ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 649
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ewing »

Igazad van Sancy nem kürtöltem szét, de sosem palástoltam: lehet, hogy elfogom adni......

Természetesen örülnék ha jelenlegi vagy jövõbeli klubtag venné meg.

De remélem nem haragszik senki, mert nem ide tettem ki elõször magát a hirdetést..... a hír itt volt elõször, nem a használtautón. ;)
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Ewing írta:Nem volt az olyan hamar...... Mióta megvan szinte nincs olyan hónap, hogy eszembe ne jutna meddig tart a közös utunk, de most végleg eldöntöttem.....

Miért? Az elõzõ autóval hatalmas szerencsém volt ezt mindig is tudtam, mióta megvan a Gti azóta méginkább.

2 dolog miatt vettem meg a Gti-t

- az 1,3 garázsba kerülhessen, mert látszik rajta, hogy nem tesz jót, hogy szabad ég alatt áll
- mióta nézegetem a corollákat, azóta tetszik a Gti

Sajnos a Gti-nek sem tesz jót, hogy szabad ég alatt tartom. :( Akkora lelki erõm sajnos nincs, hogy egy olyan horderejû projektbe belevágjak néhány év múlva (vagy akár most) mint Matyi, Gugyor, Bohi, Taki csak, hogy néhány példát említsek.

Még egy autót meg nem tarthatok anyunál a garázsban letakarva. :(

Ide Pestre veszek valamit a tucatautók közül (igyekszem Japán vonalon maradni), majd meglátjuk mit találok, hobbinak meg ott van az 1,3-as ami nem megy, nem ritka, de cserébe nagyon szép, nagyon jó állapotú és nagyon szeretem.
Ilyet sem hallottam még :lol: Van egy -legalább valamilyen szinten- érdekes E9 GTi-d, meg egy jó állapotú, de mûszaki szempontok alapján tekintve halom szar karbis trágyád, és eladod a GTi-t? Grat! :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 649
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ewing »

10 emberbõl 8, ha választania kellene az 1,3-astól szabadulna meg......... (Ami injektoros, de értem mire célzol. :) ;) )
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Ewing írta:10 emberbõl 8, ha választania kellene az 1,3-astól szabadulna meg......... (Ami injektoros, de értem mire célzol. :) ;) )
En atraknam bele a GTi cuccokat azt had' szoljon :-D
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Józsi!

Az 1.3 annyira gyári (100 ezer alatti km-es), zörgésmentes, rücskös kormányos..., hogy az az élvezet benne, hogy olyan régi Toyota-t vezetsz, mont ami most gördült volna ki a gyárból. Tényleg vidám dolog és megvan a hangulata.
Ha a Gt-i lenne ilyen állapotban, szerintem nem gondolkozna Ewing, de sajnos utóbbinak van sok nyûgje és össze nem hasonlítható állapotban van. Nem azt jelenti, hogy rom, de az 1.3-ashoz szokott érzethez képest rosszabb.
Annó többször is hívott Ewing, hogy ezt, azt a Gt-it vegyük meg, de mindig óva intettem, hogy jól gondolja meg, mert egy átlagos ilyen idõs autó sokkal jobban "le van lakva", mint az 1.3-as etalonja.
Ha Antinak autót ajánlanék, mert az 1.3-at múzeumba akarná állítani, akkor egy 6-12 éves Japán Camry-Accord-Galant kategóriájú jól felszerelt, csendes, lehetõleg minél kevesebb km-es autót mondanék. Más kérdés az üzemeltetése, megbízhatósága, de úgy érzem, akkor lépne elõre a komforttal, felszereltséggel, miközben megtartaná az 1.3-as új autós feelinget.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

IS200-at már nem is ajánlasz? :P
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Amit én tennék:

1. Eladnám az 1.3 motorját, simán kap érte 60, de ha kivárja még 80 ezret is.
2. A befolyt összegbõl full felújítanám a 4A-GE motort.
3. Ügyes lakatos egy flexel gyorsan átpapírozza....(itt nem részletezem:))
4. Betenném a felújított motort a 1.3 bódéba. + amit kell...
5. A maradék cumókat kiárulnám.
5. Kevés anyagi ráfordítással lenne egy új 4A-GE-m egy új kasztniban...

KELL ENNÉL TÖBB??
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Ewing
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 649
Csatlakozott: 2009 jún. 27, 02:09 pm
Autód gyártási éve: 1990
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Ewing »

Midenkinek köszönöm a jó tanácsot, de Pacsker fogalmazta meg legjobban amit érzek. (köszönet érte. ; )

Még a szóba jöhetõ típusokba is beletalált. :) 2000 környéki japánt szeretnék a Gti helyett, keveset futott 5ajtós Avensis, kombi Galant, 5 ajtós Carisma, Space Star, 323F, esetleg Premacy jöhet szóba, ill. jelenleg ezekkel szemezek. De ezt majd az idõ eldönti, hisz megkíméltet a fent említett típusokból sem találni minden sarkon (ráadásul akkoriban nagy divat volt a kék mûszerfal/kárpit kombináció, (a faberakásról nem is beszélve :) ) ami nem nagyon jön be.....)

Addig is élvezem az utazást a Gti-vel és lassan szépen elköszönünk egymástól.......

A Toyota és a Gti szelleme legyen veletek! :)

De ez már talán nem is illik az "Eladó Corolla" topikba.....
EE90 2E-E; 1,3 Liftback
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Off, de ebbõl a kategóriából nem hagynám ki a 626 es a Primera kombi benzines verzióját, mindkettõ nagyon kellemes igásló és milla alatt vannak már. Avensis szerintem túlárazott, és a Galant kinézetéhez képest pl. nagyon semmilyen.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

montoya írta:Off, de ebbõl a kategóriából nem hagynám ki a 626 es a Primera kombi benzines verzióját, mindkettõ nagyon kellemes igásló és milla alatt vannak már. Avensis szerintem túlárazott, és a Galant kinézetéhez képest pl. nagyon semmilyen.

+a galant rohadós is!
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

keveset futott, nem széthajtott , nem túlárazott avet nem találsz. hónapokig kerestem, feladtam.
carismának francia a váltója 150e km után behal. javítása csilliók. megnézõs kat.
mazda 323F kombi, nissan vonalon nézelõdnék.
Avatar
bagoly
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 425
Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
Autód gyártási éve: 1991
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)

Hozzászólás Szerző: bagoly »

Nissan Primera. Én is sokáig néztem, abból jó állapotúak vannak és megbízhatók (családban volt és van jó pár Nissan) és nem is a kivagyi fittipaldik autója.
Premacy-t erõsen lájkolja a rozsda (jóbarátomnak van), 99%-uknál kakaófoltos a kárpit nagy része (meg van még pár családos embernek a környékemen).
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

Ugyan ebben a cipõben járok.
Ha valaki talál valami szépet az megköszönöm.
Inkább legyen kicsit túlárazott, de tuti.
Ewing írta:Midenkinek köszönöm a jó tanácsot, de Pacsker fogalmazta meg legjobban amit érzek. (köszönet érte. ; )

Még a szóba jöhetõ típusokba is beletalált. :) 2000 környéki japánt szeretnék a Gti helyett, keveset futott 5ajtós Avensis, kombi Galant, 5 ajtós Carisma, Space Star, 323F, esetleg Premacy jöhet szóba, ill. jelenleg ezekkel szemezek. De ezt majd az idõ eldönti, hisz megkíméltet a fent említett típusokból sem találni minden sarkon (ráadásul akkoriban nagy divat volt a kék mûszerfal/kárpit kombináció, (a faberakásról nem is beszélve :) ) ami nem nagyon jön be.....)

Addig is élvezem az utazást a Gti-vel és lassan szépen elköszönünk egymástól.......

A Toyota és a Gti szelleme legyen veletek! :)

De ez már talán nem is illik az "Eladó Corolla" topikba.....
1998 E11 4EFE
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Folytassuk itt! (katt!)
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése