatom vele. Igaz, a fél fizum kb ott marad, de hát mi a fenét csináljak, otthon nincs se emelõ, se zsiráf, se semmi. Nem gyengén volt ideg tegnap mindenki.

Most azon filózom, hogy veszek egy nagy levegõt és elviszem az egyik TK-s szerelõ sráchoz, akinek tényleg van típusismerete és nem otthon, hanem normális szervizben dolgozik és a kuplungcserével együtt a vezérléscserét is megcsináltatom vele. Igaz, a fél fizum kb ott marad, de hát mi a fenét csináljak, otthon nincs se emelõ, se zsiráf, se semmi. Nem gyengén volt ideg tegnap mindenki.
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Tráj dö Szabberpower!kleingy írta:Na t.könszúrás és balfxxkodás tipikus esete áll fenn avagy miért ne bízzunk nagy dolgot típusismerettel nem rendelkezõ gyerekkori, ám annál lelkesebb barátra. Drágaságom nem nézte meg, hogy a motort egyetlen nyamvadt bak tartja - a váltót bezzeg három - és felülrõl meg kéne akasztani a motort, úgy tartani a váltócseréhez. Ergo tegnap a fiúk - nem kevés szívással - mintegy 10 órát szerelték a kocsit úgy, hogy a végére semmi sem változott az idegrendszerünk rendkívüli gyengeségén és az ingerküszöb brutális esésén kívül...
Most azon filózom, hogy veszek egy nagy levegõt és elviszem az egyik TK-s szerelõ sráchoz, akinek tényleg van típusismerete és nem otthon, hanem normális szervizben dolgozik és a kuplungcserével együtt a vezérléscserét is megcsináltatom vele. Igaz, a fél fizum kb ott marad, de hát mi a fenét csináljak, otthon nincs se emelõ, se zsiráf, se semmi. Nem gyengén volt ideg tegnap mindenki.![]()
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szörnyû...
Szerintem sem kell autószerelõnek lenni a probléma megoldásához. Ha valakinek egy pici mûszaki érzéke is van, akkor nem a végkimenetel a kérdéses, hanem, hogy mennyi idõ alatt készül el. Lehet valakinek másfél nap, lehet valakinek 3 óra.
Õszinte leszek. Megmosolyogtató...
Még ha egy RAV4, összkerekes váltója lett volna.
Szerintem sem kell autószerelõnek lenni a probléma megoldásához. Ha valakinek egy pici mûszaki érzéke is van, akkor nem a végkimenetel a kérdéses, hanem, hogy mennyi idõ alatt készül el. Lehet valakinek másfél nap, lehet valakinek 3 óra.
Õszinte leszek. Megmosolyogtató...
Még ha egy RAV4, összkerekes váltója lett volna.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Lett szédszedve a mûszerfalad mostanában? Nekem akkor csinállta ezt és úgy láttam nem volt jól összedugva, szétszedtem és visszapattintottam és ennyi!kleingy írta:A km órám kezd teljesen megkattanni. Mi lehet a baja, ha konstans többet mutat mint kéne (pl tegnap GPS szerint 46-tal mentem, az órám szerint 82-vel)...? Valamint 40-70 között sokszor ugrál a mutató össze-vissza. A spirált az egyik kollegám már átforgatta egyik nap, csak rosszabb lett tõle.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II


