Megnövekedett olajfogyasztás
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Lackó írta:Hali !Wortex írta:Szia.toyotae10sed írta:megnéztük a hengert,nem volt olyan milyenségü kopás ami engedné az olajfogyasztást,katalizátor van még alatta így csak este látni ha elkezded neki nyomni és a mögöttem lévõ lámpájában,haverom azt mondta akkor köp egy pamacsot amikor tiltáshatáron váltom rá a következõt
Tapasztalat a témával kapcsolatban.
Nálam ugyan ez a motor, 165e km-el zabálta az olajat.
Folyt rajta orrba-szájba is, pl fõtengely szimering miatt is, de
Cseréltünk fõtengelyen komplett csapágysort, és ha már szét volt pakolva, kihúztuk a dugókat is.
Mindig jó minõségû olajat tettem bele, a megfeelõ idõbe, de az olajlehúzó gyûrûk mind be voltak tapadva +az összes furat eldugulva. Érdemes ránézni.
Most már össze van rakva, de még nincs visszakötve minden, nem mentem vele azóta.
A késõbbi tapasztalatokat szívesen megosztom.
Remélem jó lesz ! Megtartod végül ?
A gyûrûk cseréje nem indokolt, mert elkopva nincsenek, a 165e km a Corinak semmi.
Viszont egy alapos tisztogatás elengedhetetlen.
Még egy érdekes dolog, ami miatt nem maradhat el a szétfûzés, még beszerelt állapotban mértünk kompressziót, és minden hengerbe 14,2, 14,3-as érték volt, az meg enyhén szólva is nagyon sok. Ebbõl kiderült, hogy a kompresszió gyûrûk rendben vannak, viszont a sok koksz lerakódott és csökkent az égéstér mérete.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
azt hittem nekem szól hogy megtartom-e,mind1
amúgy szétszedés elõtt nekem is mind a 4 hengerbe 14.1-es értéket mértünk! Viszont nem tudom hogy pl a gyûrûhézagoknak mekkoráknak kéne lennie ahhoz hogy érdemes legyen cserélni? Az enyémbe elvileg 220e van,létezik mondjuk hogy új gyûrûvel szarabb lesz mint elõtte?
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Ha 14-es a kompresszió, a gyûrû csere nem indokolt, tudomásom szerint a 4efe 1.3-as motoroknál a 9-10-es érték az optimális.toyotae10sed írta:azt hittem nekem szól hogy megtartom-e,mind1amúgy szétszedés elõtt nekem is mind a 4 hengerbe 14.1-es értéket mértünk! Viszont nem tudom hogy pl a gyûrûhézagoknak mekkoráknak kéne lennie ahhoz hogy érdemes legyen cserélni? Az enyémbe elvileg 220e van,létezik mondjuk hogy új gyûrûvel szarabb lesz mint elõtte?
A gyûrû hézagoknak nem tudom mit kéne mutatniuk, de kopott kompresszió gyûrûvel nem mérsz 14 fölötti értéket az tuti.
Ha cseréled a gyûrû garnitúrát az nyilván megdobja a költségeket és lehet egy alapos takarítást követõen jó lesz.
Ha minden jól megy, ma már be lesz üzemelve a technika, mérünk kompressziót is, én is kíváncsi vagyok mit fog mutatni.
Üdv: Zoli
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
amúgy 10 alatti értékkel már megy a kukába egy benzines kecske,hát a 14 érték egy kicsit vad,de inkább ennyi mint 9 xd,én is nagyon kíváncsi vagyok a tiedre meg ha szétszedem akkor az enyémre,amúgyta gyûrûszett 4 hengerre 11k+posta,és japán a gyûrû,nekem ez az összeg már elhanyagolható a többi kiadáshoz.
Jobb láb a gázon,a bal meg a jobbon!
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Ezt honnan veszed ? Mielõtt hülyeségeket írsz, nézz utána, hogy mennyi a 4E-FE motor gyár által megadott kompressziója !toyotae10sed írta:amúgy 10 alatti értékkel már megy a kukába egy benzines kecske,hát a 14 érték egy kicsit vad,de inkább ennyi mint 9 xd,.
A 14-es kompresszió iszonyat magas ! A gyár által megadott érték amúgy 9.6:1
Nem túl okos döntés olyat postolni, ami félrevezethet másokat !
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
A helyedben nem spórolnék azon a 13-15 ezer Forinton, amibe a gyûrûszett kerül. Azt írtad, hogy tipp-topp autót szeretnél. Saját tapasztalat, hidd el ! Meg fogod bánni, ha a régi gyûrûkkel rakod össze. A másik, hogy valószínûleg nem fogod megúszni gyûrûtörés nélkül amikor lefûzöd.Wortex írta:Lackó írta:Hali !Wortex írta: Szia.
Tapasztalat a témával kapcsolatban.
Nálam ugyan ez a motor, 165e km-el zabálta az olajat.
Folyt rajta orrba-szájba is, pl fõtengely szimering miatt is, de
Cseréltünk fõtengelyen komplett csapágysort, és ha már szét volt pakolva, kihúztuk a dugókat is.
Mindig jó minõségû olajat tettem bele, a megfeelõ idõbe, de az olajlehúzó gyûrûk mind be voltak tapadva +az összes furat eldugulva. Érdemes ránézni.
Most már össze van rakva, de még nincs visszakötve minden, nem mentem vele azóta.
A késõbbi tapasztalatokat szívesen megosztom.
Remélem jó lesz ! Megtartod végül ?:D Nem tartom meg, de szeretném ha tipp-topp lenne a kocsi, hogy az új gazdájának is legalább annyi öröme legyen benne mint nekem volt.
A gyûrûk cseréje nem indokolt, mert elkopva nincsenek, a 165e km a Corinak semmi.
Viszont egy alapos tisztogatás elengedhetetlen.
Még egy érdekes dolog, ami miatt nem maradhat el a szétfûzés, még beszerelt állapotban mértünk kompressziót, és minden hengerbe 14,2, 14,3-as érték volt, az meg enyhén szólva is nagyon sok. Ebbõl kiderült, hogy a kompresszió gyûrûk rendben vannak, viszont a sok koksz lerakódott és csökkent az égéstér mérete.
Vegyél bele új gyûrût !
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
Lackó írta:A helyedben nem spórolnék azon a 13-15 ezer Forinton, amibe a gyûrûszett kerül. Azt írtad, hogy tipp-topp autót szeretnél. Saját tapasztalat, hidd el ! Meg fogod bánni, ha a régi gyûrûkkel rakod össze. A másik, hogy valószínûleg nem fogod megúszni gyûrûtörés nélkül amikor lefûzöd.Wortex írta:Lackó írta: Hali !
Remélem jó lesz ! Megtartod végül ?:D Nem tartom meg, de szeretném ha tipp-topp lenne a kocsi, hogy az új gazdájának is legalább annyi öröme legyen benne mint nekem volt.
A gyûrûk cseréje nem indokolt, mert elkopva nincsenek, a 165e km a Corinak semmi.
Viszont egy alapos tisztogatás elengedhetetlen.
Még egy érdekes dolog, ami miatt nem maradhat el a szétfûzés, még beszerelt állapotban mértünk kompressziót, és minden hengerbe 14,2, 14,3-as érték volt, az meg enyhén szólva is nagyon sok. Ebbõl kiderült, hogy a kompresszió gyûrûk rendben vannak, viszont a sok koksz lerakódott és csökkent az égéstér mérete.
Vegyél bele új gyûrût !
Szia.
Összeállt a cucc. Új gyûrû nélkül raktuk össze Ferivel, teljes a siker, nem tört, pattant el semmi, nagy a boldogság.
Nem szoktam ilyesmi spórolni, de semmi kopása nem volt a gyûrûknek. Most már mondjuk mindegy, ha eszi, ha nem nem kap mást.
Az olajlehúzókat kiszedtük, szépen kitakarítottuk, az ólajzó furatokat is.
Nagyon szépen fut a motor, egyenletes a járása, semmi mellékzörej. Nagyon örülök az eredménynek.
Kompressziót még nem mértük, ma sor fog rá kerülni. Nincs még benne csak 200-250 km, olajszint stagnál, de ahhoz még kell egy pár 100 km, hogy érdemi tapasztalat is legyen.
Üdv: Zoli.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
-
toyotae10sed
- Újonc

- Hozzászólások: 17
- Csatlakozott: 2013 szept. 14, 11:56 pm
-
Wortex
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 713
- Csatlakozott: 2011 jan. 30, 07:08 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tápiószecsõ
A kompresszió gyûrûk hibátlanok voltak, az olajlehúzók minden dugón be voltak állva min a gerely.toyotae10sed írta:örülök neki hogy sikerült a tákolás
hogy néztek ki a gyûrûk? kox volt? le voltak ragadva?
nemsokára majd én is nekiállok
A 14-3-as kompresszió a sok koksz miatt volt. Holnap mérünk újra egyet.
Kiszedtük õket, alapos takarítás és mentek vissza, mert elkopva egyik sem volt. Most jár mint a svájci óra.
Sok sikert neked is.
E10/liftback 1.3 4efe
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
AE92/liftback GTI 1.6 4age
Hajts lassan és gyönyörködj a tájban, vagy nyomjad neki és épülj bele.
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Mázlista.Wortex írta:A kompresszió gyûrûk hibátlanok voltak, az olajlehúzók minden dugón be voltak állva min a gerely.toyotae10sed írta:örülök neki hogy sikerült a tákolás
hogy néztek ki a gyûrûk? kox volt? le voltak ragadva?
nemsokára majd én is nekiállok
A 14-3-as kompresszió a sok koksz miatt volt. Holnap mérünk újra egyet.
Kiszedtük õket, alapos takarítás és mentek vissza, mert elkopva egyik sem volt. Most jár mint a svájci óra.
Sok sikert neked is.
Kíváncsi vagyok .....
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Végül mi volt a megszorulás oka? Bardos6 hívott, de térerõ nélküli helyre mentem és utána feledésbe merült.
Ha már ilyen jól megcsináltad, miért nem tartod meg? Eladás elõtt csak nagyon "gondos" tulaj költ az autóra
Ha már ilyen jól megcsináltad, miért nem tartod meg? Eladás elõtt csak nagyon "gondos" tulaj költ az autóra
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)