Jorn írta:syab19,
én javasolnék egy motormosást, utána sokkal kulturáltabban lehet majd turkálni a sok csatlakozó között...
mosás elõtt én át szoktam nézni, illetve lezacskózni az elektronikai részeket, csatlakozókat, lehet találsz közben valami szétcsúszott vagy lelazult csatit...
mosás közben/után pedig sokmindenre rácsodálkozik az ember, hogy nahát, ilyen alkatrész is van...

amúgy a folyadékok (kuplung, fék stb.) nekem elég sötétnek tûnnek a fotón, persze a hibához nemigen lehet közük, de érdemes ellenõrizni
meghálálja a gondosságot a Corolla...

Én személy szerint nem tartom túl hasznos dolognak a motor mosogatását, sõt ez egy inkább csak poros motortér mint koszos, ami teljesen rendben van.
A csatlakozókra visszatérve, ezen a típuson már nagyon jó minõségû vízálló csatik vannak, tehát felesleges "lezacskózni" és arra azért kíváncsi lennék, mennyi idõ egy olyan motormosás, ha minden elektronikát és csatlakozót lezacskóz valaki
Sokszor nem is az elektronikák sínylik meg a mosogatást, hanem a mechanikai részek, mint pl. a fûtéscsap,gázbovden,torlószelep tengely és teljes mechanikája, motortérzár és bovdenvég stb.
Sokan elfelejtik hogy ezeknek a részeknek kenést kell biztosítani, legegyszerûbb zsírspray használata.
Sûrûn elõfordul hogy motormosás után elhaláloznak a gyújtókábelek is, mivel a gyertyahüvelyekbe beszivárgó víz, melegedés után párát képez és képes kifúrni a nagyfeszültség a gyertyapipák oldalát, amit nem apró pénz pótolni
