Ez engem is érdekelne... Kezdve úgy, hogy egy bontottról hogyan lehetne szépen levenni az üveget...lehella írta:Sziasztok! Olcsón tudnék venni egy lámpa búra üveget az E11-ünk lyukas elsõ fényszórója helyett, lényegesen olcsóbb mint egy komplett. Kérdésem az, hogy hogyan lehet kicserélni az üveget viszonylag egyszerûen, fájdalommentesen? Valaki foglalkozott már ilyesmivel?
E11 - (1997-2002)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- lehella
- Visszajáró

- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2012 okt. 23, 02:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Most nincs elõttem hogy van rögzítve a búra az E11-en, kint meg esik az esõ hogy megnézzem, szóval... Ladánál ez volt a recept, a búra kiszedésre: link
Toyota Corolla E11 4EFE
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Barátaim!
Aki látott már 4efe motort leszerelt lendítõkerékkel, megmondaná nekem, hogy a motor-váltó közti védõlemez váltó felõli oldalán honnan folyhat olaj úgy, hogy a lendkerék és a lemez motor felõli oldala száraz marad?
Konkrétan az érdekel, lehet- e az olajteknõ íves része, vagy biztos szimmering? Mert mint azt már írtam ezen oldalakon, olajfolyásom van, de nem látom pontosan, és nem venném le potyára a váltót.
Köszönet!
Aki látott már 4efe motort leszerelt lendítõkerékkel, megmondaná nekem, hogy a motor-váltó közti védõlemez váltó felõli oldalán honnan folyhat olaj úgy, hogy a lendkerék és a lemez motor felõli oldala száraz marad?
Konkrétan az érdekel, lehet- e az olajteknõ íves része, vagy biztos szimmering? Mert mint azt már írtam ezen oldalakon, olajfolyásom van, de nem látom pontosan, és nem venném le potyára a váltót.
Köszönet!
- Skyll
- Visszajáró

- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány
Sziasztok!
Most léptem be a Club-ba, mert szükségem lenne egy kis segítségre.
De elõbb bemutatkozom. Balázs vagyok és van egy Toyota Corolla (E110) 1.4 VVT-i Harmony sedan-om, ha minden igaz, így nevezik a típust (ráncfelvarrott E11). Azt hiszem egy ilyen Club-ba valahogy így kell bemutatkozni. Nem? :)
2 hónapja vettem, és nincs benne csomagtér világítás.
Olvastam kb. a fórum felénél, hogy ki van építve hozzá a vezetékelés és van csatlakozója is, még képet is találtam róla, úgyhogy nagyon precíz a fórum, grat!
Viszont ha tudna valaki egy képet csinálni magáról a lámpáról, hogy hol van és hogy néz ki, az nagy segítség lenne!
Esetleg bontott vagy új lámpa is érdekelne!
Köszi!
Most léptem be a Club-ba, mert szükségem lenne egy kis segítségre.
De elõbb bemutatkozom. Balázs vagyok és van egy Toyota Corolla (E110) 1.4 VVT-i Harmony sedan-om, ha minden igaz, így nevezik a típust (ráncfelvarrott E11). Azt hiszem egy ilyen Club-ba valahogy így kell bemutatkozni. Nem? :)
2 hónapja vettem, és nincs benne csomagtér világítás.
Olvastam kb. a fórum felénél, hogy ki van építve hozzá a vezetékelés és van csatlakozója is, még képet is találtam róla, úgyhogy nagyon precíz a fórum, grat!
Viszont ha tudna valaki egy képet csinálni magáról a lámpáról, hogy hol van és hogy néz ki, az nagy segítség lenne!
Esetleg bontott vagy új lámpa is érdekelne!
Köszi!
Sziasztok! Patrik vagyok:)
ma regisztráltam és szeretnék segítséget kérni tõletek... van egy Toyota Corolla 1.4 VVTI E11 ráncfelvarrót japán gépszörnyetegem. Csak a mûszerfal világításaim nagy része kiégett és ebben szeretnék segítséget kérni tõletek, hogy lehet cserélni. Az egyik kolléga hozzászólását néztem ott leírta elég részletesen, de azért rákérdeznék hogy a kilométer óránál csak a spirált kell lekötni és kivehetõ az egész vagy van még más is esetleg kábelezés egyéb? És fordulatszám nélküli az óra
Válaszotokat köszönöm elõre is! Sziasztok!
ma regisztráltam és szeretnék segítséget kérni tõletek... van egy Toyota Corolla 1.4 VVTI E11 ráncfelvarrót japán gépszörnyetegem. Csak a mûszerfal világításaim nagy része kiégett és ebben szeretnék segítséget kérni tõletek, hogy lehet cserélni. Az egyik kolléga hozzászólását néztem ott leírta elég részletesen, de azért rákérdeznék hogy a kilométer óránál csak a spirált kell lekötni és kivehetõ az egész vagy van még más is esetleg kábelezés egyéb? És fordulatszám nélküli az óra
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Pa7r1k:
A km órához a spirálon kívül megy még két kábelkötegm de azoknak van akkora hossza, hogy ki tudd bújtatni az egész csoportot (állítható magasságú kormány nélkül picit macera, de ki lehet játszani a helyérõl), és elég utána lecsatlakoztatni.
Izzókból ha jól emlékszem kell bele 4 db W5W _ilyen_ (ezeken van egy-egy zöld gumibugyi, jó eséllyel teljesen rásülve uh a leszedésnél vigyázz rájuk!), valamint összesen 15 db 1,2W-os rizsszem izzó (_ilyen_). Ebben a 15-ben benne vannak a visszajelzõ lámpák is (Check engine, kézifék, ABS, index, stb...), amiket lehet h nem is kell cserélni.
Skyll:
Csomagtér világításból nem kell feltétlenül gyárit vadászni, sztem jobban jársz ha veszel egy LED szalagot, és azt kötöd be a csatlakozóra. Egyrészt gyorsabban megvalósítható, másrészt sokkal egyenletesebbre meg tudod csinálni a világítást, mint a gyári kis lámpával. Magamnak készítettem egy 3 izzós kis lámpát, és azt tettem fel a csomagtér felsõ peremére belülrõl. Éjszaka is olyan fényt ad, hogy bármit megtalálsz egybõl, valamint a 3 izzó miatt (két széle + középen) nem árnyékolod ki az egészet ha elépakolsz valamit.
A km órához a spirálon kívül megy még két kábelkötegm de azoknak van akkora hossza, hogy ki tudd bújtatni az egész csoportot (állítható magasságú kormány nélkül picit macera, de ki lehet játszani a helyérõl), és elég utána lecsatlakoztatni.
Izzókból ha jól emlékszem kell bele 4 db W5W _ilyen_ (ezeken van egy-egy zöld gumibugyi, jó eséllyel teljesen rásülve uh a leszedésnél vigyázz rájuk!), valamint összesen 15 db 1,2W-os rizsszem izzó (_ilyen_). Ebben a 15-ben benne vannak a visszajelzõ lámpák is (Check engine, kézifék, ABS, index, stb...), amiket lehet h nem is kell cserélni.
Skyll:
Csomagtér világításból nem kell feltétlenül gyárit vadászni, sztem jobban jársz ha veszel egy LED szalagot, és azt kötöd be a csatlakozóra. Egyrészt gyorsabban megvalósítható, másrészt sokkal egyenletesebbre meg tudod csinálni a világítást, mint a gyári kis lámpával. Magamnak készítettem egy 3 izzós kis lámpát, és azt tettem fel a csomagtér felsõ peremére belülrõl. Éjszaka is olyan fényt ad, hogy bármit megtalálsz egybõl, valamint a 3 izzó miatt (két széle + középen) nem árnyékolod ki az egészet ha elépakolsz valamit.
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Nekem ugyan nem vvti-s van, de mindkettõben meg tudtam oldani a km. óra "kifordítását" anélkül, hogy bármilyen kábelét vagy bowdenjét lekötöttem volna. Ha a kormányt leengedem, akkor szépen fel lehet billenteni a mûszerfal tetejére az egészet. Visszarakáskor viszont ellenõrizni kell, hogy a mutatók nem fordultak-e át idõközbenPa7r1k írta:Sziasztok! Patrik vagyok:)
ma regisztráltam és szeretnék segítséget kérni tõletek... van egy Toyota Corolla 1.4 VVTI E11 ráncfelvarrót japán gépszörnyetegem. Csak a mûszerfal világításaim nagy része kiégett és ebben szeretnék segítséget kérni tõletek, hogy lehet cserélni. Az egyik kolléga hozzászólását néztem ott leírta elég részletesen, de azért rákérdeznék hogy a kilométer óránál csak a spirált kell lekötni és kivehetõ az egész vagy van még más is esetleg kábelezés egyéb? És fordulatszám nélküli az óraVálaszotokat köszönöm elõre is! Sziasztok!
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Kalmi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 409
- Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Pár gondolat:
-Az E10 mûszer egységébe már nem ment spirál. Elektronikusan kapja a sebességjelet. Az E11-nél sem hiszem, hogy visszatértek volna rá.
-A mûszerek skálájának és mutatóinak megvilágítását 3db W5W lámpa biztosítja, ezek nem úgy vannak elosztva, hogy minden mûszerhez külön izzó jut, hanem a középsõ izzó fényébõl jut egy kicsi a sebességmérõ jobb széléhez és a fordulatmérõ bal széléhez + a mutatókhoz is... A jobb oldali izzóból jut a benzinszint mérõhöz és a fordulat sz mérõ jobb feléhez. A mutatók anyagukban szinezettek.
-A gumibugyik arra szolgálnak, hogy az izzólámpa fényébõl kiszûrjék a sárgás összetevõt és fehérebb legyen a megvilágítás. Tehát sosem volt kék vagy zöld a megvilágítás. Ennek az mellékhatása, hogy a fényerõsséget is csökkenti. Nekem a legjobban a sima W5W vált be azon a helyen gumibugyi nélkül, kicsit sárgás a fénye, de legalább jól látni a mûszereket és egyenletesebb a megvilágítás, mintha LED-el csinálnám (azzal is próbáltam) de olyan foltos volt, hogy zavart. Ledbõl csak olyan jó, ami kellõen alacsony/lapos + oldalra is világít.
-Az E10 mûszer egységébe már nem ment spirál. Elektronikusan kapja a sebességjelet. Az E11-nél sem hiszem, hogy visszatértek volna rá.
-A mûszerek skálájának és mutatóinak megvilágítását 3db W5W lámpa biztosítja, ezek nem úgy vannak elosztva, hogy minden mûszerhez külön izzó jut, hanem a középsõ izzó fényébõl jut egy kicsi a sebességmérõ jobb széléhez és a fordulatmérõ bal széléhez + a mutatókhoz is... A jobb oldali izzóból jut a benzinszint mérõhöz és a fordulat sz mérõ jobb feléhez. A mutatók anyagukban szinezettek.
-A gumibugyik arra szolgálnak, hogy az izzólámpa fényébõl kiszûrjék a sárgás összetevõt és fehérebb legyen a megvilágítás. Tehát sosem volt kék vagy zöld a megvilágítás. Ennek az mellékhatása, hogy a fényerõsséget is csökkenti. Nekem a legjobban a sima W5W vált be azon a helyen gumibugyi nélkül, kicsit sárgás a fénye, de legalább jól látni a mûszereket és egyenletesebb a megvilágítás, mintha LED-el csinálnám (azzal is próbáltam) de olyan foltos volt, hogy zavart. Ledbõl csak olyan jó, ami kellõen alacsony/lapos + oldalra is világít.
- Pepe
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 531
- Csatlakozott: 2010 jan. 20, 08:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Nem akarok kötekedni de a W5W ügye azt jelenti hogy 5 wattos az izzó. És a km órában ugyanolyan izzó megy csak 2 wattos. Legalábbis én olyat vettem bele. Az 5 Wattossal szét fog égni a foglalat..., mert az rendszámtábla világításhoz vagy helyzetjelzõhöz van.
Meg túl világos is.
Javítsatok ki ha rosszul tudom.
Meg túl világos is.
Javítsatok ki ha rosszul tudom.
MR2 - 2001
