E11 - (1997-2002)

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

montoya írta:a hamarosan motorhazteto ala koltozo plusz lovakat es newtonmetereket
???:)
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

montoya írta: Ez valoszinu, viszont:
-a G6 valto valszeg japan es erosebb igenybevetelhez keszult alapbol is. 1.3-as motorral az eletbe nem lehetne szethajtani.
-6 fokozat azert hat fokozat :)
-autopalya temponal csokkenne a fogyasztasod a hosszab 6.-nak hala.

De ebbe tenyleg csak akkor erdemes belevagni, ha hosszabb tavon szeretned megtartani a kocsit.

En is gondolkodtam tobbszor, meg gondolkodom is maig valtocseren, mert hosszabb tavon elkepzelheto, hogy a hamarosan motorhazteto ala koltozo plusz lovakat es newtonmetereket nem fogja tartosan szeretni igy kozel 200e futott km utan.
Meglátjuk, igyekszem optimista maradni szombatig. :D A Corit most úgy tûnik, hogy 5-10 évig még megtartom, hacsak nem nyerünk a lottón. :roll: Hamarosan kiderül, kell-e görcsölnöm a témán vagy sem. :)
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bepi81 írta:Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...
Rövid Neked az... ami Gyöngyinek nincs! :D A 6. fokozat pont, hogy hossszú, 100-nál 2750 körül forogna vele tudtommal. A gyári fogyasztási adatok pedig leginkább azért vannak szerintem, hogy legyen mit leszarni. :D

sede7: ment pü. :)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

montoya írta: sede7: ment pü. :)
jöhetne nekem is:D legalább nagyvonalakban. turbó, kompresszor, 1.8, 2.0? (vagy mind, ebben a sorrendben? :D:D:D )
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Montoya!

Nekem is írhatnál valamit a tuningról!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

montoya írta:
bepi81 írta:Szerkezetileg biztosan jobba a G6 váltója, de, hogy fogyasztásra jó hatással lenne a rövid 6. fokozat, hááát kétlem. Az 1,3-as G6-nak is magasabb a gyári megadott fogyasztási adata, mint az 5-ös váltóval...
Rövid Neked az... ami Gyöngyinek nincs! :D A 6. fokozat pont, hogy hossszú, 100-nál 2750 körül forogna vele tudtommal. A gyári fogyasztási adatok pedig leginkább azért vannak szerintem, hogy legyen mit leszarni. :D

sede7: ment pü. :)
:lol: Mindenki magából indul ki... 8) Ja, 100-nál forogna 2750-et a 6. fokozatban, most, meg a C150-essel 2900-at... megéri... :wink:
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Na t.könszúrás és balfxxkodás tipikus esete áll fenn avagy miért ne bízzunk nagy dolgot típusismerettel nem rendelkezõ gyerekkori, ám annál lelkesebb barátra. Drágaságom nem nézte meg, hogy a motort egyetlen nyamvadt bak tartja - a váltót bezzeg három - és felülrõl meg kéne akasztani a motort, úgy tartani a váltócseréhez. Ergo tegnap a fiúk - nem kevés szívással - mintegy 10 órát szerelték a kocsit úgy, hogy a végére semmi sem változott az idegrendszerünk rendkívüli gyengeségén és az ingerküszöb brutális esésén kívül...

Most azon filózom, hogy veszek egy nagy levegõt és elviszem az egyik TK-s szerelõ sráchoz, akinek tényleg van típusismerete és nem otthon, hanem normális szervizben dolgozik és a kuplungcserével együtt a vezérléscserét is megcsináltatom vele. Igaz, a fél fizum kb ott marad, de hát mi a fenét csináljak, otthon nincs se emelõ, se zsiráf, se semmi. Nem gyengén volt ideg tegnap mindenki. :evil: :?
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

kleingy írta:Na t.könszúrás és balfxxkodás tipikus esete áll fenn avagy miért ne bízzunk nagy dolgot típusismerettel nem rendelkezõ gyerekkori, ám annál lelkesebb barátra. Drágaságom nem nézte meg, hogy a motort egyetlen nyamvadt bak tartja - a váltót bezzeg három - és felülrõl meg kéne akasztani a motort, úgy tartani a váltócseréhez. Ergo tegnap a fiúk - nem kevés szívással - mintegy 10 órát szerelték a kocsit úgy, hogy a végére semmi sem változott az idegrendszerünk rendkívüli gyengeségén és az ingerküszöb brutális esésén kívül...

Most azon filózom, hogy veszek egy nagy levegõt és elviszem az egyik TK-s szerelõ sráchoz, akinek tényleg van típusismerete és nem otthon, hanem normális szervizben dolgozik és a kuplungcserével együtt a vezérléscserét is megcsináltatom vele. Igaz, a fél fizum kb ott marad, de hát mi a fenét csináljak, otthon nincs se emelõ, se zsiráf, se semmi. Nem gyengén volt ideg tegnap mindenki. :evil: :?
Tráj dö Szabberpower! :wink:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Háát, a Heynes féle könyv olvasgatása után apuval a garázsban simán kicseréltük a kuplungot mindenféle komplikáció nélkül. Ezek után nem értem, hogy egy autószerelõnek hogy okozhat gondot a váltó kiszerelése.
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

tibierdrol írta:Háát, a Heynes féle könyv olvasgatása után apuval a garázsban simán kicseréltük a kuplungot mindenféle komplikáció nélkül. Ezek után nem értem, hogy egy autószerelõnek hogy okozhat gondot a váltó kiszerelése.
Az érdekes. És hogy támasztottátok fel a motort? :shock:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Szörnyû...
Szerintem sem kell autószerelõnek lenni a probléma megoldásához. Ha valakinek egy pici mûszaki érzéke is van, akkor nem a végkimenetel a kérdéses, hanem, hogy mennyi idõ alatt készül el. Lehet valakinek másfél nap, lehet valakinek 3 óra.
Õszinte leszek. Megmosolyogtató...

Még ha egy RAV4, összkerekes váltója lett volna.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Most hogy mondod, van Haynes könyvem. Most mondja párom, hogy nem merték alátámasztani az olajteknõt, mert nem gondolták, hogy elbírja a motor súlyát. Haynes szerint elbírja. Cumi...
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

A km órám kezd teljesen megkattanni. Mi lehet a baja, ha konstans többet mutat mint kéne (pl tegnap GPS szerint 46-tal mentem, az órám szerint 82-vel)...? Valamint 40-70 között sokszor ugrál a mutató össze-vissza. A spirált az egyik kollegám már átforgatta egyik nap, csak rosszabb lett tõle. :cry:
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

kleingy írta:A km órám kezd teljesen megkattanni. Mi lehet a baja, ha konstans többet mutat mint kéne (pl tegnap GPS szerint 46-tal mentem, az órám szerint 82-vel)...? Valamint 40-70 között sokszor ugrál a mutató össze-vissza. A spirált az egyik kollegám már átforgatta egyik nap, csak rosszabb lett tõle. :cry:
Lett szédszedve a mûszerfalad mostanában? Nekem akkor csinállta ezt és úgy láttam nem volt jól összedugva, szétszedtem és visszapattintottam és ennyi! :wink:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Válasz küldése