Autoreszelgetes
szerelõ
Sziasztok!
Nem tudtok vkit aki maszekban szerel veszprém vagy fejér megyében?
2002-es Corollámba kellene belerakni pár cuccot(kuplung,fékcsere).
Megbízhatóság,precizitás és korrektség is fontos lenne.)
Köszönöm!
Balázs
20/483-55-85
Nem tudtok vkit aki maszekban szerel veszprém vagy fejér megyében?
2002-es Corollámba kellene belerakni pár cuccot(kuplung,fékcsere).
Megbízhatóság,precizitás és korrektség is fontos lenne.)
Köszönöm!
Balázs
20/483-55-85
Helloka! Help pls.
Sziasztok. Íme a sztorim. corolla váltás történt, beújítottam egy GTI-t. Rá 2-3 hétre jöttek a gondok. Amibe segítségeteket kérném. A kipufogó csõ valahol elkezdett kifújni, majd eltört ahogy illik. Ezzel egyidõben a kocsi elkezdett rángatni. Szép fokozatosan, egyre jobban és jobban. Ezalatt azt értem hogy indulásnál rángat úgy 3000rpm-ig HIDEGEN MELEGEN egyaránt mindegyik sebességi fokozatban. Utána pedig szépen jár, szépen húz, de ha elengedem a gázpedált rögtön megint a rángatás... 3-4 ezres fordulatról tudok vele normálisan elindulni, ami nemhiszem hogy kellemes érzés a kuplungnak! Valakinek ötlete?
pü-is jöhet!
Kölgyesi Dániel
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Elõször is én kezdeném a gyertya és kábel cserével, meg a szemrevételezéssel. Végig kell nézni a vákuum csöveket, nincs-e sérülés rajtuk. Az az alapja mindennek szerintem. Nézd meg a gyertyákat, hogy az elektródák le vannak-e kerekedve. A kábeleknek meg ki kell mérni az ellenállását, kiloohmosnak kell lennie. Mindegy, nekem csak 2E-m van, de gyertya csere után megszûnt a rángatás.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Sziasztok !
Tudja esetleg valaki, hogyan lehet hozzáférni az E11-ben a csomagtér nyitó karhoz ? Szabadon lötyög, abban bízom, hogy csak kiugrott a bowden a helyérõl...
Gondolom, elsõ lépésként le kell venni az ülést, de hogyan tovább, hogy a kárpit azért ne sérüljön meg a kar kibontásánál ?
Tudja esetleg valaki, hogyan lehet hozzáférni az E11-ben a csomagtér nyitó karhoz ? Szabadon lötyög, abban bízom, hogy csak kiugrott a bowden a helyérõl...
Gondolom, elsõ lépésként le kell venni az ülést, de hogyan tovább, hogy a kárpit azért ne sérüljön meg a kar kibontásánál ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy nem tudom kinyitni a kesztyûtartót. Egyik napról a másikra nem tudtam felemelni a nyelvet. Ha fölötte megnyomom, akkor a fül kihajlik, de még mindig nem nyilik. Hogy tudnám újra használni? Nem volt teletömve, ami miatt beakadhatott volna vmi a szerkezetbe. Ha jól emlékszem az ajtó felsõ vonalában is rogzitve van két csavarral, mert gondoltam kiveszem az egészet, és megnézem úgy mi a helyzet. Ötlet?
kösz, Gábor
Olyan gondom van, hogy nem tudom kinyitni a kesztyûtartót. Egyik napról a másikra nem tudtam felemelni a nyelvet. Ha fölötte megnyomom, akkor a fül kihajlik, de még mindig nem nyilik. Hogy tudnám újra használni? Nem volt teletömve, ami miatt beakadhatott volna vmi a szerkezetbe. Ha jól emlékszem az ajtó felsõ vonalában is rogzitve van két csavarral, mert gondoltam kiveszem az egészet, és megnézem úgy mi a helyzet. Ötlet?
kösz, Gábor
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Valaki tudja esetleg, hogy 2E-s motoron az elsõ fõtengely szimmering mérete lehet ez: Belsõ átmérõ: 32mm Külsõ átmérõ: 46mm Vastagság: 6mm?
Megbontás nélkül akarom megvenni és azért kérdezném ezt.
Megbontás nélkül akarom megvenni és azért kérdezném ezt.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Belsõ átmérõ: 35 Külsõ átmérõ: 49 Vastagság: 6
Szerintem. De más is erõsítse meg.
Szerintem. De más is erõsítse meg.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Jól írta Pacsker, de 90311‑35017toytomi írta:Valaki tudja esetleg, hogy 2E-s motoron az elsõ fõtengely szimmering mérete lehet ez: Belsõ átmérõ: 32mm Külsõ átmérõ: 46mm Vastagság: 6mm?
Megbontás nélkül akarom megvenni és azért kérdezném ezt.
Ha már cseréled, érdemes kicserélni a 90029‑21007 olajpumpa szimeringet is, mert inkább ez szokott szivárogni.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
-
tibierdrol
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 267
- Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
- Tartózkodási hely: Érd
Egyszer régebben a fiatunkon fordult elõ olyan, hogy a fékcsõ anyaga belülrõl elkezdett szétmállni és emiatt elszûkült / tömõdött benne a luk. Odafelé még ment az olaj, de visszafelé már nem nagyon, emiatt fogott azon is a fék. Elõfordulhat ilyen is...kori írta:már csak a fékcsövet nem cseréltem ki
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Szia!tibierdrol írta:Egyszer régebben a fiatunkon fordult elõ olyan, hogy a fékcsõ anyaga belülrõl elkezdett szétmállni és emiatt elszûkült / tömõdött benne a luk. Odafelé még ment az olaj, de visszafelé már nem nagyon, emiatt fogott azon is a fék. Elõfordulhat ilyen is...kori írta:már csak a fékcsövet nem cseréltem ki
Már szereztem fékcsövet beteszem,remélem igy már jó lesz.

