Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni...
Fogyasztás
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-
Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni...

Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
+1Lackó írta:Szia !solyom írta:Sziasztok!
2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).
kösz
Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?
Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
+3 deci?[Walaki]D`Lair írta:Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-
Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni...![]()
![]()
Továbbá piros lámpánál nem tûnt fel az 1000-es alapjárat?
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed?montoya írta:+3 deci?[Walaki]D`Lair írta:Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-
Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni...![]()
![]()
Továbbá piros lámpánál nem tûnt fel az 1000-es alapjárat?![]()
Süket-e vagy?!
Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed?![]()
![]()
Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra![]()
Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Jó, de mi javarészt pesten használjuk a kocsitmontoya írta:Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed?![]()
![]()
Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra![]()
Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
Szerintem más rendszerû a cucc, nem emel semennyit az alapjáraton.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Azért ez az iparág is fejlõdik. Nem feltétlenül kókány az. Pontosan tisztában kell lenni az elõnyökkel és a hátrányokkal, költségekkel és remélt haszonnal ill. spórolással. Szerintem egy kis motornál, kis futásnál, nem térülhet meg. Egy beépítésre érdemes szett egy használt autó ára is lehet. Egy 2005-ös 1,6-os árkategóriában szerintem is találni bõven spórolós modelleket, esetleg gyárilag vagy utólagosan gázosra alakított autót.Lackó írta:Szia !solyom írta:Sziasztok!
2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).
kösz
Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?
Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Ja, arról nem is beszélve, hogy gázos autó a legtöbb szervizbe be sem állhatna !!! Egy rakás elõírásnak meg kell felelnie a szerviznek....bubidisc írta:Azért ez az iparág is fejlõdik. Nem feltétlenül kókány az. Pontosan tisztában kell lenni az elõnyökkel és a hátrányokkal, költségekkel és remélt haszonnal ill. spórolással. Szerintem egy kis motornál, kis futásnál, nem térülhet meg. Egy beépítésre érdemes szett egy használt autó ára is lehet. Egy 2005-ös 1,6-os árkategóriában szerintem is találni bõven spórolós modelleket, esetleg gyárilag vagy utólagosan gázosra alakított autót.Lackó írta:Szia !solyom írta:Sziasztok!
2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).
kösz
Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?
Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Nálam is emel pici, de az alap konstans 620-ról indulva nem éri el az 1000-et. Olyan 900 körül lehet klímával az alapjárat.montoya írta:Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed?![]()
![]()
Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra![]()
Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
1,5 éve voltam mûszaki vizsgán, ott a mûszer konstans ennyit mutatott, nem ingadozott sehova...Bohi írta:620 az alapjárat az E11-nek?
Szerintem is túl alacsony, de a gazdaságos üzemnek ára van: üzem melegen remeg a kasztni alapjáraton.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i