Fogyasztás

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-

Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni... :roll: :roll: :roll:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

solyom írta:Sziasztok!

2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).

kösz
Szia !

Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?

Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Lackó írta:
solyom írta:Sziasztok!

2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).

kösz
Szia !

Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?

Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
+1 :roll:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

[Walaki]D`Lair írta:Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-

Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni... :roll: :roll: :roll:
+3 deci?

Továbbá piros lámpánál nem tûnt fel az 1000-es alapjárat? :lol: :lol: Süket-e vagy?! :lol:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

montoya írta:
[Walaki]D`Lair írta:Bakker...fény derült ma a Focus viszonylag magas fogyasztására...-.-

Szélvédõre állított fúvókával automatikusan bekapcsol a klíma, úgy is, hogy nem világít a visszajelzõ LED...és az esetek 99%-ban úgy szoktuk használni... :roll: :roll: :roll:
+3 deci?

Továbbá piros lámpánál nem tûnt fel az 1000-es alapjárat? :lol: :lol: Süket-e vagy?! :lol:
persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed? :lol: :lol:

Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed? :lol: :lol:

Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra :lol: :lol:
Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.

Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

montoya írta:
[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed? :lol: :lol:

Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra :lol: :lol:
Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.

Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
Jó, de mi javarészt pesten használjuk a kocsit :) Itt meg sokat jelent...

Szerintem más rendszerû a cucc, nem emel semennyit az alapjáraton.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Lackó írta:
solyom írta:Sziasztok!

2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).

kösz
Szia !

Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?

Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
Azért ez az iparág is fejlõdik. Nem feltétlenül kókány az. Pontosan tisztában kell lenni az elõnyökkel és a hátrányokkal, költségekkel és remélt haszonnal ill. spórolással. Szerintem egy kis motornál, kis futásnál, nem térülhet meg. Egy beépítésre érdemes szett egy használt autó ára is lehet. Egy 2005-ös 1,6-os árkategóriában szerintem is találni bõven spórolós modelleket, esetleg gyárilag vagy utólagosan gázosra alakított autót.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

szerk* én csak egy hobby autós szintjén írtam ezeket.
Lackó viszont szakember! :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

bubidisc írta:
Lackó írta:
solyom írta:Sziasztok!

2005-ös 1.6 vvti gázosítás gondolatával foglalkozom.
vvti gázos tapasztalatok érdekelnének, vagy útbaigazítás egy másik topic-ba (ha van).

kösz
Szia !

Eszedbe ne jusson. Akkor miért nem vettél inkább 1.4-est, vagy valami Dieselt ?

Ez a gázosítás olyan kókány szarság.....
Azért ez az iparág is fejlõdik. Nem feltétlenül kókány az. Pontosan tisztában kell lenni az elõnyökkel és a hátrányokkal, költségekkel és remélt haszonnal ill. spórolással. Szerintem egy kis motornál, kis futásnál, nem térülhet meg. Egy beépítésre érdemes szett egy használt autó ára is lehet. Egy 2005-ös 1,6-os árkategóriában szerintem is találni bõven spórolós modelleket, esetleg gyárilag vagy utólagosan gázosra alakított autót.
Ja, arról nem is beszélve, hogy gázos autó a legtöbb szervizbe be sem állhatna !!! Egy rakás elõírásnak meg kell felelnie a szerviznek....
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

montoya írta:
[Walaki]D`Lair írta: persze. +3 deci...hol élsz te? cseh2-t nézed? :lol: :lol:

Nem emeli az alapjáratot egyáltalán, onnan tûnt fel, hogy feltûnõen hidegeket fújt és gyanakodni kezdtem, hogy megy a klíma. Elsõre azt hittem, hogy megbaszódott a vezérlése és folyton megy, figyeltem is ma a kompresszort mikor hazaértem. Aztán utána olvastam a focus klub fórumon és akkor derült fény a turpisságra :lol: :lol:
Csak hosszabb úton szoktam használni, de pályatempó mellett tényleg néhány decivel dobja csak meg.

Az viszont nem egészen tûnik normálisnak, hogy nem emeli meg az alapjáratot több kilowatt plusz terhelés. A legtöbb autón kintrõl is simán hallani, hogy megy benne, nekem pl. kb. 300 fordulatot emel az alapjáraton...
Nálam is emel pici, de az alap konstans 620-ról indulva nem éri el az 1000-et. Olyan 900 körül lehet klímával az alapjárat.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

620 az alapjárat az E11-nek?
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Bohi írta:620 az alapjárat az E11-nek?
jaja, kb.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Bohi írta:620 az alapjárat az E11-nek?
1,5 éve voltam mûszaki vizsgán, ott a mûszer konstans ennyit mutatott, nem ingadozott sehova...
Szerintem is túl alacsony, de a gazdaságos üzemnek ára van: üzem melegen remeg a kasztni alapjáraton.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

bepi81 írta:
Bohi írta:620 az alapjárat az E11-nek?
1,5 éve voltam mûszaki vizsgán, ott a mûszer konstans ennyit mutatott, nem ingadozott sehova...
Szerintem is túl alacsony, de a gazdaságos üzemnek ára van: üzem melegen remeg a kasztni alapjáraton.
....és ez gyárilag ennyi ?
Válasz küldése