ELADÓ COROLLA
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
És lehetséges nem is lesz a kiváltságod soha
Fáj?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Azért elkótyavetyélni nem fogom...montoya írta:Szerintem is lentebb próbálkozz úgy 3 kilóval...
Ez az irányár ebbõl úgy is alkudnak, pár százat...alku mindig van...
Csak téli garnitúra egy 60-70 kb dísztárcsástól (195/60R15, nem olcsó, használtban, meg fehér holló), a nyári alu kb. 60 (120 újonnan). A kihangosító kb egy 20-as, váltózár kb. 50. Ez eleve alsó hangon plusz 150 ezer, egy normálhoz képest.
Másik fele, itt tényleg ki volt minden cserélve gyárira, olaj csere valós és kilométer sincs visszahajtva. Fényezés nagyon szép állapotban, és a belsõ is.
Nagyon vigyázok a kocsijaimra...
1,8-ért felrakom, akkor 1,6 már nagyon kevés...
Egyelõre kivárok, de nagyon szépen köszönöm a jó tanácsokat.
Amiket anno olcsókat megnéztem (mikor vettem), azok, vagy fejen álltak vagy a húzató padot kóstoltak meg, vagy rohadtak voltak, vagy le voltak totál lakva és visszahajtott kilométeresek lehetek...olcsó húsnak...
Ennek az autónak nem volt komoly baja nálam. Egyedül a vízpumpa kezdett szivárogni, azt cseréltem gyárira (de ez az új hûtõfolyadékoktól van
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Én inkább elmennék egy ilyen hirdetésre megnézni az autót. De ezekbõl van rettentõ mód kevés.
A saját autómat is úgy vettem, hogy Steve meglehetõsen bõséges, de korrektnek tûnõ információkat és használható képeket rakott fel. Az ár némileg magasabb volt, mint amennyit gondoltam volna, de alkuval és jó érzéssel távoztam egy jó autóval. Igényes vevõnek - ha van még ilyen - megéri. Ha nem akad, akkor le lehet vinni az árat.
Szerintem.
A saját autómat is úgy vettem, hogy Steve meglehetõsen bõséges, de korrektnek tûnõ információkat és használható képeket rakott fel. Az ár némileg magasabb volt, mint amennyit gondoltam volna, de alkuval és jó érzéssel távoztam egy jó autóval. Igényes vevõnek - ha van még ilyen - megéri. Ha nem akad, akkor le lehet vinni az árat.
Szerintem.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
bagoly írta:Én inkább elmennék egy ilyen hirdetésre megnézni az autót. De ezekbõl van rettentõ mód kevés.
A saját autómat is úgy vettem, hogy Steve meglehetõsen bõséges, de korrektnek tûnõ információkat és használható képeket rakott fel. Az ár némileg magasabb volt, mint amennyit gondoltam volna, de alkuval és jó érzéssel távoztam egy jó autóval. Igényes vevõnek - ha van még ilyen - megéri. Ha nem akad, akkor le lehet vinni az árat.
Szerintem.
Köszönöm
A TS-t is így vettem..drágábban, mint amennyiért a többi fent van, de egyben van az autó...
1.4-est is piaci ár felett vettem...mert voltam én lent anno Tatabányán is....azon még az ajtó küszöb is gyûrve volt, nemhogy a torony meg a többi...
Az 1.4-esben most 0W-40-es olaj van...egy grammot nem eszik belõle (jó ezt azért nem látom), de nem kell utána tölteni... aki meg nem hiszi vegye benzines G-Astrát, 1000 km / 1-1,5 liter olaj
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Yautja, bizonyára Te is tudod, hogy a jó autók viszonylag gyorsan gazdára találnak. Ezt az árat elsõre én is sokallom, de, ha - ahogy írtad is magadról - van benned kellõ rugalmasság az alku felé (értsd: ésszerû alkuba belemész), akkor nem gondolom, hogy sokáig ki kellene tartanod az autót.
Látatlanban a magam részérõl cakk-pakk max. olyan 1,85-1,9M-et tartanék reálisnak, belevéve a 2004-es gyártást, a motort, a felszereltséget, az állapotot, és a kerékgarnitúrát is.
2M körül inkább a SOL felszereltségû autók mennek, hasonló állapotban.
Bízom benne, hogy mihamarabb találsz rá komoly vevõt és, hogy jó kezekbe kerül!
Látatlanban a magam részérõl cakk-pakk max. olyan 1,85-1,9M-et tartanék reálisnak, belevéve a 2004-es gyártást, a motort, a felszereltséget, az állapotot, és a kerékgarnitúrát is.
2M körül inkább a SOL felszereltségû autók mennek, hasonló állapotban.
Bízom benne, hogy mihamarabb találsz rá komoly vevõt és, hogy jó kezekbe kerül!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Yautja
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 323
- Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
- Tartózkodási hely: Érd
bepi81 írta:Yautja, bizonyára Te is tudod, hogy a jó autók viszonylag gyorsan gazdára találnak. Ezt az árat elsõre én is sokallom, de, ha - ahogy írtad is magadról - van benned kellõ rugalmasság az alku felé (értsd: ésszerû alkuba belemész), akkor nem gondolom, hogy sokáig ki kellene tartanod az autót.
Látatlanban a magam részérõl cakk-pakk max. olyan 1,85-1,9M-et tartanék reálisnak, belevéve a 2004-es gyártást, a motort, a felszereltséget, az állapotot, és a kerékgarnitúrát is.
2M körül inkább a SOL felszereltségû autók mennek, hasonló állapotban.
Bízom benne, hogy mihamarabb találsz rá komoly vevõt és, hogy jó kezekbe kerül!
Köszi
Különben ilyen áron akarom eladni a gépet...de ha nem rakom fel kicsit többért, akkor nincs alku és jó szájíz a vevõ felõl.
Ha 1.9-re rakom fel, akkor meg abból akarnak alkudni..meglátjuk, mondta a vak is
Jobb ötletem nincs...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ 
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.



Carina Coupe 1.6 DX