Motoralkatrészek
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Toyotánál? 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ez túl egyértelmû lennePacsker írta:Toyotánál?
Egyáltalán, kell cserélni, ti szoktátok ? (tudom, kiszerelem, megmérem a hosszt...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Amit keresel az a második generációs 4AGE esetleg GZE fõtengely.Danee21 írta:Keresek 4AFE fõtengelyt olyat ami 42es hajtókar csappal lett megádva, 8 lendkerék csavarral és ráadásul még 8 sonkás is lehet hogy az összes ilyen, nem tudom, de most épp ez kéne.
4AFE-ben soha nem volt 42-es hajtókarcsap.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
és 8 csavaros fõtengely?
Vagy E11 korában igen?
Vagy E11 korában igen?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Igazad van!Toytib írta:Amit keresel az a második generációs 4AGE esetleg GZE fõtengely.Danee21 írta:Keresek 4AFE fõtengelyt olyat ami 42es hajtókar csappal lett megádva, 8 lendkerék csavarral és ráadásul még 8 sonkás is lehet hogy az összes ilyen, nem tudom, de most épp ez kéne.
4AFE-ben soha nem volt 42-es hajtókarcsap.
Köszönöm a korrekciót most hivtak hogy nem AFE hanem AGE:) Tehát valakinek ilyen?:D
- TRD
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1456
- Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
- Kapcsolat:
Ez olyan ,mintha Aggteleken gyémántot keresnél...kb ennyire ritka holló ilyet találni bontottan...Danee21 írta:Igazad van!Toytib írta:Amit keresel az a második generációs 4AGE esetleg GZE fõtengely.Danee21 írta:Keresek 4AFE fõtengelyt olyat ami 42es hajtókar csappal lett megádva, 8 lendkerék csavarral és ráadásul még 8 sonkás is lehet hogy az összes ilyen, nem tudom, de most épp ez kéne.
4AFE-ben soha nem volt 42-es hajtókarcsap.
Köszönöm a korrekciót most hivtak hogy nem AFE hanem AGE:) Tehát valakinek ilyen?:D
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) 
KE70 ??? Coupe
KE70 ??? Coupe
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
És most vagy Wortex-nek keresed, vagy ez már a második az utóbbi 1 hétben.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Azt nem tudom hogy neki-e de sikerült egy 40es 4age blokkot találnom az egyik bontó sarkába épp vitték volna vissza vasnak. Oda adták ocsóé Doman meg aszonta' hogyha cserélve lesz dugo hajtókar is akkor bemehet ez. HF és üres blokk viszont vihetõ. 126lovas ha emlékezetem nem csal pont olyan mint amilyen az én GT-mbe volt.Pacsker írta:És most vagy Wortex-nek keresed, vagy ez már a második az utóbbi 1 hétben.
Hû ez egy kicsit zavarosDanee21 írta:Azt nem tudom hogy neki-e de sikerült egy 40es 4age blokkot találnom az egyik bontó sarkába épp vitték volna vissza vasnak. Oda adták ocsóé Doman meg aszonta' hogyha cserélve lesz dugo hajtókar is akkor bemehet ez. HF és üres blokk viszont vihetõ. 126lovas ha emlékezetem nem csal pont olyan mint amilyen az én GT-mbe volt.Pacsker írta:És most vagy Wortex-nek keresed, vagy ez már a második az utóbbi 1 hétben.
Nincsen 40-es blokk.
Nincsen 126lovas blokk és hengerfej sem.
Ha 4age akkor miért kell benne gugattyút és hajtókart cserélni.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Wortex nevû fórumtag hozna helyre egy E9 Bigportos 4AGE-t.
Ha jól tudom, az egyik hajtókarba megforgott a csapágy és talán megsínlette a fõtengely is. 1 db hajtókart keresne, hisz a dugó is zégeresen cserélhetõ rajta, illetve fõtengelyt.
Gondolom Danee21 azt szeretné mondani, hogyha marad a felújítandó (7 bordás) blokk, de kompletten megkapja ennek a bontósnak a 40-es fõtengelyétt, a hozzá tartozó hajtókarokat és dugókat, akkor így is összerakható.
Mivel E10-be lesz, ha jól tudom, ebben az esetben motorszám érdekes kérdés. Ha jó állapotú a bontós blokk is, akkor már érdemes lehetne azt használni alapnak (természetesen alapos tisztítás és horonypucolás után). Mégiscsak együtt koptak a gyûrûk a hengerfallal. 7 borda - 3 borda pedig inkább lélektani különbség, ha nem üzemórás lesz.
Szerintem
Danee21, a csupasz blokkra és a hengerfejre légyszi dobj egy árat priviben.
Köszi!
Ha jól tudom, az egyik hajtókarba megforgott a csapágy és talán megsínlette a fõtengely is. 1 db hajtókart keresne, hisz a dugó is zégeresen cserélhetõ rajta, illetve fõtengelyt.
Gondolom Danee21 azt szeretné mondani, hogyha marad a felújítandó (7 bordás) blokk, de kompletten megkapja ennek a bontósnak a 40-es fõtengelyétt, a hozzá tartozó hajtókarokat és dugókat, akkor így is összerakható.
Mivel E10-be lesz, ha jól tudom, ebben az esetben motorszám érdekes kérdés. Ha jó állapotú a bontós blokk is, akkor már érdemes lehetne azt használni alapnak (természetesen alapos tisztítás és horonypucolás után). Mégiscsak együtt koptak a gyûrûk a hengerfallal. 7 borda - 3 borda pedig inkább lélektani különbség, ha nem üzemórás lesz.
Szerintem
Danee21, a csupasz blokkra és a hengerfejre légyszi dobj egy árat priviben.
Köszi!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ha ugyanarról az emberrõl beszélünkWortex írta:Sziasztok.
Belevágtam egy motor átépítéses projectbe és elakadtam, mert a 2-es henger hajtókar csapágya megadta magát.
Egybefordult, megrágta a fõtengelyt, illetve a hajtókart.
A fõtengelyt gépmûhelyben kipofozták, de a hajtókart nem szeretném kókányolni, ha esetleg lenne valakinek egy szuvenírbe, azonnal megvenném.
Amíg ezt nem sikerül beszereznem, nem tudom a blokkot felfûzni.
Kérdésem a következõ lenne:
1: szükségem lenne egy nagy csapos hajtókarra E9-es Bigport 7 bordás 4A-GE blokkba
2: kábelkorbács ugyancsak ehhez a motorhoz és önindító
Ha esetleg valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném.
Üdv:Zoli.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Nem ugyan ez, ami nekem kellet MR2be megy:). Mindjárt dobok PM-et. Mivel a a hajtókar csap 40es a régi 42es volt ezért kap 4 hajtókart és mivel eddig 18as volt a dugocsapszeg most 20as lesz ezért az is csere. Igy most kap a delikvens egy uj szettet gyakorlatilag. Nekünk pedig marad egy blokk meg egy hengerfej.Pacsker írta:Ha ugyanarról az emberrõl beszélünkWortex írta:Sziasztok.
Belevágtam egy motor átépítéses projectbe és elakadtam, mert a 2-es henger hajtókar csapágya megadta magát.
Egybefordult, megrágta a fõtengelyt, illetve a hajtókart.
A fõtengelyt gépmûhelyben kipofozták, de a hajtókart nem szeretném kókányolni, ha esetleg lenne valakinek egy szuvenírbe, azonnal megvenném.
Amíg ezt nem sikerül beszereznem, nem tudom a blokkot felfûzni.
Kérdésem a következõ lenne:
1: szükségem lenne egy nagy csapos hajtókarra E9-es Bigport 7 bordás 4A-GE blokkba
2: kábelkorbács ugyancsak ehhez a motorhoz és önindító
Ha esetleg valaki tudna segíteni, nagyon megköszönném.
Üdv:Zoli.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)

