Autós nyílt napok, versenyek - Hungaroring, Pannoniaring...
- Közlekes
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 240
- Csatlakozott: 2011 aug. 13, 12:04 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVII. ker.
Ringes képek 1-2 héten belül, addig a hangulatról:

BMW M1, Porsche 935 (slot car) http://carrera-servo.blog.hu/
Hali!
Mivel nem régóta vagyok a forumon, nem ismerem a tagokat..... gondoltam majd odajön valaki bandázni, beszélgetni
Tényleg jó kis nap volt, vagy 4 liter ásványvizet elszürcsöltem ..... délután fél7 elõtt fejeztem be az utolsó etapot, végén megint kerékcsere.
Este 9re hazaértünk, pizza sör és aludtam mint a jóllakott ovodás
Mivel nem régóta vagyok a forumon, nem ismerem a tagokat..... gondoltam majd odajön valaki bandázni, beszélgetni
Tényleg jó kis nap volt, vagy 4 liter ásványvizet elszürcsöltem ..... délután fél7 elõtt fejeztem be az utolsó etapot, végén megint kerékcsere.
Este 9re hazaértünk, pizza sör és aludtam mint a jóllakott ovodás
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nem is értem. Amikor én csatlakoztam házhoz jöttek.lasi írta:Hali!
Mivel nem régóta vagyok a forumon, nem ismerem a tagokat..... gondoltam majd odajön valaki bandázni, beszélgetni
Mesélj! Mik a tapasztalatok, kanyarsebességek, köridõk, végsebesség? Milyenek voltak slick-ek? Mennyire volt "elég", hozzá a futómû?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csütörtök, Pénteken nagyon magam alatt voltam.
Szombaton is igen rossz kedvûen ébredtem, de gondoltam nem csinálok segget a számból és kimegyek, (bár nem sok kedvem volt).
Kiértem 9 körül. Alig valaki, egyedül a fényképezõ társaságában sétálgattam, úgy, hogy egész nap lõttem maximum 10 fotót...
Már már azon gondolkoztam el is megyek haza, aztán ZDoman rámkurjantott, haragszom-e rá. Elsírtam bánatom, aztán azon kaptam magam, hogy már már felfele görbül a szám és szakmai eszmecseréket folytatunk
Eltelt talán 1-2 óra és a végén igencsak sok klubossal, ismerõssel futottunk össze. Kivel többet, kivel kevesebbet, de sikerült pár szót váltani, vagy csak szemlélni, éppen mit ügyködik autóján.
A teljesség igénye nélkül:
- Zed Kris
- Attila
- ZDoman
- Pitya
- Szmöre
- Bubidisc
- Mdaemon + Közlekes
- BruceE9 + Rita
- TRD + Barbi
- RWD
- Baly
- Ati
- Szuti
- Aaron85
- Lasi
- Havazoo
- Fiszy
- Mozso
...
ha jól tudom jöttek késõbb még, mint pl Walaki
és volt kint pár ismeretlen Toyota-s, Corolla-s, E8-al, E9-el, E11 TTE-vel, E12-vel, Supra-val,
Szó mi szó, ismét képviseltük a Toyota márkát.
Talán a rossz kedv, a jó társaság és a sok Ringes pályanap élménye miatt egyáltalán nem figyeltem az aszfaltra. Még a boxutcákba se nagyon tettem be a lábam, ahol pedig NSX, Hangyász és sok egyéb nyalánkság pihent. Inkább beszélgettünk, sztorizgattunk..
Jött a sok szép kedvesetek én meg a nápolyi okozta morzsa miatt óckodtam a pusziktól, annak ellenére, hogy óriás borostával rommá izzadva úgy nézhettem ki, mint valami csöves
Lementünk a kettes kanyar külsõjére fotózni (persze a teleobit fent hagytam a kocsiba
), kemény 2 percig álltunk is ott, mikor Bubidisc megminvitált minket gokartozni.
1500 volt egy menet, ami a pálya hosszát, minõségét és gokartok színvonalát tekintve igen csekély összeg.
Hamar verbuváltunk egy CCH csapatot és kezdetét vette a vérre menõ csata
ZDoman elõre bejelentette, õ mások testi épsége miatt nem veszi le a lábát a gázról. Nem hittem, hogy komolyan gondolja, de 40-50km/h-nál is Dodgemezni kezdett. Elsõ körben gyakorlatilag tekézett velem (én voltam a golyó), de mindig visszaelõztem, vagy a seggébe voltam. Nem ám csak kocc-kocc, hanem én segítettem neki bevenni a kanyarját és egyenesben is végig rámhúzott kormánnyal bõvítette a pálya szélességét
Ettõl függetlenül nagyon tetszett. és kb ugyanolyat mentünk (pár század különbség).
Második menetben nagy-nagy unszolásra Bubidisc is eljött velünk bizonyítani.
Ezúton szeretnék gratulálni neki és BruceE9-nek, hisz csodaszép idõket mentek. Marci talán 9 tizeddel is jobb volt nálunk. Legközelebb megyek a popótokban és lesek
ZDoman és én viszont annyira egyet mentünk, hogy hihetetlen. Az elsõ körtõl kezdve csata volt. Sportszerûtlenkedni ismét próbálkozott, amit visszavertem, onnantól viszont szép és látványos verseny lett belõle. Nagyon tiszta körünk nem volt, viszont így még Gokartot nem élveztem. Ahogy néztem a nézõk is imádták. A többiekre 2-4 kört vertünk, sokszor kanyarban két oldalról elõzve. Ráéreztünk nagyon. Én érzésre az elsõ menethez képest 15-20 %-al is jobbat mentem (jobb ívek, tempósabb kanyarok), mégis az idõeredmények alig 1 tizeddel többet mutattak, mint az elején. Betudtuk annak, hogy elõtte tankolták meg az összes gokartot. Érdekes...
A végén készült díjnyertes fotó az egymást elismerõ kézfogásról
Nagyon jól éreztem magam.
A többi Toyota-s is szépet ment. Ahogy néztem a nagy átlaghoz képest ügyibbek vagyunk. Gratula! Ritának Max respect! Mentem utána fél kört és nagyon ügyes volt.
Pitya, ZDoman és Én végül a három hátsóssal méltóságteljesen kivonultunk a boxból. Õk csak élményautóztattak, én indultam haza. Maradtam volna, de dolog volt.
Mi volt késõbb? Meséljetek!
Szórólapoztatok?
Köszi mindenkinek, nagyon jól éreztem magam!
Képeim csak ennyi van. Sima katt, semmi átgondolás:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 615Pacsker


Szombaton is igen rossz kedvûen ébredtem, de gondoltam nem csinálok segget a számból és kimegyek, (bár nem sok kedvem volt).
Kiértem 9 körül. Alig valaki, egyedül a fényképezõ társaságában sétálgattam, úgy, hogy egész nap lõttem maximum 10 fotót...
Már már azon gondolkoztam el is megyek haza, aztán ZDoman rámkurjantott, haragszom-e rá. Elsírtam bánatom, aztán azon kaptam magam, hogy már már felfele görbül a szám és szakmai eszmecseréket folytatunk
Eltelt talán 1-2 óra és a végén igencsak sok klubossal, ismerõssel futottunk össze. Kivel többet, kivel kevesebbet, de sikerült pár szót váltani, vagy csak szemlélni, éppen mit ügyködik autóján.
A teljesség igénye nélkül:
- Zed Kris
- Attila
- ZDoman
- Pitya
- Szmöre
- Bubidisc
- Mdaemon + Közlekes
- BruceE9 + Rita
- TRD + Barbi
- RWD
- Baly
- Ati
- Szuti
- Aaron85
- Lasi
- Havazoo
- Fiszy
- Mozso
...
ha jól tudom jöttek késõbb még, mint pl Walaki
és volt kint pár ismeretlen Toyota-s, Corolla-s, E8-al, E9-el, E11 TTE-vel, E12-vel, Supra-val,
Szó mi szó, ismét képviseltük a Toyota márkát.
Talán a rossz kedv, a jó társaság és a sok Ringes pályanap élménye miatt egyáltalán nem figyeltem az aszfaltra. Még a boxutcákba se nagyon tettem be a lábam, ahol pedig NSX, Hangyász és sok egyéb nyalánkság pihent. Inkább beszélgettünk, sztorizgattunk..
Jött a sok szép kedvesetek én meg a nápolyi okozta morzsa miatt óckodtam a pusziktól, annak ellenére, hogy óriás borostával rommá izzadva úgy nézhettem ki, mint valami csöves
Lementünk a kettes kanyar külsõjére fotózni (persze a teleobit fent hagytam a kocsiba
1500 volt egy menet, ami a pálya hosszát, minõségét és gokartok színvonalát tekintve igen csekély összeg.
Hamar verbuváltunk egy CCH csapatot és kezdetét vette a vérre menõ csata
ZDoman elõre bejelentette, õ mások testi épsége miatt nem veszi le a lábát a gázról. Nem hittem, hogy komolyan gondolja, de 40-50km/h-nál is Dodgemezni kezdett. Elsõ körben gyakorlatilag tekézett velem (én voltam a golyó), de mindig visszaelõztem, vagy a seggébe voltam. Nem ám csak kocc-kocc, hanem én segítettem neki bevenni a kanyarját és egyenesben is végig rámhúzott kormánnyal bõvítette a pálya szélességét
Második menetben nagy-nagy unszolásra Bubidisc is eljött velünk bizonyítani.
Ezúton szeretnék gratulálni neki és BruceE9-nek, hisz csodaszép idõket mentek. Marci talán 9 tizeddel is jobb volt nálunk. Legközelebb megyek a popótokban és lesek
ZDoman és én viszont annyira egyet mentünk, hogy hihetetlen. Az elsõ körtõl kezdve csata volt. Sportszerûtlenkedni ismét próbálkozott, amit visszavertem, onnantól viszont szép és látványos verseny lett belõle. Nagyon tiszta körünk nem volt, viszont így még Gokartot nem élveztem. Ahogy néztem a nézõk is imádták. A többiekre 2-4 kört vertünk, sokszor kanyarban két oldalról elõzve. Ráéreztünk nagyon. Én érzésre az elsõ menethez képest 15-20 %-al is jobbat mentem (jobb ívek, tempósabb kanyarok), mégis az idõeredmények alig 1 tizeddel többet mutattak, mint az elején. Betudtuk annak, hogy elõtte tankolták meg az összes gokartot. Érdekes...
A végén készült díjnyertes fotó az egymást elismerõ kézfogásról
A többi Toyota-s is szépet ment. Ahogy néztem a nagy átlaghoz képest ügyibbek vagyunk. Gratula! Ritának Max respect! Mentem utána fél kört és nagyon ügyes volt.
Pitya, ZDoman és Én végül a három hátsóssal méltóságteljesen kivonultunk a boxból. Õk csak élményautóztattak, én indultam haza. Maradtam volna, de dolog volt.
Mi volt késõbb? Meséljetek!
Szórólapoztatok?
Köszi mindenkinek, nagyon jól éreztem magam!
Képeim csak ennyi van. Sima katt, semmi átgondolás:
https://picasaweb.google.com/1003051732 ... 615Pacsker
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 jún. 16, 09:35 pm-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
A fia is tündéri 
Ti csináltatok képeket?
Ti csináltatok képeket?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Vajk ment végül?
Milyen idõket mentek a Corolla-sok?
A Datsun délután sikeresebb volt?
Milyen idõket mentek a Corolla-sok?
A Datsun délután sikeresebb volt?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Úgy emlékszem, hogy Bruce E9 ötlete volt, hogy menjünk. Akkor én már túl voltam a gokarton. Elköltöttem az arra szánt keretet és a cucc is a kocsiban volt. Muszáj volt tréningeznem egyet itt meg most ákciós volt, ezért mentem reggel egyedül.
Pacsker és Zdoman nagyon egymásra talált. Én direkt nem akartam Zdoman közelébe menni. Amit õ csinál azt nálunk kizárással díjazzák, ez tény.
Azért ezek a gépek is elég drágák, 600e-800 között, szóval nem dodzsem.
Krisz igazán jót ment. Nem akartam belemenni egy csatába ezért megpróbáltam ráhajszolni egy lassabb pilótára. Egy ilyen pályán necces elõzni ha nincs a két pilóta közt legalább egy másodperc. Úgy emlékszem 5 tized volt köztünk és ha nem "segít" MDaemon akkor kemény meló lett volna.
Rita is kellemes meglepetés volt a pályán, hatalmasat fejlõdött a két futam során. Közlekes elsõ gokartozása sem tartozott a "na ezt nem is kéne erõltetni" kategóriába.
Kereshetnénk az ilyen alkalmakat mert eddig mindig jó móka volt!
Én is sok toyotással futottam össze. Pl. Zeddel slotcar versenyeztünk a VW standnál. Sajnos neki elromlott vagy kicsúszott az autója így "becsületbõl" én nyertem a 10:15-ös versenyt két nem corollás ellen, mellesleg az óra legjobb köre is az enyém lett így kaptam egy mûszerfal árnyékolót a VW-s hostes Éden Edinától. Kicsit hûvös és távolságtartó volt. ( Bezzeg anno az Édenben!
)
Pacsker és Zdoman nagyon egymásra talált. Én direkt nem akartam Zdoman közelébe menni. Amit õ csinál azt nálunk kizárással díjazzák, ez tény.
Krisz igazán jót ment. Nem akartam belemenni egy csatába ezért megpróbáltam ráhajszolni egy lassabb pilótára. Egy ilyen pályán necces elõzni ha nincs a két pilóta közt legalább egy másodperc. Úgy emlékszem 5 tized volt köztünk és ha nem "segít" MDaemon akkor kemény meló lett volna.
Rita is kellemes meglepetés volt a pályán, hatalmasat fejlõdött a két futam során. Közlekes elsõ gokartozása sem tartozott a "na ezt nem is kéne erõltetni" kategóriába.
Kereshetnénk az ilyen alkalmakat mert eddig mindig jó móka volt!
Én is sok toyotással futottam össze. Pl. Zeddel slotcar versenyeztünk a VW standnál. Sajnos neki elromlott vagy kicsúszott az autója így "becsületbõl" én nyertem a 10:15-ös versenyt két nem corollás ellen, mellesleg az óra legjobb köre is az enyém lett így kaptam egy mûszerfal árnyékolót a VW-s hostes Éden Edinától. Kicsit hûvös és távolságtartó volt. ( Bezzeg anno az Édenben!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- mozso
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2048
- Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
- Autód gyártási éve: 2006
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: BP
- Kapcsolat:
Kar hogy nem szoltatok gokart miatt mind Pacskert, mind ZDomant hivtam 13 ora magassagaban, de semmi valasz nem volt egesz nap. Azota sem. El is setaltatok mellettunk, integettunk (meg a kislanyom is nektek). Kizart nem lattatok. Fura.
Jo hir, hogy a nagyon draga fotomasinat, amit ott felejtettem 13 orakor egy tuzcsapra akasztva 18 orakor kedves barat megtalalta es hazahozta. Apro oromok.
Jo hir, hogy a nagyon draga fotomasinat, amit ott felejtettem 13 orakor egy tuzcsapra akasztva 18 orakor kedves barat megtalalta es hazahozta. Apro oromok.
CCH vezetőségi tag
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
Corolla E12 HB - kovácsolt 1ZZ-FE motor + Garrett GT2860R turbo @ 1.5bar + sok egyéb
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Örülök, hogy meglett a gép.
Mozso, úgy ismersz, hogy nem mennék oda?
Ne furázzál nekem 
Közismert rólam, hogy leülök a metro-n is ismerõs mellé, hogy nem veszem észre. Sajnos csak arra figyelek, ami éppen akkor érdekel (gondolom én). Ne haragudj.
Egyébként mikor jöttetek? Én valahogy pont 13-14 óra fele léphettem le. Megnéztem volna hogy áll most a motor és mi az a nagyon füstölés.
Bubi nagyon irígylem tõled a VW-s hõvédõt
...
Mozso, úgy ismersz, hogy nem mennék oda?
Közismert rólam, hogy leülök a metro-n is ismerõs mellé, hogy nem veszem észre. Sajnos csak arra figyelek, ami éppen akkor érdekel (gondolom én). Ne haragudj.
Egyébként mikor jöttetek? Én valahogy pont 13-14 óra fele léphettem le. Megnéztem volna hogy áll most a motor és mi az a nagyon füstölés.
Bubi nagyon irígylem tõled a VW-s hõvédõt
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Neten találtam õket:





















http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... lyanap_3/7
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... lyanap_3/8
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... yanap_3/17
http://galeria.totalcar.hu/magazin/2013 ... palyanap/5
Ha valaki talált mást, jöhet
Hungaring átépítést rosszul tudtam:
http://f1vilag.hu/hirek/ezen-heten-dont ... epiteserol





















http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... lyanap_3/7
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... lyanap_3/8
http://galeria.totalcar.hu/hirek/2013/0 ... yanap_3/17
http://galeria.totalcar.hu/magazin/2013 ... palyanap/5
Ha valaki talált mást, jöhet
Hungaring átépítést rosszul tudtam:
http://f1vilag.hu/hirek/ezen-heten-dont ... epiteserol
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

