Corolla elektronika probléma?
- kari
- Visszajáró

- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as E12 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik (vagy még több) indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Az önindítóban a szénkefe cserélve lett, az akksi, gyertyák újak.
Köszönöm a válaszokat elõre is!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as E12 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik (vagy még több) indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Az önindítóban a szénkefe cserélve lett, az akksi, gyertyák újak.
Köszönöm a válaszokat elõre is!
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Nyilván valami kontakthiba, hidegben a fémek összehúzódnak - nincs kontakt, felmelegedve kitágulnak - összeérnek, van kontakt.kari írta:Sziasztok!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as E12 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik (vagy még több) indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Az önindítóban a szénkefe cserélve lett, az akksi, gyertyák újak.
Köszönöm a válaszokat elõre is!
Elsõ körben én átnéznék, megmozgaték minden csatlakozót, kábelt, biztosítékot, relét stb. tehát mindent amit találok a motortérben, amit lehet azt széthúzni-összedugni is, a földelési pontoknál meghúzni a csavarokat...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- kari
- Visszajáró

- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi, megpróbálkozom vele. Azt még nem írtam, hogy van benne egy Meta System típusú riasztó, ami nem reagál semmire. Van hozzá egy 2 nyomógombos távirányító, de hiába nyomom, semmi reakció. Lehet az kavar bele? (A távirányítóban az elemek jók..)Jorn írta:
Nyilván valami kontakthiba, hidegben a fémek összehúzódnak - nincs kontakt, felmelegedve kitágulnak - összeérnek, van kontakt.
Elsõ körben én átnéznék, megmozgaték minden csatlakozót, kábelt, biztosítékot, relét stb. tehát mindent amit találok a motortérben, amit lehet azt széthúzni-összedugni is, a földelési pontoknál meghúzni a csavarokat...
És az elõzõ oldalakon említett hibakód-kiolvasási módszer e12-nél is mûködik?
sziasztok! ez a téma engem is érdekelne, nekem is ugyanezt csinálja azzal a különbséggel, hogy 2.ra mindig indul, de van, hogy 2 nap hidegen állás után is pöccre indul. Végülis annyira nem zavaró ha a garázsból indulok, de elég gáz egy Toyotával fél percig indítózni társaságban :S Milyen csatlakozókat érdemes megmozgatni? Akksit most cseréltem, ott kontakthiba nem lehet. 1-2 óra állás után nekem is indul még hidegben is... Köszi a válaszokat elõre iskari írta:Köszönöm a választ, holnap szabadnap alkalmával neki esek a motortérnek, meglátjuk mit eredményez.
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Motor test szokott eloxidálódni...Jorn írta:Nyilván valami kontakthiba, hidegben a fémek összehúzódnak - nincs kontakt, felmelegedve kitágulnak - összeérnek, van kontakt.kari írta:Sziasztok!
1 hónapja vásároltam egy 2003-as E12 1.4 vvt-i Corollát és fokozatosan elkezdett elõjönni egy indítási probléma. Jelenleg ott tartok, hogy ha 4-5 órát áll 1 helyben az autó (akár 30°C van, akár 10°C), csak második-harmadik (vagy még több) indításra indul be. Van, hogy tekeri egy darabig, majd egy kattanó hangot hallatva megáll és újra kivillannak a ledek a mûszerfalon, de olyan is van, hogy rögtön csak a kattanó hang hallatszik és kész. Majd amikor 2.-3. indításnál beindul, tökéletes az alapjárat és minden más is. Ha leállok vele és 1-2 órán belül újra indulok, elsõre indul hiba nélkül. Az önindítóban a szénkefe cserélve lett, az akksi, gyertyák újak.
Köszönöm a válaszokat elõre is!
Elsõ körben én átnéznék, megmozgaték minden csatlakozót, kábelt, biztosítékot, relét stb. tehát mindent amit találok a motortérben, amit lehet azt széthúzni-összedugni is, a földelési pontoknál meghúzni a csavarokat...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Majd kiderül, ha jön a hideg idõjárás...kari írta:Vasárnap az összes csatlakozót, amit csak találtam (és hozzáfértem) a motortérben széthúztam és kontakt spray-vel befújtam. Aznap és tegnap reggel is elsõre indult, majd most több, mint egy napot állt és most is pöccre. Nem akarom elkiabálni, de ez bíztató..
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
De ezek bontható (csatlakozóval ellátott) kábelek, legalábbis némelyik...kari írta:A jól sejtem, Yautja arra gondolt, amik a motortérben vannak a kasztnihoz csavarozva kábelek. Nekem azok eléggé rozsdásak voltak.szp91 írta: Azt hol találom?
Amúgy egy ismerõsöm járt úgy, hogy festették az autót, a földelõcsavarok alatt is lefestették a kasztnit, és persze kontaktos is lett...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
